منبع تغذیه دوربین مداربسته

منبع تغذیه دوربین مداربسته

منبع  تغذیه دوربین مداربسته یکی از تجهیزات مهم برای راه اندازی دوربین مدار بسته می باشد در واقع این وسیله جهت تعیین ولتاژ مورد نیاز دوربین که ولتاژ ۱۲ ولت جریان ثابت می باشد که از تبدیل برق شهری به سطح ولتاژ برای راه اندازی دوربین مدار بسته استفاده میشود.

 دوربین مدار بسته  برای آنکه بتواند روشن شود نیازمند یک آداپتور مخصوص به آنکه اصطلاحاً در بازار به آن منبع تغذیه دوربین مداربسته گفته می شود نیاز دارد، در این مقاله آموزشی دوربین مدار بسته قرار است به شما نحوه انتخاب بهترین آداپتور دوربین مداربسته جهت راه اندازی بهتر و با کیفیت تر دوربین به شما ارائه شود، همچنین روش هایی برای نصب دوربین در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد توسط دوربین مداربسته خورشیدی و همچنین منبع تغذیه دوربین مدار بسته مخفی در این مقاله به صورت کامل برای شما توضیح داده خواهد شد.

انواع منبع تغذیه دوربین مداربسته

از آنجا که  دوربین های مداربسته بر اساس کیفیت و تکنولوژی ساخت خود به دسته های گوناگون تقسیم بندی می شوند، بنا بر نیاز خود ممکن است به آمپر های مختلفی برای راه اندازی خود و همچنین ممکن است در برخی از موارد ولتاژ های غیر از ولتاژ ۱۲ ولت جریان ثابت نیز نیاز داشته باشد.

 بنابراین لازم است که ما با انواع دوربین  مداربسته مختلف بتوانیم آداپتورهای متناسب با آنها که برای این مدل از دوربین های مداربسته مناسب است و با آنها تطابق دارد استفاده کنید.

 به صورت متداول آداپتورهای  ۲ آمپر، ۳ آمپر، ۵ آمپر برای دوربین‌ها به صورت تکی مورد استفاده قرار می گیرند در صورتی که بخواهیم برای چندین دوربینها یک آداپتور مرکزی استفاده کنیم باید از مدل‌های ۱۰،۲۰ و یا ۳۰ آمپر  با ولتاژ ۱۲ ولت جریان ثابت استفاده کنیم.

 در نظر داشته باشید که سیم کشی دوربین مداربسته کاملا وابسته به نوع استفاده از آداپتور  پروژه شما می باشد مثلا در صورتی که شما بخواهید برای هر دوربین تنها یک آداپتور استفاده کنیم بنابراین لازم است که تا نزدیک دوربین ولتاژ ۲۲۰ ولت برق شهر را برسانید در این صورت شما نمی توانید از کابل های ترکیبی و یا اصطلاحاً کابلهای برق بغل برای نصب دوربین مداربسته استفاده کنید و کاملاً برعکس در زمانی که شما بخواهید از آداپتورهای مرکزی استفاده کنید شما می بایست حتما از کابل های ترکیبی استفاده کنید تا بتوانید ولتاژ ۱۲ ولت جریان ثابت را به همراه کابل تصویر تا خود دوربین انتقال دهید.

منبع تغذیه دوربین مداربسته

دوربین مداربسته خورشیدی

در بعضی از مراکز  و مکان ها هستند که شما دسترسی به برق شهر ندارید و مجبور هستید برای استفاده از وسایل الکترونیکی از سایر روشهای تامین برق مانند انرژی خورشیدی و یا انرژی بادی استفاده نمایید.

 در صورتی که شما بخواهید برای این مکان ها  اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید لازم است که حتماً دوربین مداربسته خورشیدی استفاده کنید تا بتوانید بدون نیاز به برق زده شود و تنها با استفاده از انرژی خورشیدی بتوانید تمامی دوربین های مداربسته خود را راه اندازی نموده طول تمام شبانه روز تصاویر دوربین را داشته باشید و تصاویر آنها را بر روی دستگاه دی وی آر نیز ضبط کنیم.

 برای این منظور بهترین دوربین مداربسته خورشیدی که در ایران وجود دارد با برند INFINITY ارائه می شود و شما می توانید جهت خرید این مدل از دوربین های مداربسته با شرکت چشمان بیدار آریا تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت بهترین مدل دوربین مداربسته خورشید را برای شما تامین کند.

 یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی قابلیت نصب آن در دامداری ها در خارج از شهرهای بزرگ و کوچک می باشد ولی در این نوع از تکنولوژی دوربین مداربسته باید توجه ویژه ای به منبع تغذیه دوربین نمود زیرا با حالت عادی برق شهر متفاوت میباشد.

دوربین مداربسته خورشیدی

منبع تغذیه برای دوربین مداربسته مخفی

متوجه شدیم که منابع تغذیه دوربین مدار بسته  نقش پررنگی در نصب دوربین دارد همچنین متوجه شدیم در مکان‌هایی که قابلیت دسترسی به برق شهر را نداریم می توانیم از دوربین های مداربسته خورشیدی استفاده کنیم .

 اما زمانی که شما بخواهید برای منزل خود و یا محل کار خود از دوربین های مداربسته مخفی استفاده کنید لازم به ذکر است که  می بایست از منابع تغذیه ویژه این مدل از دوربین ها استفاده کنید.

 دوربین مدار بسته مخفی  نیازمند یک آداپتور ۹ ولت می باشد اما مهمتر از میزان ولتاژ آن ثبات در خروجی و اصطلاحاً استابلایز بودن ولتاژ می باشد زیرا این مدل از دوربین های مداربسته یعنی دوربین مداربسته مخفی برخلاف سایر دوربین های مداربسته متداول مانند دوربین بولت و یا دام کیفیت ولتاژهای ورودی می‌بایست مطمئن باشید زیرا به واسطه کوچک بودن این مدل از دوربین های مداربسته قسمت منبع تغذیه آنها بسیار حساس بوده و از کمترین المان های حفاظتی استفاده شده است .

 دقیقاً به همین دلیل است که اکثر شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته مخفی از ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی آنها امتناع می کند ( البته به جز شرکت چشمان بیدار آریا که برای تمامی تجهیزات خود حتی فیش ها و کابل های کوتاه نیز خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می کند).

دوربین مداربسته مخفی

چرا شرکت چشمان بیدار آریا

بر اساس گزارشات ارسال شده  شرکت های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که قابلیت نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته همچنین نصب آداپتور ها و منبع تغذیه دوربین مداربسته را دارا می باشد .

 شرکت چشمان بیدار آریا  تولید کننده دوربین های مداربسته ایرانی با برند INFINITY می باشد به علاوه بر دوربین مدار بسته آداپتورهای مرکزی با سطح آمپر ۱۰ و ۳۰ آمپر را در داخل ایران با گارانتی ۲ ساله و بدون قید و شرط ارائه می‌دهد.

 د در مورد کیفیت آداپتورهای برند اینفینیتی همین جمله کافی است که در کل ایران هیچ کدام از تولید کننده ها و وارد کننده ها برای منبع تغذیه خود گارانتی ارائه نمی دهد  زیرا به واسطه کوچکترین نوسان ورودی برق و یا اتصال کوتاه در خروجی منبع تغذیه باعث سوختگی و از بین رفتن منبع تغذیه دوربین مدار بسته میشود بنابراین بیش از آنها را گارانتی نمی کند، ولی شرکت چشمان بیدار یا به واسطه اینکه واقعاً یک تولید کننده و سرسره دسته اول در حوزه منابع تغذیه دوربین مداربسته می باشد با اطمینان خاطر و با پشتوانه به مهندسین که در داخل این شرکت حضور دارند اقدام به تولید دوربین های مداربسته و از آن مهمتر منابع تغذیه دوربین مدار بسته نموده است که تمامی آنها دارای دو سال گارانتی بدون قید و شرط هستند و شما می توانید این مدل از آداپتور دوربین مدار بسته را از شرکت چشمان بیدار آریا تهیه کنید .

 همچنین در صورتی که نیازمند خرید دوربین مداربسته خورشیدی و یا دوربین مداربسته مخفی هستید می توانید با شرکت چشمات بیدار آریا تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین مدل  از دوربین های مدار بسته را برای شما ارسال کنیم .

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها