محدودیت های کرونایی در استانبول

محدودیت های کرونایی در استانبول، در این روزها که قرنطینه ها شدیدتر شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که قرنطینه سراسری ترکیه طبق اعلام دولت ترکیه به زودی در اوایل خرداد پایان خواهد یافت اما همچنان برای سفر ایرانیان به این کشور، انجام تست PCR نیاز است.

توریست هایی که به استانبول سفر می کنند از تمام این محدودیت ها معاف هستند. قرنطینه کامل ترکیه برای کاهش آمار ابتلا به کرونا صورت گرفته است. آمار ابتلا به کرونا در این کشور به دلیل کم کردن محدودیت ها در ماه های گذشته بالا رفته بود.

محدودیت های کرونایی در استانبول
محدودیت های کرونایی در استانبول

شرایط بیماری کرونا در ترکیه

در حال حاضر از ۸۲ میلیون جمعیت کشور ترکیه، ۲۲ میلیون نفر واکسن کرونا را تزریق کرده اند. واکسیناسیون ترکیه از دی ماه ۹۹ آغاز شده است. اما با این حال کارشناسان می گویند این روند کند بوده است. اکثر واکسن های تزریق شده در ترکیه از نوع سینوواک ساخت کشور چـین و همچنین واکسن فایزر است. تعداد کل افرادی که در این کشور به کرونا مبتلا شده اند ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بوده است که ۴۴ هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بر اثر کرونا فوت شده اند. برای شیب نگرفتن این آمار، دولت ترکیه این قرنطینه وضع کرد.

محدودیت های جدید کرونایی در استانبول ترکیه

محدودیت های جدید کرونایی در استانبول به این شکل است که سفر بین شهری ممنوع است و رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۵ ممنوع است. رستوران ها از ساعت ۷ تا ۲۰ به صورت بیرون بر و آنلاین سفارش می پردازند و از ۲۰ تا ۲۴ فقط به صورت بیرون بر سفارش می پذیرند. همچنین مدارس و دانشگاه ها تعطیل است و فقط مشاغل ضروری می توانند فعالیت داشته باشند. البته این قرنطینه به زودی پایان می یابد و بسیاری از کارشناسان بیان کرده اند که این قرنطینه به دلیل زمان کوتاه آن نمی تواند مفید باشد. این محدودیت ها برای ساکنان برقرار است و توریست ها ملزم به رعایت ان نیستند.

حضور گردشگران در ترکیه در دوران کرونا
حضور گردشگران در ترکیه در دوران کرونا

سفر به استانبول در دوران کرونا

سفر به استانبول در دوران کرونا امکان پذیر است. زیرا این قرنطینه جدید ترکیه که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ پایان یافته و تا ۱۱ خرداد محدودیت های جرئی ادامه خواهد داشت و پس آن همه چیز عادی خواد شد و با انجام تست PCR کرونا در محدوده ۷۲ ساعت قبل از پرواز می توانید مانند گذشته به ترکیه سفر کنید. محدودیت های خاص تردد در دوران کرونا شامل توریست ها و گردشگران نمی شود و اگر بخواهید با تور استانبول به این شهر سفر کنید، به مشکلی بر نخواهید خورد.

آنقدر زیبایی های استانبول زیاد است که نمی توان به راحتی نام برد. حتی مسافرینی که به این شهر سفر می کنند در این حسرت هستند که نتوانستند بناها و جاذبه های بیشتری را تماشا کنند. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به این شهر شگفت انگیز مسافرت نکرده اید برای اولین سفر به این شهر سعی کنید سفر حداقل ۵ روزه را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشتر تلفیق مدرن و باستان استانبول را نظاره گر باشید. با کمک بهترین تور استانبول در آژانس مسافرتی مهرپرواز با ورود به این شهر می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در این شهر بی نظیر آغاز نمایید.

سفر ارزان به استانبول در شرایط کرونا

شما می توانید برای اینکه سفر ارزان تری به استانبول داشته باشید از تور لحظه آخری استانبول در آژانس مسافرتی مهرپرواز استفاده کنید. قیمت تور لحظه آخری استانبول، به زمان سفر شما بستگی دارد. همچنین قیمت این تور ها به نوع پرواز شما (ایرلاین داخلی و خارجی) و نیز کیفیت هتل انتخابی شما بستگی دارد. یکی از مزیت های تور لحظه آخری استانبول این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور استانبول عادی ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. بنابراین برای اینکه از تور تخفیف خورده استانبول بهره ببرید، می توانید در نزدیکی موعد تورها، اقدام به رزرو نمایید.

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در استانبول
رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در استانبول

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۴۳۶۳۸ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها