کفپوش اپوکسی ضد خش چیست؟

کفپوش اپوکسی ضد خش چیست؟

کفپوش های اپوکسی ضد خش از جمله کفپوش های مدرن و بدون درز هستند. بهتر است بدانید این نوع کفپوش در واقع ترکیبی از هاردنر و رزین اپوکسی است که به صورت مایع یکپارچه بر روی سطوح مختلفی همچون موزاییکی، فلزی، سیمانی و سنگی قابل اجرا است. از جمله مزیت های این نوع کفپوش ها می توان به مقاومت بالای آن ها در فرسایش و تخریب اشاره کرد. همچنین این نوع کفپوش ها در برابر نفوذ آب و نفت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از کفپوش های اپوکسی ضد خش به راحتی می توان سطحی صاف و براق همراه با استحکام بالا در فضای مورد نظر ایجاد کرد. تحمل ترافیک سنگین، عایق الکتریکی و ضد باکتریایی از دیگر خصوصیات بارز این نوع  کفپوش اپوکسی ها به شمار می آید. لازم به ذکر است یکی از ویژگی های قابل توجه این نوع کفپوش ها مقاومت بالای آن ها در برابر خراشیدگی است.

ویژگی های کفپوش اپوکسی ضد خش آریو رنگ دماوند

بهتر است بدانید تمامی کفپوش هایی که توسط آریو رنگ دماوند تولید می شوند از ویژگی ها و قابلیت های بسیاری برخوردار هستند. این نوع کفپوش ها دارای خاصیت ضد سرخوردگی هستند و در برابر بارهای ترافیکی وارد شده از خش شدن سطوح به طور قابل توجهی جلوگیری می‌ کنند. از دیگر ویژگی های بارز این نوع کفپوش ها می توان به تحمل بار بالا در آن ها اشاره کرد. در واقع کفپوش های اپوکسی ضد خش آریو رنگ دماوند به دلیل داشتن هاردنر یا سخت کننده مقاومت زیادی در برابر سایش و خش دارند. همچنین این کفپوش ها به دلیل قابلیت پیگمنت یا امتزاج پذیری که دارند از زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند. در واقع این نوع کفپوش ها را به راحتی و اطمینان خاطر می توان در دفاتر کار صنعتی و محیط های تجاری استفاده کرد. با خرید از گروه آریو رنگ دماوند از کیفیت و دوام بالای کفپوش ها آسوده خیال خواهید بود، زیرا این گروه با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب کند.

مقاومت بالای اپوکسی های ضد خش در کارخانه ها

یکی از کاربردهای مهم کفپوش اپوکسی ضد خش استفاده وسیع آن در کارخانه ها است. این نوع کفپوش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر سوراخ شدن دارند. همچنین از استحکام و قدرت صنعتی بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزیت ها و قابلیت های این نوع کفپوش ها می توان به مقاوم بودن آن ها در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. همچنین این کفپوش ها دارای خاصیت ضد لغزش و ضد ضربات شدید هستند. از طرفی تمیز کردن و نگهداری این سطوح بسیار راحت است. عدم جرم گیری و جذب گرد و غبار از دیگر ویژگی های بارز این نوع کفپوش ها به شمار می آید. سفتی، سختی و دوام در برابر خش نیز از دیگر ویژگی های این نوع کفپوش ها است.

ضد آب بودن کفپوش اپوکسی ضد خش

از دیگر مزیت های کفپوش های اپوکسی ضد خش خاصیت ضد آب بودن آن ها است. این نوع کفپوش ها بهترین جایگزین برای کفپوش های معمولی هستند و به راحتی می توان از آن ها در دفاتر کار صنعتی و محیط های تجاری استفاده کرد. این کفپوش ها دارای خاصیت ضد سرخوردگی و ضد آب می باشند، از اینرو با خیالی آسوده می توانید از آن ها در مکان های صنعتی و غیره استفاده کنید.

نگهداری راحت و شست و شوی سریع کفپوش های ضد خش

همانطور که می دانید کفپوش اپوکسی ضد خش در کنار زیبایی خاصی که دارد از مزیت ها و قابلیت های بسیاری نیز برخوردار است. یکی از مزیت های این نوع کفپوش های ضد خش شست و شوی سریع و راحت آن ها است. در واقع نگهداری این کفپوش ها بسیار ساده است و نیاز به ابزار یا مواد خاصی ندارد. با استفاده از یک حوله یا دستمال خشک می توانید لکه های چربی، روغن، یا هر نوع مواد شیمیایی را از روی این نوع کفپوش ها پاک کنید. همچنین با استفاده از یک جارو با برس نرم یا یک جاروی مکنده به راحتی می توانید آلودگی ‌ها و گرد و غبار را از روی این نوع کفپوش های ضد خش از بین ببرید. برای تمیز کردن این نوع کفپوش ها به هیچ وجه نباید از موادی همچون سرکه، اسید سیتریک و مواد سفید کننده استفاده کنید. استفاده از ترکیب آب و مایع ظرفشویی بهترین گزینه جهت تمیز کردن این سطوح محسوب می شود.

اجرای حرفه ای کفپوش اپوکسی ضد خش توسط آریو

بهتر است بدانید در کنار کیفیت کفپوش های اپوکسی، نحوه اجرای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با انتخاب آریو رنگ دماوند به شما اطمینان خواهیم داد علاوه بر اینکه کفپوش های درجه یک و مرغوب را خریداری کرده اید، در زمینه اجرای آن نیز مشکلی نخواهید داشت. این گروه معتبر و نام آشنا جهت اجرای کفپوش اپوکسی ضد خش از کارشناسان و متخصصان آریو رنگ دماوند استفاده می کند. در واقع این کارشناسان و نیروهای ماهر با تکیه بر دانش و تخصص و همچنین بر اساس تجربه کفپوش های اپوکسی ضد خش را به صورت حرفه ای برای شما انجام خواهند داد. با یک اجرای حرفه ای می توان سطحی یکپارچه و زیبا را در فضای مورد نظر خود خلق کرد.

نکات مهم هنگام اجرای اپوکسی ضد خش

لازم به ذکر است که کارشناسان و متخصصان جهت اجرای این نوع کفپوش ها ابتدا سطوح مورد نظر را آماده می کنند. بد نیست بدانید تمامی مراحل آماده سازی کف مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی توسط کارشناسان آریو رنگ دماوند انجام می گیرد. کارشناسان بعد از آماده سازی لایه پرایمر را بر روی سطوح مورد نظر با دقت خاصی اعمال خواهند کرد. همچنین کارشناسان در مرحله بعد، الیاف پلیمری یا چاپ شده را بر روی تمام درزها اعمال می کنند. بعد از طی این مراحل لایه نهایی را که از دو جزء رزین و هاردنر تشکیل شده است، با دقت خاصی بر روی لایه میانی قرار می دهند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها