لرزه گیر و انواع آن : صنعت پایپ

یکی از تجهیزات کاربردی که در صنایع مختلف مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد لرزه گیر است. این تجهیزات برای نگه داشتن اتصالات مختلف صنعتی کاربرد دارد که در انواع مختلف در بازار یافت می‌شود. در صورتی که اتصالات به شکل مناسب به یکدیگر متصل نشده باشند، به مرور زمان و در حین استفاده ممکن است دچار لرزش‌های شدید شوند که این امر به نوبه‌ی خود باعث ایجاد خسارات مختلف در صنعت مربوطه خواهد شد.

استفاده از تجهیزات لرزه گیر مناسب می‌تواند باعث اتصال دقیق بخش‌های داخلی یک صنعت به یکدیگر شود که این امر برای افزایش کارایی دستگاه‌های صنعتی کاربردی است. به دلیل این که مایعات و گازهای مختلف درون دستگاه با فشار بسیار بالا عبور می‌کنند استفاده از تجهیزات ضد ارتعاش می‌تواند بسیار کارآمد باشد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این تجهیزات کاربردی و نحوه عملکرد آن مطالب جالب توجهی را قرار دهیم.

لرزه گیر

لرزه گیر و کاربردهای آن

استفاده از تجهیزات کاربردی در صنایع مختلف می‌تواند به شکل گسترده‌ای باعث سهولت در انجام روند فعالیت آن صنعت شود. با توجه به این که لرزه گیر‌های مختلفی در بازار وجود دارند، افراد با شناخت نیاز خود می‌توانند یک خرید موفق داشته باشند. این تجهیزات با داشتن مقاومت بالا قادرند تا اتصالات بخش‌های داخلی یک صنعت را به درستی انجام دهند. از این تجهیزات برای موقعیت‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.

خرید لرزه گیر به دلیل این که دارای جزئیات ساده است، برای بسیاری از افراد فعال در صنایع مختلف به عنوان یک خرید آسان شناخته می‌شود. کاربردهای این تجهیزات علاوه بر صنایع مختلف می‌تواند برای لوله‌کشی‌های ساختمان، پایه‌های مختلف موتور و سیلندر، خطوط مکانیکی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از تجهیزات باکیفیت این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند عمر دستگاه‌های صنعتی خود را افزایش دهند.

لرزه گیر با داشتن خاصیت ضد ارتعاشی می‌تواند از ایجاد لرزش و انتقال آن به بخش‌های داخلی یک دستگاه جلوگیری نماید. با استفاده از تجهیزات مناسب، می‌توان از ایجاد سر و صداهای بیش از حد معمول در لوله‌ها جلوگیری کرد. با توجه به تنوع این تجهیزات می‌توان گفت که انواع لرزه گیر‌های مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل موارد زیر است:

لرزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر لاستیکی

با توجه به مشخصات این نوع از تجهیزات، می‌توان گفت که برای ساخت این محصول از متریال لاستیکی استفاده می‌شود. کیفیت متریال به کار برده شده در تولید لرزه گیر لاستیکی دارای مقاومت زیادی است که این امر نشان دهنده کاربردهای فراوان این محصول است. یکی از خاصیت‌های کلیدی تجهیزات لاستیکی، انعطاف پذیری بالا است که می‌تواند فشار وارد شده را به شکل قابل توجهی تحمل نماید.

کسانی که به صورت فعال، در زمینه اتصالات جوشی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند می‌دانند که خرید لرزه گیر باید طبق اصول استاندارد انجام شود. بهره‌گیری از لوازم استاندارد و باکیفیت باعث می‌شود تا افراد بتوانند ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود، از محصولات باکیفیت استفاده کنند. به صورت کلی از لرزه گیر لاستیکی برای جلوگیری از ارتعاش ادوات روتاری داخل پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود. این محصولات با داشتن متریال کاربردی، به صورت مستقیم می‌توانند لرزش و ارتعاشات سیستم را در جهت عمودی و افقی مهار کنند. جلوگیری از ارتعاشات به نوبه‌ی خود باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

لرزه گیر آکاردئونی

این محصول برای صنایع مختلف در جهت جذب تغییرات ابعادی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و با توجه به ساختاری که دارد می‌تواند حداکثر فشار وارد شده را تحمل نماید. از لرزه گیر آکاردئونی برای دماهای بسیار پایین نظیر دمای منفی ۸۰ درجه سانتی گراد و در دماهای خیلی بالا نظیر دمای ۸۰۰ درجه سانتی‌ گراد می‌توان استفاده نمود. مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که می‌تواند از نوع اتصال مهاردار و بدون مهار باشد.

وجود وزن کم در تجهیزات آکاردئونی این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند در محیط‌های پرسر و صدا از این وسیله کاربردی جهت جذب صدا استفاده کنند. برای این که بتوانید خرید لرزه گیر را در برنامه خود قرار دهید باید شناخت‌تان را نسبت به فروشگاه‌های ارائه دهنده این محصولات افزایش دهید. لرزه گیر آکاردئونی از بخش‌های مختلف نظیر بلوز، لوله، طوق، فلنج، غلاف داخلی و غیره تشکیل شده است. هر کدام از موارد گفته شده برای جلوگیری صحیح از ارتعاشات و جذب صدا کاربردی است. از این محصول برای سیستم‌های گرمایشی، صنایع مختلف نظیر صنایع پتروشیمی، صنایع سیمان و غیره استفاده می‌شود. افراد متناسب با نیاز خود می‌توانند خرید انواع اتصالات صنعتی، خرید اتصالات جوشی و غیره را در برنامه خود قرار دهند و با انتخاب هوشمندانه از خرید خود کمال رضایت را داشته باشند.

لرزه گیر آکاردئونی

اهمیت خرید لرزه گیر از فروشگاه معتبر

خرید و فروش این تجهیزات بسیار مهم است و افراد قبل از هر تصمیمی باید بتوانند نیاز خود را شناسایی کنند. با توجه به این که این محصولات در مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند و بر اساس برند سازنده، کیفیت و قیمت طبقه بندی می‌شوند. افراد باید بتوانند با انتخاب یک فروشگاه معتبر، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند. شیوه‌های نصب لرزه گیر‌های لاستیکی و آکاردئونی با هم متفاوت است که افراد قبل از خرید باید بتوانند تفاوت‌های این دو نوع تجهیزات را شناسایی کنند. در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده تجهیزات ساختمانی و لوله و اتصالات می‌توان به فروشگاه صنعت پایپ اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ تامین کننده صفر تا صد تجهیزات ساختمانی و لوله و اتصالات صنعتی در تهران و شهرستان‌ها است.

خرید لرزه گیر از فروشگاه صنعت پایپ

بهره‌گیری از یک مجموعه مجرب و تخصصی می‌تواند خیال افراد را از بابت خرید محصولات مختلف ساختمانی و انواع اتصالات راحت نماید. افراد جهت خرید لرزه گیر با قیمت مناسب می‌توانند به فروشگاه صنعت پایپ مراجعه کنند. این فروشگاه با داشتن سابقه طولانی در فروش انواع تجهیزات ساختمانی نظیر اتصالات جوشی توانسته است در مدت زمان فعالیت خود رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

یکی از نکات کلیدی خرید از فروشگاه صنعت پایپ، وجود بخش مشاوره رایگان در واتساپ است. کاربران قبل از خرید، جهت آشنایی بیشتر با محصولات مورد نظر خود می‌توانند به صورت رایگان با این مجموعه ارتباط برقرار کنند. وجود افراد مجرب به کاربران کمک خواهد کرد تا با در نظر گرفتن نیاز خود بتوانند یک خرید موفق داشته باشند.

https://sanatpipe.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها