فروش پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار یکی از پرمصرف‌ترین انواع پلاستیک از جنس پلی اتیلن است که برای بسته‌بندی در صنایع مختلف کاربرد دارد. این پلاستیک در هنگام حمل و نقل لوازم شکننده و حساس به عنوان ضربه‌گیر استفاده می‌شود‌. سطح داخلی پلاستیک صاف و لطیف است، اما پوشش بیرونی آن دارای حباب‌هایی پر از هوا در سایزهای مختلف می‌باشد. مقدار مقاومت این پلاستیک‌ها به اندازه حباب‌های روی آن‌ها بستگی دارد. برای کالاهای شکستنی بزرگ از پلاستیک‌های دارای حباب درشت و برای کالاهای ظریف و حساس از پلاستیک دارای حباب ریزتر استفاده می‌شود‌. برای خرید این محصول ضربه‌گیر و شفاف و با کیفیت در سایزهای مختلف باید به شرکت‌های فروش پلاستیک حبابدار مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم درباره قیمت کیسه حبابدار و فروش پلاستیک حبابدار در شرکت‌های معتبر صحبت کنیم.

پلاستیک حبابدار چیست؟

پلاستیک حبابدار یا نایلون ضربه‌گیر محصولی شناخته‌شده در انواع بسته‌بندی صنعتی و لوازم خانگی است که سطح بسیار نرم و استحکام بالایی دارد. همان طور که گفتیم سطح داخلی این پلاستیک صاف و سطح خارجی آن دارای حباب‌هایی برجسته پر از هوا می‌باشد. سایز این حباب‌ها بین ۵ تا ۳۰ میلی‌متر و تعداد لایه‌های پلاستیک نیز بین ۲ تا ۵ لایه متفاوت است. هر چه تعداد لایه‌های پلاستیک بیشتر باشد، به همان نسبت میزان مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. فروش پلاستیک حبابدار به صورت رولی و کیسه‌ای انجام می‌شود و همه شرکت‌ها و افراد می‌توانند با توجه به نیازی که دارند، مقدار کافی از این محصول را خریداری کنند.

موارد کاربرد پلاستیک حبابدار

پس از فروش پلاستیک حبابدار به کارخانجات مختلف از آن برای بسته‌بندی لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، جا به جایی لوازم خانگی در اسباب‌کشی، جا به جایی شیشه، بسته‌بندی بردهای الکتریکی و قطعات حساس کامپیوتری، بسته بندی ابزارها و لوازم صنعتی، بسته‌بندی لوازم چوبی و مبلمان، استفاده در شرکت‌های باربری، بسته‌بندی چراغ، شیشه و آیینه ماشین، استفاده در کارگاه‌های تولید کابینت هنگام جا به جایی کابینت‌ها، بسته‌بندی دستگاه‌های حساس پزشکی، عایق کردن پنجره‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عایق‌بندی گلخانه‌ها و جلوگیری از هدر رفتن گرما در زمستان، عایق بندی لوله‌آب، ایجاد فاصله بین قطعات صنعتی برای جلوگیری از تداخل رنگ محصولات، به عنوان پوشش در استخر، باغ و حوض برای کاهش تبخیر آب و ورود گرد و غبار و زباله به داخل آب، جلوگیری از آسیب دیدگی و تجمع گرد و غبار روی وسایل در زمان بسته‌بندی استفاده می‌شود.

فروش پلاستیک حبابدار در انواع مختلف

پلاستیک‌های حبابدار در انواع متنوعی به فروش می‌رسند و هر یک از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارند. از پلاستیک حبابدار دوبعدی یا معمولی بیشتر برای بسته‌بندی کالاهای شکستنی، صندلی، قاب عکس، لوازم یدکی، تابلو، قطعات الکترونیکی و غیره استفاده می‌شود. پلاستیک حبابدار سه بعدی برای بسته‌بندی وسایلی مناسب هستند که ساختار آن‌ها به شکل مکعب است. به عنوان مثال یخچال، کمد، اجاق گاز، مبلمان و تخت خواب را با پلاستیک‌های حبابدار سه بعدی بسته‌بندی می‌کنند‌. انواع دولایه با حباب‌های درشت نسبت به انواع دولایه با حباب ریز کارایی مفیدتری دارند و هنگام جا به جایی کالاهای شکستنی به خوبی از آن‌ها محافظت می‌کنند. پلاستیک سه لایه حباب درشت برای بسته‌بندی کالاهای بزرگ کاربرد دارند.  پلاستیک‌های سه لایه حباب ریز نیز نسبت به دو لایه حباب ریز مقاوم‌تر هستند. در واقع لایه سوم از ترکیدن حباب‌ها بر اثر فشار جلوگیری می‌کند‌.

فروش پلاستیک حبابدار چه مزایایی دارد؟

فروش پلاستیک حبابدار و استفاده از آن برای بسته‌بندی کالاهای مختلف مزایای زیادی دارد. مهمترین مزیت استفاده از این نوع پلاستیک ایجاد ایمنی و ضربه‌گیری برای وسایل شکننده و حساس است. حباب‌های موجود روی پلاستیک به خوبی تمام وسایل را عایق‌بندی می‌کنند و آن‌ها را در برابر ضربات احتمالی مصون نگه می‌دارند. مزیت دیگری که فروش کیسه حبابدار دارد این است که استفاده از آن برای همه افراد راحت است. فقط کافیست که پلاستیک را به اطراف کالای مورد نظر خود بپیچید. این محصول پرکاربرد و با کیفیت برای محیط زیست هیچ خطری ندارد. فروش کیسه حبابدار نیز کار بسته بندی وسایل بزرگ را راحت کرده است. استفاده از پلاستیک‌های حبابدار به زیبایی، استحکام، دوام و سرعت بسته‌بندی کمک زیادی می‌کند. صرفه جویی در زمان و مصرف چسب بسته‌بندی، کاهش استفاده از نیروهای کار و کاهش دور ریز از دیگر مزایای استفاده از پلاستیک حبابدار می‌باشند.

قیمت کیسه حبابدار و پلاستیک رولی حبابدار به چه عواملی بستگی دارد؟‌

قیمت رولی پلاستیک حبابدار به کیفیت مواد اولیه آن، نوسانات قیمت مواد اولیه پتروشیمی و همچنین تعداد لایه‌های پلاستیک بستگی دارد. قیمت کیسه حبابدار نیز با توجه به تعداد لایه‌ها، ابعاد کیسه، کیفیت مواد اولیه پلاستیک و ضخامت آن متفاوت است. فروش کیسه‌ حبابدار در مدل‌ دو بعدی و سه بعدی انجام می‌شود. مدل‌های دو بعدی برای بسته‌بندی درب، تابلو فروش، قاب عکس، درب آسانسور، ظروف چینی،‌ شیرآلات، لوازم خودرو و… کاربرد دارند. مدل‌های سه بعدی نیز برای بسته‌بندی وسایل مکعبی شکل مانند یخچال، مبل، اجاق‌گاز و… استفاده می‌شوند. تولیدی کیسه حبابدار کیسه‌های سه‌بعدی را به شکل مکعب می‌سازد و معمولا آن‌ها را گران‌تر از انواع دو بعدی به فروش می‌رساند‌. انتخاب یک تولیدی کیسه حبابدار معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می‌شود که با خیالی راحت محصول باکیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

کیسه حبابدار را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید به شرکت‌های تولیدکننده نایلون حبابدار یا فروشگاه‌های عرضه کننده پلاستیک، مغازه‌های فروش تجهیزات ساختمانی مراجعه کنید. اگر حجم خرید شما زیاد است، محصول مورد نظر خود را از شرکت‌های تولیدکننده نایلون حبابدار با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. این شرکت‌ها با راه‌اندازی وب سایت و با فروش پلاستیک حبابدار به صورت آنلاین، امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند.

شرکت حباب باران بهترین تولیدکننده نایلون حبابدار

برای سفارش آنلاین پلاستیک حبابدار می‌توانید به سایت شرکت حباب باران با آدرس اینترنتی https://hobabebaran.ir/ مراجعه کنید. حباب باران یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده نایلون حبابدار در ایران است که محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش پلاستیک حبابدار، قیمت کیسه حبابدار و رول پلاستیک حبابدار به بخش لیست قیمت محصولات در وب سایت حباب باران مراجعه کنید. در تولیدات شرکت حباب باران هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، قبل انتخاب محصول مورد نظر با مشاوران این شرکت تماس برقرار کنید و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید.

۰۹۱۲۷۰۰۷۰۰۸

۰۲۱-۵۵۲۹۱۰۷۰

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها