چرا تورهای لحظه آخری ارزان تر هستند؟

آیا تاکنون برای شما اطلاعاتی در زمینه خرید تورهای لحظه آخری ارسال شده است؟ میدانید که تور های لحظه آخری تا چه میزان میتوانند هزینه سفر شمارا کاهش دهند؟ اکثر ما در برخی از روز های سال اطلاعاتی را راجب تور های لحظه آخری دریافت کرده ایم.  آژانس های مسافرتی معمولا با دادن این آفر های ارزان سفر در روز ها یا حتی ساعات آخر قبل از سفر شروع به فروش تور های خود به ارزان ترین قیمت ممکن می کنند و این پیشنهاد های فوق العاده از طریق سایت های مختلف و پیامک به مسافرین داده می شوند.

تور لحظه آخری چیست؟

تور های لحظه آخری به تور های گفته می شود،  که معمولا از ۲۴ الی چند ساعت قبل از پرواز با کمترین قیمت به مسافران پیشنهاد می شوند. در این روال برخی از افراد از این تور ها استقبال نموده و با پرداخت کمترین هزینه سفری لذت بخش و دلپذیر را تجربه می کنند. برخی دیگر از افراد بالعکس به اینگونه آفرها اعتقادی نداشته و از این آفرها استفاده نمی کنند. ما در این مطلب قصد داریم با معرفی کامل تور های لحظه آخری اعتقاد کاربران را به اینگونه آفرها جلب کنیم تا همیشه چمدانی کوچک برای رفتن به مسافرت را آماده داشت باشید و با استفاده از تور های لحظه آخری سفری ارزان و لذت بخش را تجربه کنید.

تور لحظه آخری چیست

تفاوت تورهای لحظه اخری با تور مسافرتی

آژانس های مسافرتی معمولا با توجه به ظرفیت تور های گردشگری مد نظرشان تعداد مشخصی بلیط در هواپیما چارتری و اتاق از هتل ها را خریداری می کنند. این رزو و خرید معمولا چند ماه قبل از زمان اجرای تور صورت می گیرد و همچنین امکان لغو و استرداد این خرید ها وجود ندارد، از این رو پر نشدن ظرفیت در نظر گرفته شده برای تور برای آژانس های مسافرتی زیان محسوب می شود و آن ها ترجیح می دهند که با هر روشی ظرفیت خود و صندلی های خریداری شده از هواپیما را پر کنند.

آژانس ها گردشگری معمولا ابتدا با بالاترین قیمت تور های خود را به فروش میگذارند. و در صورت به فروش نرفتن ظرفیت تور رفته رفته قیمت خودرو کاهش میدهند، تور های لحظه آخری بسیار ارزان معمولا در یکی دو روز آخر قبل از سفر در صورت پر نشدن ظرفیت در نظر گرفته شده به مسافران پیشنهاد می شوند.

یکی دیگر از حالات منجر شده به ارائه تور های لحظه آخری،  بیشتر بودن تعداد تور های عرضه شده نسبت به تقاضای مسافرین در یک دوره زمانی می باشد. در این حالت تور های مسافرتی با کمبود مسافر رو به رو شده و برای پر کردن ظرفیت خود، آفر های ارزانی را به مسافران می دهند. به عنوان مثال اغلب موارد در فصل تابستان قیمت تور استانبول به علت عرضه زیاد از قیمت پایینی تری نسبت به فصل های دیگری برخوردار است.

lahzeakhar بهترین ارائه دهنده بلیط و تور لحظه آخری ارزان

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین تور های لحظه آخری می باشید می توانید به وب سایت lahzeakhar مراجعه نمایید، وب سایت لحظه آخر را بی شک میتوان یکی از بهترین ارائه دهنده های تور های لحظه آخری داخلی و خارجی دانست. شما می توانید بصرفه ترین و ارزان ترین تورها را از این وب سایت خریداری نمایید. علاوه بر ارائه تور های لحظه آخری شما می توانید با مراجعه به این وب سایت گردشگری بلیط های لحظه آخری را نیز با قیمت فوق العاده برای سفر خود تهیه کنید.

بهترین ارائه دهنده بلیط و تور لحظه آخری ارزان

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها