خرید ساعت از سورن گالری با قیمتی باور نکردنی !!

سرنوشت ساعت های لوکس هیچ وقت از مد نمی افتند. حتی اگر اکنون ساعت هایی روی تلفن های خود داریم، اما هیچ چیز بر ظرافت استثنایی یک ساعت زیبا که ساخته شده است، برتری ندارد. اما این ساعت ها به سادگی وسیله ای برای پیگیری زمان نیستند. بلکه یک دارایی ارزشمند هستند که به احتمال زیاد به یک میراث خانوادگی با ارزش تبدیل خواهد شد.

باید یدانید که ساعت ها فقط لوازم جانبی نیستند، بلکه، هویت و البته ابزاری برای گفتن زمان هستند. به همین دلیل آنها یکی از مهمترین لوازم جانبی در طول تاریخ بوده اند و هستند. به فالشناسی علاقه دارید؟ (این اصطلاح صنعت ساعت است.) ما در اینجا بهترین ساعت های مچی لوکس که در فروشگاه اینترنتی سـورن گالری وجود دارد را برای شما معرفی می کنیم. که می توانید آنها را بشناسید. ساعت ممتاز نمایش کاردستی بی عیب و نقص است. این گواهی بر سنت ها و فنون مهندسی چند صد ساله است. در واقع ، بهترین ساعتهای مردانه آثار هنری مینیاتوری هستند. همه ساعت ها برابر نیستند. ترکیب مهارت های چشمگیر و زیبایی شیک، ساعت های لوکس بسیار بیشتر از لوازم ساده هستند. آنها کارهای هنری پوشیدنی هستند. به همین ترتیب، جای تعجب نیست که چرا نام هایی مانند رولکس توجه خود بننده را به خود جذب می کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید ساعت مچی هستید که برای سالهای سال مد و عملکرد سالمی داشته باشد، نمی توانید از مجلل ترین برند های ساعت دنیا که در سایت سـورن گالری هستند، بگذرید.

فروشگاه اینترنتی سـورن گالری

سـورن گالری با هدف ارائه لوکس و با کیفیت ترین ساعت ها، سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه خرید ساعت مچی آغاز کرد و در این مدت زمان کوتاه با تلاش های بی وقفه با سرلوحه قرار دارن شعار ارائه باکیفیت ترین ساعت ها، همواره سعی در تنوع بخشیدن به انواع محصولات و معرفی با کیفیت ترین ساعت مچی ها از برند های لوکس در این زمینه ( ای پی، پتک فیلیپ، رولکس، جیکوب و هابلوت و… ) پرداخته است. سـورن گالری، یکی از بهترین سایت هایی می باشد که میتوانید بهترین ساعت های لوکس روز دنیا را با قیمت کاملا مناسب و با خیال راحت خرید کنید.

ساعت مچی های برند روز دنیا در سورن گالری

ساعت مچی اودمار پیگه

ساعت مچی اودمار پیگه، یکی از بهترین و لوکس ترین ساعت مچی های دنیا می­ باشد که در طرح های مختلفی به فروش می رسد. اگر نیاز به بررسی بیشتر و با جزئیات دارید، فروشگاه اینترنتی سـورن گالری که یکی از معتبرین سایت های فروش ساعت های لوکس و اورجینال در کشور می باشد، میتونید بهش مراجعه کرده و با قیمت مناسب خرید کنید. ساعت اودمار همیشه در طراحی های خود دیوانه وار بوده است.  این یک شرکت ساعت سازی سوئیسی بسیار نجیب و بسیار سنتی است.

نام این ساعت مچی از نبرد کشتی های HMS Royal Oak نیروی دریایی سلطنتی گرفته شده است و گفته می شود که حاشیه متمایز هشت ضلعی از گنجینه های این کشتی ها الهام گرفته شده است. بلوط رویال اصلی یک درخت بلوط بود که جان چارلز دوم انگلیس را نجات داد. در طول سالها مدلهای زیادی از Royal Oak تولید شده است، و مدلهایی که در سایت سـورن گالری وجود دارد، همگی اصلی هستند. اگر نیاز به خرید ساعت مچی شیک و خاص هستید، حتما به سایت سـورن مراجعه کنید.

ساعت مچی نیوی فورس

ساعت نیوی فورس در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد، یک مارک چینی است که به دلیل داشتن ساعت های تاکتیکی و ورزشی ارزان قیمت و ساعت های زنانه ارزان قیمت شناخته می شود. اگرچه در صنعت ساعت سازی نسبتاً جدید است، اما معتقد است که می تواند با ایجاد ساعت هایی که دارای شخصیت و دوام هستند، تفاوت ایجاد کند. با شروع فروتنانه در شهر گوانگژو، بنیانگذار آن از همان ابتدا به اهمیت ارائه ساعتهای خوش ساخت اهمیت می داد. فلسفه طراحی این برند، “شخصیت و دوام” در مجموعه ساعت های مختلفی که در طول سال های مختلف منتشر کرده است، مشهود است.چندی نگذشته بود که از آغاز فعالیت خود، ساعت مچی نیوی فورس توانست جایگاه خود را در بازارهای بین المللی پیدا کند. امروزه، این شرکت ساعت هایی را تولید می کند که نه تنها در چـین بلکه در سراسر جهان به فروش می رسد. همچنین محبوبیت جهانی زیادی نیز کسب کرده است و به عنوان ساعتی با کیفیت و با قیمت مناسب در سراسر جهان به فروش می رسد. برای خرید ساعت مچی نیوی فورس در همه مدل ها و قیمت ها، می توانید به سایت سـورن گالری مراجعه کرده و خرید کنید.

ساعت مچی هابلوت HUBLOT

در میان نوآورترین مارک های ساعت لوکس موجود در بازار امروز، هابلوت به دلیل ساعتهای فشن، منحصر به فرد خود شناخته شده است. طراحان هابلوت برای حداکثر راحتی، کارایی و سبک، از فلـزات نادر، لاستیک، چرم، سرامیک و پارچه استفاده می کنند. هابلوت، اولین بند ساعت لاستیکی جهان را تولید کرد. هابلوت اگرچه برای یک شرکت خانوادگی متعلق به سوئیس جوان بود، اما به سرعت مورد تحسین چهره های برجسته جهان قرار گرفت. طرفداران مشهور این برند شامل چندین پادشاه و شاهزاده اروپایی و همچنین ورزشکاران، هنرمندان و موسیقی دانان مشهور هستند. برای خرید ساعت مچی هابلوت، سایت سـورن گالری بهترین گزینه می باشد.

خرید ساعت مچی رولکس

رولکس قطعاً اولین برندی است که در مورد ساعت های لوکس مطرح می شود. در دهه ۱۹۴۰، ساعتهای رولکس به ساعتهای انتخابی خلبانان جنگنده تبدیل شدند، زیرا دقیقتر و دقیق تر از آنـچه ارتش برای آنها صادر کرده بود، بودند. بنابراین تعجب آور نیست که ساعت رولکس برای زمان The Great Escape استفاده شده است. در طول جنگ جهانی دوم، نازی ها ساعتهای بسیار آرزو رولکس را از اسیران جنگی مصادره کردند اما هانس ویلددورف، بنیانگذار رولکس، در صورت درخواست ساعتهای جدید به طور رایگان برای اسیران جنگی صادر می کرد.  در یک حرکت غیرمعمول مالی، ویلددورف تصمیم گرفت که تمام سهام خود را به عنوان یک خیر خصوصی به خیریه سپرده باشد زیرا از این طریق می تواند تضمین کند که سود شرکت در حال رشد خود، و می دانست که در حال انجام کاری است، به اهداف مستحق خود خواهد رسید. جالب اینجاست که امروزه رولکس هنوز یک امانت خیریه خصوصی است و برخی معتقدند که این کار عمدتا برای فرار مالیاتی است. در فروشگاه اینترنتی سـورن گالری، می توانید همه­ی مدل های ساعت مچی رولکس را بررسی کرده و خرید کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها