انجام پروژه پاورپوینت را به کجا بسپاریم؟

حتما تاکنون با تبلیغات سفارش پاورپوینت روبرو شده‌اید و یا برای انجام پروژه‌های کاری و دانشگاهی خود از این برنامه برای ارائه مطالب استفاده کرده‌اید. با پیشرفت تکنولوژی و طراحی برنامه‎های مختلف، روند ارائه دروس و موضوعات مختلف برای افرادی که در حوزه‌های گوناگونی کار می‌کنند ساده شد. با انجام پاورپوینت شما می‌توانید به گونه‌ای مطالب مورد نظر خود را به بیننده آموزش دهید که درک و فهم آن را برایش ساده‌تر شود. اگر تاکنون از این برنامه استفاده نکرده‌اید، این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با این برنامه بیشتر آشنا کرده و به شما بگوییم با انجام پاورپوینت چه کارهایی می‌توان انجام داد و مزیت استفاده از آن چیست؟ در انتها نیز مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید سفارش پاورپوینت خود را به آن‌ها بسپارید.

پاورپوینت چیست؟

پاورپوینت powerpoint  یک نرم افزار است که جزء بسته نرم‌افزاری Microsoft Office  به شمار می‌آید و مانند نرم‌افزارهای ورد و اکسل بسیار کاربردی است و با انجام پاورپوینت می‌توان تصاویر و فایل‌های چند رسانه‌ای را در کنار هم تهیه کرد و مراحل آموزش دروس و پروژه‌های کاری را برای دانشجویان، کارمندان و همچنین مخاطبان یک سمینار و همایش با روشی ایده‌آل انجام داد.

با پاورپوینت چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

در گذشته برای آموزش مفاهیم مختلف راه‌های چندانی وجود نداشت و تا همین چند سال پیش از دستگاه‌های پخش اسلاید و تصاویری که به صورت اسلاید درآمده بودند برای بحث آموزشی و یا تفهیم برخی پروژه‌های کاری استفاده می‌شد اما پس از طراحی برنامه پاورپوینت، کاربران توانستند با انجام پاورپوینت و یا سپردن سفارش پاورپوینت به متخصصان این حوزه متن‌ها و نوشته‌های مورد نظر خود را در اسلایدهای مختلف قرار داده و یا آن‌ها را با تغییر رنگ پس زمینه، اندازه فونت و همچنین اضافه کردن جداول و نمودارها ویرایش کنند. همچنین هنگام سفارش پاورپوینت به فردی که ساخت آن را بر عهده دارد، می‌توان از وی خواست زمان پخش هر اسلاید را متناسب با نظر کارفرما تعیین نماید. زیرا در هنگام آموزش برخی جدول‌ها و نمودارها لازم است تمرکز بیشتری روی اسلاید مربوطه انجام شود تا مطلب به خوبی برای مخاطب ارائه گردد.

از دیگر کارهایی که با انجام پاورپوینت می‌توان انجام داد استفاده از انیمیشن‌های مختلف در این برنامه است. همچنین می‌توان حتی روی برخی یا همه اسلایدها صداگذاری کرد.

از دیگر ویژگی‌های ارائه پروژه‌ها با سفارش پاورپوینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به جهت مطابقت نرم‌‎افزارهای مایکروسافت آفیس با خطوط فارسی مانند برنامه ورد و اکسل، در برنامه پاورپوینت نیز می‌توان اسلایدهای مورد نظر را با استفاده از زبان فارسی تهیه کرد.
  • مانند سایر برنامه‌های آفیس که از قابلیت غلط‌ یابی املایی و گرامری برخوردار است این برنامه نیز از این ویژگی‌ها بهره‌مند بوده و بنابراین سفارش پاورپوینت شما بدون اشتباهات تایپی و وضوح رنگ‌ها در هر اسلاید و با رعایت علائم دستوری و نقطه‌گذاری انجام خواهد شد.
  • از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان ارتباط مستقیم آن با اینترنت اشاره کرد، به طوری که در همان لحظه ارائه پروژه می‌توان به طور مستقیم از منابع عکس و ویدئو که روی اینترنت موجود است، استفاده کرد.
  • قالب پاورپوینت ها را بصورت حرفه ای برای شما مشتریان عزیز طراحی میکنیم .

استفاده از پاورپوینت برای تدریس چه مزایایی دارد؟

استفاده از پاورپوینت می‌تواند در ارائه بهتر مفاهیم و دروس به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان و همچنین طی دوره‌های آموزشی کارمندان ضمن خدمت کمک نماید. اما توجه به یک موضوع حائز اهمیت در خصوص انجام پاورپوینت چه زمانی که خودتان آن را طراحی می‌کنید و چه زمانی که کار تهیه و سفارش پاورپوینت را به فرد دیگری می‌سپارید وجود دارد و آن هم در نظر گرفتن سن مخاطب است. به عنوان مثال شاید استفاده از تصاویر انیمیشنی برای دانش‌آموزان مقطع دبستان جالب باشد اما برای افرادی که سنین بالاتری دارند ممکن است از اهمیت موضوع بکاهد. از مزایای مهمی که تدریس با پاورپوینت به همراه دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تجربه آموزگار در تدریس افزایش پیدا کرده و درک مطالب برای دانش آموز و دانشجو سهل‌تر خواهد شد.
  • طبیعتا با استفاده از روش‌های جدید، علمی و حرفه‌ای در آموزش می‌تواند جذابیت کلاس آموزشی را برای مخاطب بیشتر نماید.
  • با انجام پاورپوینت امکان تلفیق چند المان مختلف مانند عکس، متن و ویدئو یکجا فراهم شده است.
  • از سفارش پاورپوینت آماده شده می‌توان مدت‌ها و برای ارائه چندباره همان کلاس استفاده کرد
  • امکان ویرایش دوباره آن و اعمال تغییر روی مطالب آموزشی وجود دارد.

سایر موارد استفاده از پاورپوینت

در ادامه این مطلب به این موضوع اشاره خواهیم کرد که گستردگی استفاده از پاورپوینت تا چه اندازه است و با سفارش پاورپوینت به سازندگان حرفه‌ای و متخصص، تا چه اندازه کارهای شما اعم از تدریس، ارائه دستورالعمل‌های کاری، پژوهشی، تحقیقی و همچنین مسائلی که نیاز به اطلاع رسانی آن‎ها وجود دارد با سهولت بالایی انجام خواهد شد. بنابراین کاربرد پاورپوینت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • اطلاع رسانی جلسات آینده
  • پیام خوش‌آمدگویی به مخاطبان در سمینارها و همایش‌ها
  • ارائه پیام‌ها و هشدارهای امنیتی در مکان‌های مختلف
  • ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
  • اطلاع رسانی در خصوص انجام رویدادهای اجتماعی آینده
  • ارائه اخبار و دستاوردهای شرکت
  • نمایش و ارائه بروشورها و اطلاعیه‌های تبلیغاتی
  • ارائه مطالب برای گروهی از مخاطبان و نه تنها یک فرد
  • تنظیم و نمایش پروژه مورد نظر با استفاده از نمایشگرهای بزرگ LED در سطح شهر، پارک‌ها و ..

دیجی آکادمی بهترین مرکز انجام سفارش پاورپوینت

چنانچه برای ارائه دروس مختلف به دانش‌آموزان، ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در جلسه دفاعیه و همچنین ارائه پروژه‌های کاری، نیاز به انجام پاورپوینت دارید و دوست دارید سفارش پاورپوینت‌تان با کیفیت بالایی انجام گیرد ما به شما دیجی آکادمی را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه می‌تواند سفارش پاورپوینت شما را در چند سطح مختلف مانند سطح مبتدی، متوسط و حرفه‌ای با قیمت مشخص نسبت به المان‌‎های به کار رفته در پروژه، برای کاربران انجام دهد. در نهایت نیز پس از انجام پاورپوینت مورد نظر، طبق خواست سفارش دهنده کارهای نهایی روی آن انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی http://ppmaax.com مراجعه کنید و در بخش سفارش پاورپوینت، درخواست خود را ثبت نمایید و یا با بخش پشتیبانی این مجموعه به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها