راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی لازم است به نکات مهمی دقت کنید تا بتوانید بهترین اسپیکر بلوتوث را بخرید. به دلیل اهمیت موضوع تصمیم گرفتیم یک راهنمای خرید جامع آماده کنیم تا شما با مطالعه آن بدانید که چطور یک اسپیکر مناسب قابل حمل برای خودتان انتخاب و خریداری کنید. در ادامه همراه داتیس نتورک باشید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اگر تصمیم گرفته اید یک اسپیکر قابل حمل و همراه خریداری کنید تا در سفر و گردش و مسافرت در شرایط مختلف بتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید با کمی بررسی متوجه می شوید این اسپیکرها انواع مختلفی دارند که هرکدام مشخصات و ویزگی های خاص خود را دارد.

به کمک اسپیکر ما این امکان را داریم تا صدای مورد نظر خود را پخش کنیم، اسپیکر ها انواع و مدل های مختلفی دارند که هرکدام در شرایط خاصی کاربرد دارند و لازم است ابتدا تحلیل درستی از نیاز خود داشته باشیم. مثلا اگر قصد دارید در سفر و گردش از اسپیکر برای پخش صوت استفاده کنید لازم است به سمت پخش کننده های قابل حمل و پرتابل بروید و گزینه های سیمی و فاقد باتری عملا کارایی نخواهند داشت.

اسپیکر های بلوتوثی به شما این امکان را می دهند که با استفاده از فناوری ارتباطی بلوتوث به صورت بی سیم گوشی و اسمارت فون خود را به اسپیکر متصل کنید و صدای مورد علاقه خود را پخش کنید.

اسپیکر دستگاهی سخت افزاری است که صدا را پخش می کند و انواع مختلفی دارد که هرکدام کاربرد های خاص خود را می تواند داشته باشد. مثلا از اسپیکر های سیم دار برای پخش صدا در کامپیوتر های PC استفاده می شود.

نوع دیگری از اسپیکر ها وجود دارد که به  صورت بی سیم و به کمک فناوری بلوتوث می توانید به آن متصل شوید و موسیقی یا صدای مورد نظر را پخش کنید.

اسپیکر های “بلوتوث ساپورت” معمولا به صورت پرتابل و قابل حمل به همراه باتری شارژ شونده تولید می شوند. برند های مختلفی اقدام به ساخت اسپیکر های بلوتوثی کرده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و در این راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل بیشتر به آنها می پردازیم.

هرکدام از اسپیکرهای بلوتوث قابلیت ها و ویژگی های خاصی دارند که آن ها را دیگر مدل ها متمایز کرده است که برای فهمیدن تفاوت آن ها باید بتوانیم بخش مشخصات را با دقت مطالعه کنیم و تحلیل درستی از امکانات داشته باشیم.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان آموزش بدهیم که به کدام نکات باید دقت کنید تا بتوانید بهترین اسپیکر بلوتوث را برای خودتان انتخاب کنید.

از کجا اسپیکر بلوتوثی بخریم؟

پس از مطالعه راهنمای خرید برای سفارش آنلاین انواع اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل به لینک زیر در فروشگاه داتیس نتورک مراجعه کنید:

خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث

در ادامه این راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل داتیس نتورک نکات مهمی را که باید دانید را ذکر می کنیم که لازم است توجه کنید.

 ابعاد و وزن

هدف شما از خرید این مدل اسپیکرها امکان حمل و جابه جایی آسان آن هاست.

بنابراین می توانیم بگوئیم مهمترین نکته ابعاد و وزن است.

هرچه ابعاد کوچک تر و وزن اسپیکر کمتر باشد حمل آن آسان تر است.

از کجا اسپیکر بلوتوثی بخریم؟

سیستم عامل های پشتیبانی شده

برخی از اسپیکرهای بلوتوثی هستند که امکان اتصال آن ها با همه ی سیستم عامل ها فراهم نیست.

حتما دقت کنید که اسپیکر مورد نظر شما از سیستم عامل گوشی شما پشتیبانی کند وگرنه عملا پول شما دود شده است.

معمولا زمانی با چنین مسئله ای مواجه می شوید که قصد خرید اسپیکر بلوتوث خوب اما ارزان را دارید.

اسپیکرهای خیلی قدیمی و ارزان قیمت معمولا تمامی سیستم عامل ها را ساپورت نمی کنند.

همچنین به نوع اتصال اسپیکر نیز توجه کنید. برخی از اسپیکر ها تنها امکان اتصال بی سیم را فراهم میکند در صورتی که بیشتر اسپیکرهای بلوتوث دارای درگاه ورودی برای جک صدا نیز هستند.

با توجه به اینکه ممکن است دیوایس هوشمند خود را عوض کنید یا در جمع دوستان نیاز بخواهید با یک گوشی دیگر (آیفون یا اندروید) به اسپیکر متصل شوید، بهتر است به این گزینه توجه کنید و بلندگویی بخرید که تمامی سیستم عامل ها را پشتیبانی کند.

قابلیت پاسخگویی تماس

اگر گوشی خود را به اسپیکر متصل کنید ممکن است تماس دریافتی داشته باشید، در صورتی که می خواهید بتوانید به کمک اسپیکر تماس را پاسخ دهید لازم است دقت کنید که اسپیکر بلوتوثی شما از این قابلیت پشتیبانی کند.

معمولا در بخش توضیحات محصولات داتیس نتورک این قابلیت را در صورت وجود درج می کنیم.

بلندگوهای بلوتوث، قابل حمل هستند و مانند بقیه وسایل الکترونیکی قابل حمل، به برق احتیاج دارند و باتری آن ها پاسخگوی نیاز به برق است. به همین دلیل باید به کیفیت باتری بلوتوث توجه کنید.

قدرت صدا و کیفیت آن

نکته سوم در راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل که باید به آن توجه کنید بحث قدرت صدا است که با واحد W سنجیده می شود.

سعی کنید اسپیکر هایی با توان صدای بالاتر از ۵W تهیه کنید زیرا کمتر از آن کارایی نخواهد داشت.

همچنین کیفیت صدا و وضوح از نکاتی است که باید به آن حتما توجه کنید.

باتری اسپیکر بلوتوثی

مقایسه باتری انواع اسپیکر بلوتوث با یکدیگر درست نیست!

 ممکن است یک اسپیکر بلوتوث باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر داشته باشد و ظرفیت باتری یک اسپیکر بلوتوث دیگر تنها ۱۴۰۰ باشد.

اما اسپیکری که دارای باتری ۱۴۰۰ میلی آمپری است مدت زمان ۱۲ ساعت کار کند در صورتی که اسپیکری که باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری دارد تنها ۹ ساعت کار می کند!

جالب است که تفاوت قابل توجهی میان این دو باتری وجود دارد اما بلندگویی که ظرفیت باتری کمی دارد، توان بیشتری دارد!

دلیل این اتفاق این است که برخی از اسپیکرهای بلوتوثی به لطف طراحی کوچکتر و بلندگوهای کم تقاضا، به انرژی کمتری نیاز دارند. در کل مقایسه ظرفیت باتری دو بلندگو بلوتوثی عملکرد صحیحی نیست.

پشتیبانی از کارت حافظه و مموری

اسپیکر بلوتوث به عنوان یک وسیله مجهز شناخته می شود که در مواقع ضروری رفع نیاز می کند. اگر اسپیکر شما پورت کارت حافظه نداشته باشد و در شرایطی باشید که نتوانید گوشی موبایل خود را به اسپیکر متصل کنید، ظاهرا انگار اسپیکر ندارید!

حتی اگر بهترین اسپیکر بلوتوثی را هم تهیه کرده باشید که ورودی کارت حافظه ندارد، باید به لقب بهترین آن شک کنید! یک اسپیکر خوب باید شیار کارت حافظه داشته باشد.

معمولا اکثر اسپیکر های بلوتوث خوب از  کارت حافظه و رم  پشتیبانی می کنند اما تعدادی از آن ها  فقط دارای ورودی جک صدا هستند. پس اگر به جز گوش دادن به رادیو تمایل دارید که موسیقی هم گوشی کنید حتما به این گزینه توجه داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

جمع بندی

در مقاله راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی تلاش کردیم نکات و مواردی که قبل از خرید اسپیکر بلوتوثی لازم است بدانید را به شما عزیزان آموزش دهیم. در واقع شما باید اطلاعات کافی داشته باشید تا انتخاب صحیحی کنید وگرنه ممکن است مجبور به هزینه مجدد شوید و یا خریدی داشته باشید که حس خوبی به شما نمی دهد.

اگر نیاز به مشاوره رایگان در زمینه خرید اسپیکر بلوتوث دارید می توانید با کارشناسان داتیس نتورک (www.datisnetwork.com) با شماره تماس ۰۲۱۶۵۳۶۱۹۱۵ ارتباط برقرار کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها