انواع خدمات سئو برند سئو بمب

خدمات سئو و بهینه سازی سایت شامل چه چیزی است و چرا باید از سئو بمب استفاده کنیم؟ در دنیای مدرن امروز شکل کسب و کارها و خدمات نسبت به سالها قبل بسیار تغییر کرده است. ظهور اینترنت و فضای مجازی، کسب و کارها و خدمات جدیدی را به دنیا معرفی کرده است که خدمات سئو یکی از آنهاست. همان کاری که ما در seobomb.ir انجام می دهیم.

چرا باید از خدمات سئو بمب استفاده کنیم؟

امروزه یکی از ضرورت های هر کسب و کار داشتن یک وبسایت خوب برای معرفی کالاها و خدمات است. حال با داشتن یک وبسایت نیز همه چیز تمام نمی شود. برای معرفی محصولات و خدماتِ کسب و کارمان به دیگران، باید در گوگل که بزرگترین موتور جستجوی دنیاست، رنک و رتبه خوبی داشته باشیم. این کار نیاز به تخصص دارد که خدمات سئو نامیده می شود.

سئو (SEO) یا Search Engine optimization به معنی بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو، علی الخصوص گوگل است. به زبان ساده تر، یعنی موسسه ای مانند سئو بمب سایتمان را به گونه ای تنظیم می کند، که موتورهای جستجو به راحتی بتوانند موضوع سایت ما را درک کنند و بتوانند در جستجوی کاربران آن را به راحتی به نمایش بگذارند. حال اگر سایت شما به خوبی المان ها و شاخصه های مورد نظر گوگل را رعایت نکرده باشد، در جستجوی کاربران، رنک و رتبه خوبی کسب نخواهد کرد. در این صورت نیاز دارید تا از خدمات سئو استفاده کنید.

افرادی که خدمات سئو ارائه می کنند مانند افرادی که در سئو بمب فعالیت می کنند را سئوکار می نامند. سئوکار ها افرادی هستند که از دانش بالایی در مورد گوگل، الگوریتم ها و نحوه کار آن برخوردارند. بدین منظور به راحتی می توانند با چند ساعت بررسی و تحلیل بخش های مختلف یک وبسایت توسط ابزارها و دانش فنی خود، تشخیص بدهند که سایت شما از لحاظ سئو در چه وضعیتی قرار دارد. سپس با اجرای اقدامات لازم، به وبسایت شما کمک کنند تا پیوند بهتری با موتورهای جستجو برقرار کنند.

برخی از افرادی که اقدام به راه اندازی یک سایت می کنند، باید بدانند که راه اندازی یک سایت مانند راه اندازی یک مغازه نیست. زیرا در یک مغازه، در ابتدا خود مالک کسب و کار، تمامی فعالیت های مربوط به کسب و کار را خود به تنهایی انجام می دهد و با رشد کسب و کار، اقدام به استخدام کارگر، منشی، حسابدار و… می نماید. اما در مورد وبسایت اوضاع متفاوت است. یک شخص خود می تواند با کمی آموزش وبسایتی توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کند. می تواند خود به تنهایی برای وبسایت خود محتوا تولید کند و به ویرایش ظاهر قالب خود بپردازد. اما اگر اطلاعات کافی و تخصصی در مورد خدمات سئو نداشته باشد، انجام هر اقدامی در این زمینه ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای آن وبسایت به ارمغان بیاورد. نگران نباشید ما در سئو بمب به شما کمک می کنیم.

seobomb.ir

با Seobomb.ir الگوریتم های جدید گوگل را بهتر یاد بگیرید؟

سالها پیش الگوریتم های گوگل بسیار ساده تر بودند و افراد با مطالعه چند مقاله به راحتی میتوانستند وبسایت خود را سئو کنند. اما با تحول دنیای مجازی و افزایش رقابت سایت ها برای کسب رتبه های اول در گوگل، گوگل نیز برای جلوگیری از تقلب افراد، الگوریتم های خود را تغییر داد. به گونه ای که امروزه خدمات سئو یکی از پیچیده ترین و دشوارترین مشاغل محسوب می شود.

افراد و موسساتی مانند سئو بمب که خدمات سئو ارائه می کنند، باید هر روز با مطالعه مقالات جدید و شرکت در دوره های به روز، دانش خود را آپدیت کنند. زیرا ممکن است تکنیک هایی که تا دیروز موجب رشد رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل میشد، امروز موجب پنالتی و حذف وبسایت شما از نتایج جستجو شود.

تنها شرکت در دوره های مختلف و مطالعه مقالات، ضامن سئوکار شدن نیست. بخشی عظیمی از دانش فردی که خدمات سئو ارائه می کند، از دانش تجربی و آزمون و خطای آن فرد به دست می آید. افراد با تجربه تر، سئوکاران ارزشمندتری هستند که شما می توانید با مراجعه به وبسایت سئو بمب به تعدادی از سئوکاران مجرب و ماهر در زمینه خدمات سئو دسترسی پیدا کنید.

خدمات سئو به طور کلی شامل دو بخش است. سئوی داخلی یا On Page و سئوی خارجی یا  Off Page. سئوی داخلی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که شما در داخل وبسایتتان انجام میدهید که موجب ارتقای سایت شما در گوگل می شود. آنچه گوگل از یک والک وبسایت انتظار دارد، بهینه سازی بخش داخلی سایت خود و تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبان است که به آن سئوی کلاه سفید نیز گفته می شود.

خدمات سئو بمب

پلن دوم خدمات بهینه سازی سایت

بخش دوم خدمات سئو برند سئو بمب، که سئو خارجی نام دارد، اقداماتی است که یک سئو کار در خارج از وبسایت شما انجام میدهد و اتمسفری را برای رشد بهتر وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل ایجاد می کند. گوگل انتظار دارد تا این بخش از سئو بدون دخالت مالک وبسایت و به طور طبیعی شکل بگیرد و دخالت مالک وبسایت برای ایجاد این فضا، غیر مجاز است و سئوی کلاه سیاه نامیده می شود.

 اما در برخی کسب و کارها، رقابت به قدری زیاد است که کسب رتبه های برتر با سئوی کلاه سفید به تنهایی امکان پذیر نیست و ما برای رسیدن به رتبه های برتر و دیده شدن و برخورداری از سودهای کلانی که در رتبه های برتر وجود دارد، از خدمات سئو برخی مؤسسات مانند سئو بمب استفاده کنیم.

مؤسسه سئو بمب مؤسسه ای حرفه ای در زمینه ارائه خدمات سئو است که با سالها تجربه و آزمون و خطا و کار بر روی هزاران پروژه توانسته است یکی از برترین مؤسسات ارائه کننده خدمات سئو در کشور باشد.

یکی از راه های شناخت میزان توانایی و تجربه موسسات ارائه دهنده خدمات سئو بررسی نمونه کارها از نظر جایگاه، میزان رقابت کلمات کلیدی، رضایت مشتریان و … است که سئو بمب از این نظر با افتخار در جلسات مشاوره خود به مشتریان، گزارش های کاملی در این زمینه ارائه می کند.

برای دریافت همکاری از سئو بمب می توانید به آدرس این موسسه که در ادامه ارائه شده مراجعه کرده و با متخصصین seobomb.ir تماس حاصل کنید و برای مشاوره حضوری اقدام نمایید.

حرفه آخر در رابط با برند Seobomb.ir

دریافت خدمات سئو از یک موسسه با تجربه و کاربلد مانند سئو بمب ، نه تنها از خطر پنالتی شدن شما جلوگیری می کند، بلکه می تواند شما را به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مهره های یک حوزه از کسب و کار تبدی کند.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
جواد یاسمی

ما یک سایت داریم که سئو خاکستری زدیم
و الان همه بکلینک ها از توی سرچ کنسول محو شده
هیچی نداره
ولی داشت
چیکار کنیم؟