قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ اصل

انواع دستگاه لیزر تیتانیوم

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم به عنوان پنجمین نسل از دستگاه های لیزر سوپرانو در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. از دیگر دستگاه های لیزر سوپرانو می توان به ICE پلاتینیوم و ICE لیزر اشاره کرد. تمامی این دستگاه ها از سه طول موج موثر برای حذف موهای زائد استفاده می کنند. دستگاه قدیمی تر ICE سوپرانو سه اپلیکاتور متفاوت برای این طول موج ها ارائه می دهد. در این صورت، شما می توانید اپلیکاتور مناسب با پوست خود و یا مراجعه کننده را انتخاب کنید. معمولا اپلیکاتور طول موج ۷۵۵ برای پوست های روشن و ۱۰۶۴ برای پوست های تیره تر مناسب است. از سوی دیگر، همانند دستگاه لیزر پلاتینیوم سوپرانو،  دستگاه لیزر تیتانیوم نیز تمامی این طول موج ها را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این تکنولوژی نوین هر سه طول موج را به طور همزمان به پوست شلیک می کند و برای تمامی پوست ها مناسب است. بنابراین متخصص زیبایی نباید هزینه بیشتری برای تهیه هر سه اپلیکاتور دستگاه لیزر پرداخت کند.

اندازه اشعه دستگاه های لیزر با یکدیگر متفاوت است. اندازه و بزرگی اشعه رابطه مستقیمی با سرعت فرآیند حذف موهای زائد دارد. هرچه اشعه بزرگتر باشد، سرعت نیز بیشتر خواهد شد. هر شات دستگاه لیزر تیتانیوم، ۴cm۲ را پوشش می دهد. در مقایسه با دیگر دستگاه های لیزر سوپرانو، دستگاه لیزر تیتانیوم قادر است زمان حذف موهای زائد از نواحی بزرگ را تا ۵۰% کاهش دهد.

رابط کاربری پیشرفته نیز یکی از دلایل فروش دستگاه لیزر تیتانیوم است. رابط کاربری این دستگاه با اتصال به IoT (یا همان اینترنت اشیاء) موقعیت مناسبی برای کنترل دستگاه از طریق نرم افزار “Smart Clinic” نصب شده بر تبلت و یا رایانه فراهم می کند. به عبارت دیگر، متخصص زیبایی و مسئول کلینیک می تواند روند پیشرفت دوره درمانی بیمار را از راه دور بررسی و ارزیابی کند.

به طور کلی، مقایسه دستگاه های لیزر سوپرانو نشان می دهد که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم گزینه مناسب تری خواهد بود؛ زیرا ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، مزایای بی شماری برای بیمار و همچنین اپراتور دستگاه خواهد داشت. اگرچه در حال حاضر موقعیت جهان به گونه ای است که زندگی ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است؛ بااین حال، روزی که به روال عادی زندگی بازگردیم نیازمند راه حلی خواهیم بود که به زمان کمتری نیاز داشته باشد. امروزه دستگاه لیزر تیتانیوم یک راه حل مقرون به صرفه و سریع برای حذف موهای زائد است. بنابراین، توصیه می شود برای تهیه هرچه سریع تر این دستگاه، به مرجع فروش دستگاه لیزر تیتانیوم مراجعه کرده و از آخرین قیمت فروش دستگاه لیزر تیتانیوم مطلع شوید.

فواید لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

مهمترین فایده  دستگاه لیزر مو، طولانی بودن روند رشد مجدد موهاست. با این حال، در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در این حوزه، دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای بیشتری دارد. برخی از مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم عبارتند از:

  • دو نازل (دهانک) متصل به دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نقاط بدن و صورت را در کمترین زمان پوشش می دهند.
  • پروسه راحت و بدون درد به گونه ای است که دیگر نیازی به استفاده از مسکن های مختلف نبوده و سیستم خنک کننده دستگاه لیزر تیتانیوم پوست شما را در طول جلسه درمانی خنک نگه می دارد.
  • این نوع اپیلاسیون برای انواع مختلف پوست، از جمله پوست های تیره، مناسب است.
  • برای انجام فرآیند درمانی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در تمامی ماه های سال می توان برای حذف موهای زائد اقدام کرد. علاوه بر این، ۳ روز پیش از آفتاب گرفتن و ۳ روز پس از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب، می توان از دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده کرد و به نتیجه مطلوب رسید.
  • مهم ترین شرط تاثیرگذاری دستگاه، وجود پیگمنت (رنگ) در پوست است؛ بنابراین، این دستگاه می تواند با موفقیت موهای روشن و تیره را از پوست حذف کند.
  • اگر در طول از بین بردن موها، بافت های اطراف آسیبی نبینند، این فرآیند به فرآیندی بدون درد تبدیل خواهد شد که دیگر نیازی به ریکاوری پوست نیست.
  • به طور کلی با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پس از ۶ جلسه درمانی شاهد کاهش ۹۰% رشد مجدد موها خواهید بود.
  • تقریبا تمامی قسمت های بدن را می توان با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم لیزر کرد. معمول ترین نواحی عبارتند از: صورت، گردن، زیربغل و دست و پا.

آیا حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم دائمی است؟

دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از تکنولوژی سه بعدی قادر است بدون آسیب رساندن به بافت پوست، موهای ناخواسته را با قدرت و دقت زیاد از بین ببرد. معمولا پس از سه جلسه درمانی شاهد تغییر در روند رشد موها خواهید بود و پس از ۶ جلسه نیز رشد موها تا ۹۰% کاهش خواهد یافت. با این حال نوع، رنگ و چرخه رشد مو تاثیر به سزایی بر این فرآیند خواهد داشت. علاوه بر این، عوامل هورمونی نیز از جمله متغیرهایی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

به طور کلی موهای بدن همواره در مراحل مختلف چرخه رشد قرار دارند. از این رو، در هر جلسه درمانی، تقریبا ۱۰% تا ۲۰% از موها تحت تاثیر فرآیند لیزر قرار خواهند گرفت. پس از پایان دوره درمانی، هر ۶ تا ۸ هفته یکبار باید مجددا برای حذف موهای زائد اقدام کرد تا از رشد موها در چرخه بعدی جلوگیری شود.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

 دستگاه  لیزر الکس دایود ، می توان گفت کارایی بالا، ماژول پرقدرت و راحتی درمان از جمله عواملی هستند که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم را بسیار مقرون به صرفه جلوه می دهند. معدود شرکت های ایرانی هستند که به عنوان واسط فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در نظر گرفته می شوند. برای آگاهی از آخرین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید به سایت این شرکت ها مراجعه کرده و یا با کارشناس رسمی فروش آن تماس بگیرید. محصولات این شرکت ها دارای گارانتی یکساله بوده و شما می توانید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت اقساط نیز اقدام کنید. گارانتی محصول نیز می تواند بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم نیز تاثیر داشته باشد.

خرید و فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیرگذار باشند. روش حذف موهای زائد در دستگاه لیزر تیتانیوم بر اساس کارایی انرژی در جلوگیری از رشد سریع و مجدد موها طراحی شده است. نوآوری، تکنولوژی پیشرفته، راحتی درمان، سرعت و … از جمله عواملی هستند که بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیر دارند. با این حال، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم مشکلات خود را خواهد داشت و تهیه دستگاه اصل و باکیفیت چندان آسان نیست.

همانطور که گفته شد، برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید به سایت شرکت های واسط فروش مراجعه کنید. علاوه بر این، شرکت هایی نیز در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر فعال هستند. با این حال، در صورت تمایل به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از سایت های فرامرزی می توان باز از طریق این شرکت ها جهت طی کردن روند خرید اقدام کرد. قیمت فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در این سایت ها بر اساس کاربرد و عملکرد دستگاه متغیر است و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به چند طول موج مختلف، بسیار  بالاتر خواهد بود.

سرکار خانـم صمصـامـی ۹۵۳۴ ۷۸۶ ۰۹۱۲

آقـای مهندس کریـمــی ۰۵۳۹ ۷۷۹ ۰۹۱۲

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها