کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام

کسب درآمد ماهانه بالای ۱۵ میلیون از اینستاگرام

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مندید در زمینه فضای مجازی به ویژه اینستاگرام کسب درامد داشته باشید ؟

قبل از شروع هرچیزی از شما میخواهیم که کمی وقت گذاشته و تا انتهای این اموزش با ما باشید.

با افزایش تعداد افراد استفاده کننده از اینستاگرام در ایران ، کسب و کارهای زیادی نیز به این سمت آمده اند ؛ ما در این آموزش قصد نداریم تا به شما بگوییم کسب و کاری را راه اندازی کنید بلکه قصد داریم به شما این اموزش را بدهیم که به این کسب و کارها سرویس بدهید ! خب چگونه ؟

تا به حال با کلمه افزایش فالوور روبه رو شدید ؟ هر کسب و کاری برای بهتر دیده شدن و کسب درامد بیشتر نیاز به تعداد دنبال کننده بالا و دیده شدن بیشتر دارد که برای اینکه این کار سریع تر انجام شود سراغ خرید فالوور ایرانی می روند.

خرید فالوور اینستاگرام کلمه ای است که روزانه هزاران بار در گوگل سرچ می شود و خریداران بسیار زیادی دارد و همچنین سایت های بسیار زیادی در این زمینه ایجاد شده اند ، این سایت ها روزانه صدها کا فالوور به فروش می رسانند و ماهانه سود بسیار بالایی دارند.

خب شاید این سوال پیش بیاد که شما نیز باید سایت طراحی کنید و هزینه میلیونی بابت افزایش رتبه آن بپردازید ؟ جواب خیر است ، ما با آموزشی که به شما می دهیم می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای از اینستاگرام کسب درامد داشته باشید و فالوور بفروشید.

درآمد اینستاگرام

برای فروش فالوور کافیست شما یک پیج اینستاگرام بسازید و اسم آن را اسم برند مانند پارسی فالوور قرار دهید تا از این پس برای خرید فالوور شما را بشناسند ؛ پس از این کار کمی فالوور خود را از طریق خرید فالوور افزایش دهید تا کمی افزایش اعتماد سمت مشتری ایجاد شود (گویی نمونه کار افزایش فالوور را روی پیج خود پیاده کنید) سپس پست هایی در زمینه افزایش فالوور بگذارید و مردم را از نحوه کار آشنا کنید ، وقتی تمام این کار ها را انجام دادید نوبت به آن می رسد تا از طریق دایرکت در رابطه با افزایش و فروش فالوور و لایک اینستاگرام به سایر پیج ها پیام بدید.

اینجا یک نکته می ماند که وقتی سایت های فروش فالوور خودشون دارند فالوور را کایی بالای ۳۰ هزا ر تومان می فروشند ما باید چقدر بفروشیم ؟

باید بگوییم که شما اصلا لازم نیست از این سایت ها با این قیمت های بالا خرید کنید ، شما باید به سراغ پنل نمایندگی فالوور بروید که خود این سایت ها نیز از آن ها فالوور می خرند !

قیمت فالوور در پنل نمایندگی اینستاگرام بسیار پایین بوده ( کمتر از ۱۰ هزار تومان برای هر ۱۰۰۰ عدد) و انبوهی از سرورهای فالوور و لایک و ویو را در اختیار شما قرار می دهند.

سود شما این گونه می باشد که وقتی فالوور را به عنوان مثال ۱۰ هزار تومان تهیه می کنید آن را ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانید.

اگر شما روزانه به ۵۰ پیج کاری پیام بفرستید و به هر کدام ۱کا کم کم بفروشید حداقل شما ۵۰کا در روز دارید می فروشید !

این یعنی ۱میلیون تومان فروش در روز که می شود ۵۰۰ هزار تومان سود روزانه ! عجله نکنید این حداقل درامد و سود روزانه تازه با سود ۱۰هزار تومانی بود ؛ شما میتونید خیلی گرانتر و بیشتر بفروشید و تازه این تنها در رابطه با فالوور است ، شما میتوانید در کنار فالوور به فروش لایک نیز بپردازید و درامد روزانه خود را ۲ برابر کنید.

امیدوارم از این آموزش خوشتان آمده باشد ، تمام این درامد ها بستگی به فعالیت و وقتی که شما برای این کار می گذارید دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها