فعالیت بی خطر در بایننس با سرور مجازی ترید

فعالیت امن در بایننس با سرور ترید

اگرشما یک تریدر هستید و در بازار ارز دیجیتال فعالیت میکنید یا قصد وارد شدن در این فضا را دارید حتما می دانید که ایران جزء لیست کشورهای تحریم شده از طرف صرافی بایننس می باشد و این صرافی بین المللی ارز های دیجیتال اجازه فعالیت به کاربران ۲۹ کشور از جمله ایران و آمریکا را نمی دهد.اما بخاطر محبوبیت بالای این  صرافی  بسیاری از کاربران سراسر دنیا خواستار ترید کردن در این صرافی می باشند. از جمله دلایل محبوبیت این صرافی می توان به طیف گسترده‌ی کوین‌های موجود در آن ، سرعت بالای معاملات ، میزان کارمزد کم و کاربرپسند بودنش اشاره کرد بطوریکه در حجم بالای معاملات رتبه بالایی را در میان بزرگ‌ترین صرافی‌های بین المللی کسب کرده است.

ما در این مقاله قصد داریم راهی امن و بی خطر برای فعالیت در بایننس  به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید با خیال راحت با امنیت صد در صد بدون نگرانی بابت مسدود شدن اکانت و دارایی خود در بایننس به ترید بپردازید.

راه مقابله با تحریم بایننس علیه کاربران ایرانی چیست؟

حتما می دانید تنها راهکار مقابله با تحریم های بایننس و یا به عبارتی دور زدن تحریم های بایننس برای جلوگیری از بسته شدن اکانت کاربری شما در سایت این صرافی مخفی کردن آی پی ایرانی می باشد اما نکته اینجاست که چگونه باید اینکار را انجام داد؟ تعدادی از کاربران به اشتباه از vpn استفاده می کنند و با این کار حساب کاربری و دارایی های  خود را در این صرافی به خطر می اندازند. همانطور که اشاره شد استفاده از vpn  کار عاقلانه ای برای یک تریدر نمی باشد ما در اینجا به ذکر چند دلیل برای عدم استفاده از vpn در بایننس می پردازیم.

چند دلیل عدم استفاده از VPN در بایننس

معایب استفاده از vpn عبارتند از:

۱ـ استفاده از vpn ها برای بسیاری از سایتها از جمله بایننس ممنوع می باشد و هیچ کس حق مخفی کردن آی پی اصلی خود را ندارد.به همین خاطر بسیاری از سایت ها از ابزارهایی استفاده می کنند که میتوانند آی پی اصلی کاربر را تشخیص دهند پس بایننس نیز می تواند با استفاده از این ابزار متوجه ایرانی بودن شما بشود.

۲ـ گر در حین  فعالیت در سایت صرافی یا ترید کردن اینترنت شما قطع شود، کار تمام است و آی پی ایرانی شما در بایننس ثبت می شود و باعث بلاک شدن حساب شما می شود.

۳ـ به طور کلی  vpn ها امنیت کافی ندارند مخصوصا نوع رایگان آن و مدام آدرس آی پی تغییر میکند واین باعث مشکوک شدن سیستم صرافی بایننس خواهد شد.

سرور مجازی بایننس بهترین انتخاب در بایننس

 VPS بایننس مناسب ترین گزینه برای فعالیت در بایننس

تنها راه حل صحیح و ایمن برای تغییرآی پی و مخفی کردن موقعیت جغرافیایی خود استفاده از سرور مجازی ترید می باشد. VPS یک گزینه غیر قانونی نیست و براحتی می توانید آن را از شرکت وب داده  خریداری کنید و امنیت خود را صد در صد تضمین کنید.

مزیت های استفاده از VPS در بایننس

استفاده از سرور مجازی ترید مزیت های فراوانی برای شما دارد از جمله مزایای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ـ ثابت بودن آی پی شما تا زمانی که اراده کنید ! با تهیه سرور مجازی ترید از شرکت وب داده می توانید یک سرور مجازی با آی پی ثابت در اختیار داشته باشید و تا هر زمان که  نیاز داشته باشید آن آی پی در مالکیت شما قرار داشته باشد.

۲ـ دانلود فایل و نرم افزار با سرعت بالای ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، شاید باور کردنی نباشد، اما شما دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت های دنیا خواهید داشت، برای مثال یک فیلم ۱ گیگابایتی در ۱۰ ثانیه دانلود میشود ، با استفاده از این ویژگی شما میتوانید دسترسی فوق سریع به تمام سایت های اینترنتی و دانلود نرم افزار های مورد نیازتان داشته باشید .

۳ـ امکان نصب انواع نرم افزار های دلخواه ، از جمله نرم افزارهای تریدینگ، و همچنین  شما میتوانید هر گونه نرم افزاری که روی کامپیوتر خودتان دارید را روی سرور های ترید نصب و استفاده کنید ، برای مثال یک نرم افزار تحلیل بـبیت کوین را می توانید به راحتی و بدون مشکل و بدون محدودیت  نصب  کنید .

از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم؟

سرور مجازی ترید چه کشوری را تهیه کنیم ؟

پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین کشور برای خرید یک VPS مناسب بایننس ، کشور هلند می باشد. سپس به ترتیب کشور های : هلند ، فرانسه ، فنلاند ، آلمان ، انگلیس ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، دارای بهترین کیفیت ها برای یک سرور مجازی ترید می باشند.

آیا سرور مجازی ایران برای ترید مناسب است ؟

خیر سرور مجازی ایران دارای آی پی ثابت ایران می باشد و برای فعالیت در بایننس مناسب نیست. شما از سرور مجازی ایران وب داده می توانید برای فعالیت مختلف که نیاز به سخت افزار و منابع قدرتمند دارد مانند برگزاری کلاس های آنلاین یا دانلود بسته‌های نرم‌افزاری از داخل شبکه با سرعت بسیاربالا و… استفاده کنید.

چگونه می توانم به سرور مجازی بایننس متصل شوم و روند استفاده از آن چگونه است؟

استفاده از سرور مجازی بایننس بسیار ساده است و نیاز به دانش فنی و یا مهارت خاصی ندارد. پس از خرید VPS بایننس از شرکت وب داده یک آی پی و نام کاربری و رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد. برای اتصال به آن میتوانید از نرم افزار ریموت دسکتاپ استفاده کنید این نرم افزار به سادگی بر روی موبایل ، کامپیوتر ، لپ تاپ یا تبلت ها نصب می شود و با وارد کردن آی پی اخنصاصی خود ،  نام کاربری و رمز عبور میتوانید به سرور مجازی ترید خود در یک کشور دیگر نظیر هلند متصل شوید.

محیط سرور مجازی ترید به چه شکل است ؟

پس از وصل شدن به سرور مجازی ترید خود محیطی مانند دسکتاپ لپتاب یا کامپیوتر خود دارید و می توانید هر ویندوزی روی آن نصب کنید اما معمولا از ویندوز سرور استفاده می کنند. و دقیقا هارد برای ذخیره سازی اطلاعات دارند به یک اینترنت پر سرعت دسترسی دارید .این کامپیوتر هیچوقت خاموش نمی شود (شما هم نباید آن را shut down کنید) و بصورت ۲۴ ساعته روشن می باشند. شما میتوانید هر فعالیتی که با کامپیوتر شخصی خود انجام می دادید با سرورترید خود نیز انجام دهید.

VPS بایننس و ترید را از کجا و چگونه تهیه کنم؟

شرکت وب داده ارائه کننده سرور مجازی ترید مناسب بایننس با کیفیت مناسب و آی پی ثابت می باشد ، شما میتوانید با مراجعه به وب سایت وب داده با استفاده از لینک زیر:

http://webdade.com

https://webdade.com/trade-vps

اقدام به تهیه سرور مجازی ترید کنید .

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها