درمان جدید لنف ادم (ورم ) دست و پا

باورش سخت است ، اما بدن شما حدود ۶۰۰۰۰ مایل رگ را در خود نگه می دارد. قلب به همراه عضلات دیگر ، سیستم گردش خون شما را تشکیل می دهند. این شبکه خون را به گوشه و کنار بدن شما حمل می کند. اما وقتی گردش خون شما ضعیف است ، جریان خون کند یا مسدود می شود. این بدان معنی است که سلولهای بدن شما نمی توانند اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز را دریافت کنند.
جریان خون از طریق دریچه هایی در امتداد رگها به قلب می رسد. نارسایی مزمن وریدی هنگامی ایجاد می شود که دریچه های وریدهای عمیق آسیب ببینند. رگهای واریسی دریچه هایی دارند که به درستی کار نمی کنند ، باعث جمع شدن خون و تورم رگ ها می شوند. رگهای عنکبوتی که معمولاً در نزدیکی سطح پوست مشاهده می شوند ، کوچک و بی ضرر هستند.
سیستم لنفاوی ، بخش مهمی از سیستم ایمنی و گردش خون شماست. انسداد در سیستم لنفاوی باعث تجمع مایع لنفاوی و ایجاد تورم در پا و بازوهای شما و یا دیگر اعضای بدن می شود که لنف ادم نامیده می شود.

علت ایچاد لنف ادم و ورم دست و پا

لنف ادم  معمولا به دلیل حذف یا آسیب به غدد لنفاوی شما به عنوان بخشی از درمان سرطان ایجاد می شود ، اما به دلایل مختلفی از جمله جراحی ، بعد از آسیب ، بعد از عفونت یا به دلیل مسائل مادرزادی یا خود به خودی رخ می دهد.
اما آیا برای پیشگیری از این عارضه ها یعنی لنف ادم و رگهای وریسی راه حلی وجود دارد. یکی از روش های درمانی برای لنف ادم و واریس استفاده از محصولات فشاری است که تنوع زیادی دارند از انواع جوراب واریس تا آستین های مخصوص لنف ادم که هر کدام با ویژگی های منحصر بفرد می توانند بهترین تاثیر را در سیستم گردش خون و سیستم لنفاوی داشته باشند. برای آشنایی با مزایای جواراب  و آستین لنف ادم با  با ما همراه باشید.

آستین درمان ورم دست موبیدرم

آستین طبی مخصوص لنف ادم

بیماری لنف ادم در اثر آسیب به غدد لنفاوی و تجمع مایعات در بافت های بدن بروز می کند. بسیاری از افراد بعد ازجراحی سرطان سینه به لنف ادم دست در ناحیه بازو مبتلا می شوند. علائم بیماری لنف ادم شامل :

  • تورم قسمتی از بازو یا پا معمولاً شامل انگشتان نیز می شود
  • احساس سنگینی یا گرفتگی در عضو درگیر
  • محدود شدن دامنه حرکت
  • درد یا ناراحتی در بازو یا پا
  • عفونت های مکرر در اندام آسیب دیده شما
  • سفت و ضخیم شدن پوست روی بازو یا ساق پا

تورم ناشی از ورم لنفاوی از تغییرات خفیف تا  تورم شدید و قابل توجه در اندازه بازو یا پا درجه بندی می شود. که می تواند دامنه حرکت اندام آسیب دیده را محدود کند. اگر لنف ادم شما ناشی از درمان سرطان باشد ، ممکن است تا ماهها یا سالها پس از درمان ورمی را در بدن خود مشاهده نکنید.

جدیدترین درمان ورم پا
آیا درمان قطعی برای لنف ادم وجود دارد ؟

درمان قطعی برای لنف ادم وجود ندارد اما استفاده از محصولات فشاری مخصوص درمان لنف ادم مانند دستکش مخصوص لنف ادم , جوراب های مخصوص لنف ادم و استفاده از آستین های طبی , ماساژ تخلیه لنفاوی می توانند در کنترل و کاهش علائم این بیماری موثر باشند.
آستین طبی لنف ادم و محصولات فشاری برای بهبود گردش  و جریان لنفاوی در اندام شما طراحی شده است. خون و مایع لنفاوی باید به سمت قلب جریان داشته باشد. این محصولات با اعمال فشار معینی در اندام درگیر لنف ادم و کاهش تدریجی آن به جریان مایع لنفاوی در اندام کمک می کند . این طراحی به رگهای خونی و لنفاوی کمک می کند تا مایعات را راحت تر جذب کرده و باعث تسکین بافت ها و کاهش تورم شود.
طراحی دقیق آستین طبی لنف ادم براساس تکنولوژی و شبیه سازی حرکت طبیعی بدن باعث می شود از سیستم لنفاوی آسیب دیده پشتیبانی کند. این پشتیبانی از طریق سیستمی بنام فشرده سازی گرادیان انجام می شود ، بنابراین  فشار معینی بر اندام برای حرکت جریان لنفاوی وارد می شود. میزان فشار  در نواحی دورتر از قلب بیشتر و میزان آن با نزدیک شدن به قلب به تدریج کاهش می یابد.

فشرده سازی رایج ترین گزینه درمانی برای لنف ادم است که شامل لباس های فشاری مانند جوراب برای ورم پا ، دستکش مخصوص لنف ادم و آستین طبی و بانداژهای مخصوص ورم دست و پا است. این محصولات ادم لنفاوی به گونه ای طراحی شده اند که از انتهای اندام به سمت تنه فشرده سازی تدریجی ایجاد می کنداما برای تاثیر گذاری بهتر باید به درستی انتخاب شوند. این محصولات باعث جریان مایع لنفاوی و کاهش ورم دست و پا می شوند. تب گیر ارائه دهنده محصولاتی متنوع با بهترین برند تونوس الاست و موبیدرم اتوفیت است.

آستین طبی تونوس الاست از مواد پزشکی درجه یک در اروپا تولید می شود و برند موبیدرم اتوفیت تووآن محصولات متنوعی برای درمان ورم دست و پا دارد.

لیست محصولات درمان لنف ادم فروشگاه تب گیر:

کمپانی تووآن

این کمپانی فرانسوی از سال ۱۸۴۷ فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات خلاقانه پزشکی شروع کرد. یکی از حیطه های فعالیت این کمپانی, حیطه لنف ادم و مراقبت های پستان در بیماران مبتلا به سرطان پستان است که می‌توان گفت این کمپانی کامل ترین سبد محصولات جهت درمان بیماران لنف ادم را دارد.

این کمپانی مبتکر محصولات لنف ادم موبیدرم می‌باشد که با طراحی اختصاصی این محصولات را جهت بهبود بیماران لنف ادم تولید کرده است.

شعار این کمپانی “بال‌ هایی برای سلامتی” است که با نوآوری و محصولات متنوع سعی در فعال‌تر کردن جامعه و رفع نیازهای بیماران جهت بازیابی سلامتی دارد.
با توجه به عدم وجود درمان قطعی لنف ادم و نیاز همیشگی بیماران به محصولات درمان لنف ادم, می‌توان گفت برند تووآن با داشتن سبد محصولات متنوع و کارآمد, جدیدترین روش های کنترل و درمان لنف ادم را برای بیماران فراهم کرده است. این برند دارای محصولاتی همچون بانداژ لنف ادم, آستین لنف ادم, جوراب لنف ادم و دستکش لنف ادم می‌باشد.

منبع: فروشگاه تب گیر https://tabgir.com  مرجع تخصصی محصولات فشاری درمان لنف ادم و واریس

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
رضا اردبیل
امتیاز :
     

ممنون ازمطالب جامع و علمی قابل استفاده شما