معرفی چند بیزینس پردرآمد در کانادا برای افرادی که قصد خرید بیزینس دارند

در صورتی که به فکر خرید بیزینس در کانادا هستید، بهتر است با چند بیزینس پردرامد در کانادا آشنا شوید تا بتوانید از این طریق ریسک سرمایه گذاری خود در این کشور را به حداقل برسانید. در حالی که رشد اقتصادی کانادا در اثر شیوع بیماری کرونا در سال ۲۰۱۹ به ۱.۵% کاهش پیدا کرد، هنوز هم تردیدی وجود ندارد که برخی از مشاغل کوچک در این کشور در صورت در اختیار داشتن ایده جالب و مدیریت قوی می توانند سودآوری کنند.

سوابق شما هرچه که باشد، با در اختیار داشتن دید مناسب و اخلاق کاری، می توانید یک فرصت شغلی سودآور متناسب با مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود پیدا کنید. در صورتی که می خواهید یک فعالیت جدی را در بازار کشور کانادا آغاز کنید، حوزه های زیر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شروع کار به عنوان مشاور املاک در کشور کانادا

رکود یا شکوفایی بازار مسکن در هر کشوری، می تواند نقش ویژه ای در رشد اقتصادی آن داشته باشد. با رشد اقتصادی صورت گرفته در کشور کانادا، صنایع مختلف به نیروی کار بیش تری نیاز خواهند داشت تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند. برخی از نیروی کار مورد نیاز صناعی از خارج شهر یا کشور جذب می شوند و نیاز به سرپناه در محل جدید زندگی خود دارند.

متخصصان املاک و مستغلات به مردم در خرید و فروش املاک، مدیریت املاک اجاره ای یا سرمایه گذاری در این حوزه کمک می کنند و به عنوان یک واسطه میان خریداران و فروشندگان شناخته می شوند. در صورتی که می توانید روابط خوبی با مردم محلی داشته باشید، شروع فعالیت به عنوان یک مشاور املاک می تواند برگ برنده ای برای رسیدن به سرمایه مناسب باشد.

با سودی معادل ۴۶.۵% در سال ۲۰۱۹ در کنار رشد صنعت اجاره مسکن در کشور کانادا، حوزه مشاوره املاک به عنوان یک بخش سودآور شناخته شده است. تقریبا می توان گفت که تمامی شرکت های مرتبط با املاک و مستغلات در کشور کانادا شرکت های کوچک و متوسط هستند زیرا کمتر از ۱% از آن ها بیش از ۹۹ کارمند دارند.

صنعت حمل و نقل و انبارداری از صنایع پردرآمد در کشور کانادا

صنعت حمل و نقل و انبارداری در بسیاری از کشورهای جهان جز صنایع سودآور به شمار می آید. این صنعت شامل حمل و نقل مسافر و کالا و همچنین ذخیره محصولات می شود. یک نکته قابل توجه در رابطه با این صنعت امکان رشد فراوانی است که در آن دیده می شود. شما می توانید کار خود را با خرید یک کامیون کوچک آغاز کنید و با دریافت سود اولیه و استخدام نیروی کار بیشتر فعالیت خود را توسعه دهید.

البته نمی توان گفت که شما در این صنعت به خرید کامیون و حمل و نقل جاده ای محدود می شوید بلکه صنعت حمل و نقل دریایی نیز در کشور کانادا از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گزینه دیگر پیش روی شما انبارداری است. شما می توانید با اجاره یک انبار فعالیت خود را آغاز کنید و اطمینان داشته باشید که به سرعت در این زمینه رشد خواهید کرد.

بر اساس گزارش های دولت کانادا، بیش از ۸۶% از شرکت های کوچک و متوسط فعال در این زمینه توانسته اند از سال ۲۰۱۶ تا کنون سودآوری کنند و سالیانه بیش از ۲۷۹۰۰۰$ دلار درآمد داشته باشند.

مدیریت و اصلاح زباله از صنایع پول ساز در کانادا

احتمالا شما نیز اصلاح طلای کثیف را شنیده اید. در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان با مدیریت و بازیافت زباله علاوه بر جلوگیری از آلوده شدن هرچه بیشتر محیط زیست، سرمایه هنگفتی نیز بدست می آورند. زباله ها بخش جدا ناپذیری از اقتصاد در حال رشد هستند. با گسترش مشاغل تردیدی وجود ندارد که کاغذ بیش تری مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه های الکترونیکی قدیمی جای خود را به دستگاه های جدید می دهند، زباله های ساختمانی به صورت چشمگیری افزایش می یابند و مجموعه ای زباله های تجدید ناپذیر را ایجاد می کنند. این برای محیط زیست شرایط بدی را ایجاد می کند. خوشبختانه در حال حاضر هر روزه بر تعداد مشاغلی که برای ترویج آینده ای پایدار تلاش می کنند افزوده می شود.

از آنجا که این زباله ها تا سالیان از بین نمی رود، فرصت کافی برای افراد آگاه وجود دارد که علاوه بر کمک به حفظ کره زمین، سود مالی زیادی را در اختیار داشته باشند. به گزارش دولت کانادا بیش از ۸۶% از مشاغل کوچک و متوسط این صنعت نیز از سال ۲۰۱۵ سودآور بوده اند.

خدمات مالی حرفه ای از صنایع پول ساز در کشور کانادا

اگر شما مهارت های تخصصی در زمینه حسابداری، مدیریت مالی، دفترداری یا مشاوره مالی دارید، این فرصت را خواهید داشت تا با خرید سهام یک شرکت کوچک دانش و مهارت خود را به عنوان یک سرمایه انسانی به افرادی که به مهارت شما نیاز دارند بفروشید. در صورتی که بتوانید به مشاغل مختلف کمک کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند یا روند حسابرسی و پرداخت حقوق و دستمزد نیروی کار را تسهیل نمایند، می توانید به صورت دائم با شرکت های مختلف در ارتباط باشید و درآمد خوبی کسب کنید.

یکی دیگر از مزایای تجارت مالی حرفه ای آن است که شما با توجه به قرار گرفتن در موقعیت های خاص همواره در حال آموزش دیدن هستید. از طرف دیگر شما ناچار خواهید بود تا اطلاعات خود را بروز نگه دارید تا از این طریق بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. در سال ۲۰۱۹، شرکت های کوچک و متوسط در این حرفه رشدی ۱.۹ درصدی را تجربه کرده اند.

مراکز ورزشی و تناسب اندام از بیزینس های سودآور در کانادا

اگر به رشته تناسب اندام علاقه دارید، می توانید علاقه خود به ورزش را به یک تجارت کوچک اما پردرآمد تبدیل کنید. مراکز تناسب اندام با ایده های مختلف در آمریکای شمالی در حال رشد و پیدایش هستند و رقابت بسیار سنگینی در این زمینه در کشور کانادا وجود دارد. این باشگاه های تناسب اندام برای اینکه بتوانند رقابت بهتری را با سایر رقبای خود داشته باشند، شرایط فراگیری رشته های ورزشی دیگر را نیز فراهم می کنند.

شما در کدام زمینه ورزشی توانایی دارید؟ خواه رشته شما کیک بوکسینگ یا انواع رشته های ورزش رزمی باشد یا خواه یوگا، شما می توانید با در نظر گرفتن یک مکان مناسب برای کسب و کار خود و همچنین در نظر گرفتن متدهای روز جهان، به سرعت در این زمینه پیشرفت کنید. دولت کانادا گزارش داده است که در سال ۲۰۱۵ تقریبا ۷۰% از باشگاه های ورزشی در این کشور سودآور بوده اند. افرادی که در این زمینه فعالیت های اصولی داشته اند سود بیشتری بدست آورده اند و به طور متوسط ۳۱۲۰۰۰ دلار درآمد سالیانه را تجربه کرده اند.

شما نیز در صورت تمایل به خرید یک بیزینس سودآور در کشور کانادا بهتر است عوامل مختلف را در نظر داشته باشید و برای رسیدن به خواسته های خود با وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین خدمات ممکن را در این زمینه دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کانادا پاس مراجعه نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها