بهترین صرافی‌ های آنلاین ارز دیجیتال

در داخل و خارج از کشور، صرافی‌های آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال به آن‌ها مراجعه کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که این صرافی‌ها معتبر و با سابقه باشند و در انتخابتان اشتباه نکنید.

صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال

شاید برای برخی از شما، پیدا کردن یک صرافی آنلاین معتبر و با تجربه سخت باشد که طبیعی هم است؛ در ادامه قصد داریم برخی از بهترین صرافی‌های آنلاین که می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال به آن‌ها مراجعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

البته قبل از آن، باید بدانید که صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول که کارگزاری هم نام دارند، ارزهای دیجیتال را خودشان خرید و فروش می‌کنند و به عنوان واسطه عمل نخواهند کرد.

اما دسته دوم، بازار معاملاتی نام دارند که فقط فروشنده و خریدار را به یکدیگر متصل می‌کند و نقش واسطه را ایفا می‌کند؛ یعنی برای خرید ارز دیجیتال از این صرافی‌ها، شما باید مبلغی را به عنوان کارمزد به صرافی بپردازید.

صرافی‌های آنلاین ایرانی

صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب‌تر هستند؛ به دلیل تحریم‌های کشور ما از سوی برخی کشورهای دنیا، خرید و فروش در اکثر صرافی‌های خارجی کار سخت و بعضاً غیر ممکنی خواهد بود که به احتمال زیاد دردسرهایی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که به صرافی‌های آنلاین داخلی و ایرانی مراجعه کنید.

نوبیتکس

نوبیتکس نام یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی است که می‌توانید به راحتی در فضای امن آن، به انجام معاملاتتان بپردازید؛ شما در این صرافی می‌توانید حدوداً ۱۱ ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید که در بین آن‌ها، بیـت کوین و اتریوم از بقیه محبوب‌تر هستند.

امنیت معاملات در این صرافی تضمین شده است زیرا نوبیتکس از کیف پول سخت افزاری برای معاملات بهره می‌گیرد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند؛ امنیت این کیف پول نسبت به دیگر کیف پول‌ها بالاتر است.

شما می‌توانید در صرافی آنلاین نوبیتکس به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته به انجام معاملاتتان بپردازید و ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را خرید و فروش کنید؛ البته اکثر صرافی‌های آنلاین در خارج و داخل ایران ۲۴ ساعته هستند.

از دیگر ویژگی‌های این صرافی، می‌توان به گرفتن کارمزد کم اشاره کرد؛ به طور کلی، اکثر افراد به دنبال صرافی‌هایی هستند که کارمزد و درصد پایینی از معاملات را به خود اختصاص دهد؛ اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، این صرافی انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

والکس

صرافی آنلاین والکس هم مانند نوبیتکس از کیف پول‌های سخت افزاری برای کاربرانش بهره می‌گیرد که باعث بالا رفتن امنیت معاملات، صرافی و در نتیجه کاربران خواهد شد؛ پشتیبانی این صرافی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت کاربران خواهد بود و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که به مشکل خوردید، با پشتیبانی در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

این صرافی‌ هم از ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه، شما محدودیتی برای انجام معاملاتتان نخواهید داشت و ارزهای محبوبی مانند بـیت کوین و اتریوم نیز در این صرافی وجود دارند و قابل معامله هستند.

در این صرافی هم می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت معاملاتتان را انجام دهید و از نظر زمانی محدود نخواهید بود؛ البته مهم‌ترین نکته درباره این صرافی، بازار معاملاتی بودن آن است. یعنی شما نمی‌توانید معاملاتتان را به صورت مستقیم با خود سایت انجام دهید و والکس نقش واسطه بین خریدار و فروشنده را ایفا می‌کند.

صرافی آنلاین والکس یکی از پرطرفدارترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در ایران است که کاربران نسبتا زیادی دارد؛ خدمات این صرافی روز به روز بهتر می‌شود و قدرت آن به اندازه‌ای است که در لیست بهترین صرافی‌های آنلاین ایران قرار بگیرد.

بید ارز

بید ارز نیز یکی دیگر از صرافی‌های آنلاین ایرانی است که در کنار ویژگی‌های مثبتش، ویژگی‌های منفی و بد هم دارد که می‌تواند باعث متضرر شدن کاربران شود؛ این صرافی آنلاین ارز دیجیتال، به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کند و بازار معاملاتی است.

سرعت، امنیت و تجربه بید ارز بالا است؛ شما می‌توانید در این صرافی آنلاین به سرعت معاملاتتان را در فضایی کاملاً امن انجام دهید. اما چند ویژگی منفی بید ارز باعث شده است که نسبت به دو صرافی دیگر گفته شده در بالا، قدرت پایین‌تر و محبوبیت کمتری داشته باشد.

برای مثال، یکی از مشکلات این صرافی، نداشتن پشتیبانی آنلاین است؛ یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز که به مشکل فنی بر خوردید، نمی‌توانید آن را با پشتیبانی مطرح کنید زیرا پشتیبانی آنلاینی در سایت وجود ندارد.

یکی دیگر از مشکلات بید ارز، قطعی نبودن معاملات است؛ قطعی نبودن معاملات به این معنی است که احتمال دارد یکی از طرفین معامله ( به عنوان مثال خریدار ) از انجام معامله منصرف شود و از انجام معامله انصراف دهد که طرف دیگر معامله بدون شک از نظر زمانی و حتی قیمتی متضرر خواهد شد.

نیل

نیل یکی از صرافی‌های کارگزاری در ایران است که در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ این صرافی امنیت معاملات تمام کاربرانش را تضمین می‌کند و فضایی کاملاً امن را برای کاربرانش به وجود آورده است.

این صرافی کارمزد بسیار پایینی از معاملات دریافت می‌کند و همین امر، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوب بودن نیل است؛ البته توجه داشته باشید که امنیت فراهم شده توسط سایت برای کاربران، بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که شما به عنوان کارمزد معامله به این صرافی می‌پردازید.

نیل پشتیبانی آنلاین شبانه روزی دارد؛ پشتیبانی این صرافی آنلاین ارز دیجیتال می‌تواند به شما در مشکلات معاملاتی‌تان کمک کند و همچنین راهنمایی‌هایی را به عنوان مشاوره به شما ارائه دهد که می‌توانید از آن‌ها در معاملاتتان بهره بگیرید.

صرافی‌های آنلاین خارجی

همان‌طور که گفته شد، به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور ما، صرافی‌های آنلاین خارجی فایده چندانی برای ما ایرانی‌ها نخواهند داشت و انجام دادن معاملات در آن‌ها علاوه بر سختی زیاد، ریسک‌های زیادی را هم از نظر امنیتی به همراه خواهد داشت.

بایننس

اما اگر قرار باشد معروف‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌ آنلاین ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم، بدون شک بایننس خواهد بود؛ بایننس یک بازار معاملاتی است و به عنوان واسطه عمل خواهد کرد.

جالب است بدانید که این صرافی‌ آنلاین ارز دیجیتال مخصوص به خودش را دارد و همین امر تأثیر زیادی را بر روی هزینه‌های معاملاتی کاربران خواهد گذاشت؛ کارمزد دریافت شده توسط بایننس بسیار پایین است که برای تمام کاربران خوشایند خواهد بود.

پشتیبانی این صرافی آنلاین بسیار قوی است و مشکلات شما در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهند شد؛ اما ویژگی منفی که صرافی آنلاین بایننس برای ایرانی‌ها دارد، فیلتر بودن آن است. البته توجه داشته باشید که بایننس به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمی‌کند و به نوعی کشور ایران در لیست تحریم‎‌های این صرافی قرار گرفته است.

جمع بندی نهایی

به دلیل بروز مشکلات فراوان در استفاده از صرافی‌های خارجی، حتماً از صرافی‌های آنلاین ایرانی استفاده کنید؛ صرافی آنلاین نیل یکی از بهترین کارگزاری‌ها در ایران است که به راحتی می‌توانید در آن به انجام معاملاتتان بپردازید.

این صرافی ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به خرید و فروش اکثر رمز ارزها بپردازید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها