۱۰+۱ کتاب پرفروش که به موفق تر شدن شما کمک خواهند کرد

یک دقیقه وقت صرف کنید و به افراد موفقی که می‌شناسید فکر کنید. احتمالا آن‌ها افرادی فوق‌العاده، مولد و متفاوت از دیگران هستند. به آن‌ها حسادت می‌کنید؟ لازم نیست به آن‌ها حسادت کنید. شما نیز می‌توانید با مطالعه برخی کـتاب‌های پرفروش خودتان را سطح بالاتری برسانید و مهارت‌های مهم برای رسیدن به موفقیت را یاد بگیرید. در ادامه با چند مورد از این کتـاب‌ها آشنا می‌شوید.

  1. بیندیشید و ثروتمند شوید

تصور اینکه افکار می‌توانند واقعیت را ایجاد کنند در ابتدا ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد اما اگر بخواهیم به‌طور خلاصه بگوییم وقتی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را می‌خوانید متوجه می‌شوید افکار موجب ایجاد باورها می‌شوند و باورها اعمال را شکل می‌دهند. سپس اعمال می‌توانند تبدیل به عادت شوند. بنابراین، اگر افکار خود را بر موفقیت متمرکز کنید بیشتر احتمال دارد که موفق شوید تا اینکه دائما به موانع و شکست‌ها فکر کنید. بنابراین، اگر دغدغه شما موفقیت در زندگی است خرید و خواندن این کـتاب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

  1. آیین دوست‌یابی

آیین دوست‌یابی پرفروش‌ترین کتـاب دیل کارنگی است که در زمینه رشد شخصی کتـاب بسیار مهمی محسوب می شود. اگر می‌خواهید نحوه ایجاد روابط ماندگار و حفظ این روابط را یاد بگیرید خواندن این کـتاب بسیار مفید است. این کـتاب را بخوانید و راهکارهای ساده‌ای را برای محبوب شدن در شبکه روابط خود یاد بگیرید.

  1. مرکز توجه

کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؟ البته که همین‌طور است اما آنچـه افراد موفق و مولد را از سایر افراد متمایز می‌کند توانایی آن‌ها در تمرکز بر یک کار واحد در یک زمان و انجام آن قبل از شروع انجام کار بعدی است. اگرچه ممکن است این موضوع ازنظر تئوری ساده به نظر برسد اما عمل کردن به آن می‌تواند بسیار دشوار باشد. برایان تریسی در کـتاب مرکز توجه نکاتی را برای ایجاد نظم و انضباط در طول روز مطرح می‌کند تا از طریق آن‌ها بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید.

برای آنکه تمرکز خود را بر روی یک کار بدست آورید، خواندن این نکات نیز موثر خواهد بود.

  1. گاو بنفش
کتـاب گاو بنفش درباره موفقیت

طراحی یک محصول شبیه به محصول دیگران می‌تواند آسان باشد اما این مسئله می‌تواند منجر به شکست کسب‌وکار شما شود. به همین دلیل، ست گادین، نویسنده کـتاب گاو بنفش و دوست دار بازاریابی، مطرح می‌کند که برای موفقیت کسب‌وکار خود بهتر است محصولی را معرفی کنید که واقعا متفاوت از محصولات موجود دیگر در بازار باشد. درواقع، با ایجاد تفاوت در محصول خود می‌توانید توسعه محصولات خود را مشاهده کنید و بازاریابی آسان‌تری داشته باشید.

  1. معجزه بزرگ فکر کردن

اگر همیشه با اهمال‌کاری و کوچک فکر کردن با مشکل مواجهید خواندن این کتـاب برای شما بسیار مفید است. دیوید جوزف شوارتز با راهکارهایی که در این کتـاب مطرح می‌کند به شما کمک می‌کند که انگیزه پیدا کنید و زندگی بهتری را برای خود فراهم کنید. درنتیجه این امر می‌توانید حرفه پردرآمدتر و پرسودتری داشته باشید.

  1. انسان در جستجوی معنا

برای بسیاری از افراد دشوار است که بتوانند دیدگاه جامع‌تری داشته باشند. این امر به‌ویژه زمانی سخت است که آن‌ها در حال کار بر روی پروژه‌هایی مهم و فوری باشند. کـتاب انسان در جستجوی معنا می‌تواند تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد کند. این کتـاب درعین‌حال که چشم شما را نسبت به یکی از جنایات بزرگ بشری باز می‌کند موجب می شود در مورد هدف داشتن و معنای زندگی درس‌های ارزشمندی یاد بگیرید.

  1. هفته کاری چهارساعته

کارآفرینان می‌توانند از این کـتاب درس‌های زیادی یاد بگیرند. بااین‌حال، این کتـاب فقط برای کسانی که می‌خواهند یک کسب‌وکار آنلاین راه بیندازند نوشته نشده است. خواندن کـتاب هفته کاری چهارساعته و انجام حرکت‌های هوشمندانه مثل برون‌سپاری، پیروی از قانون ۲۰/۸۰ و خودکار کردن فرایند انجام کارها می‌تواند هم برای کارگران مبتدی و مدیران مفید باشد.

  1. قانون جذب
درباره کـتاب قانون جذب

آرزو یکی از قدرتمندترین نیروهای زندگی ماست و نیرویی است که ما را وادار به انجام کارها می‌کند. دانلود فایل صوتی قانون جذب به ما کمک می‌کند که از این نیرو به‌درستی استفاده کنیم. کـتاب قانون جذب که توسط مایکل لوسیر نوشته شده است یکی از بهترین کـتاب‌ها در زمینه موفقیت است که خرید و خواندن آن به شما کمک می‌کند در زندگی به انجام کارهای مثبت بپردازید و اتفاقات مثبت را نیز در زندگی تجربه کنید.

  1. مدیر یک‌دقیقه‌ای

اگر می‌خواهید کـتابی در زمینه مدیریت بخوانید ما کـتاب مدیر یک‌دقیقه‌ای، اثر کنت بلانچارد و اسپنسر جانسون را به شما توصیه می‌کنیم. خواندن این کـتاب آسان و درعین‌حال بسیار مفید است. می‌توانید یک بعدازظهر وقت بگذارید و از خواندن کـتاب لذت ببرید.

  1. کتـاب نوپای ناب

قبل از ایجاد هر نوع کسب‌وکاری به شما پیشنهاد می‌کنیم کـتاب نوپای ناب را کامل مطالعه کنید. با این کار می‌توانید در هزینه، زمان و سایر منابعی که در غیر این صورت ممکن است به هدر بروند صرفه‌جویی کنید. خواندن این کـتاب و عمل به توصیه‌های آن به شما کمک می‌کند که احتمال شکست کسب‌وکار خود را کاهش دهید.

  1. راهب و معما

داستانی که رندی کمیسار در کتـاب راهب و معما روایت می‌کند، نه‌تنها در مورد نحوه فکر کردن در هنگام شروع یک کسب‌وکار جدید، بلکه در مورد نحوه ایجاد زندگی موردعلاقه خود نیز بسیار مفید است. آگاهی از ابعاد فنی راه‌اندازی یک شرکت نوپا بسیار خوب است اما اگر ندانید که در مواقع سخت چگونه قدرت و استقامت خود را حفظ کنید ممکن است به موفقیت دست پیدا نکنید. این کـتاب به شما کمک می‌کند که قبل از مواجهه با شکست، از این موضوع آگاه شوید.

درنهایت، چه در جستجوی راهی برای پیشرفت شغلی باشید و چه به دنبال بهترین راه برای سرمایه‌گذاری باشید کـتاب‌ها می‌توانند بهترین راهنمایی‌ها را در زمینه موفقیت ارائه دهند. در حال حاضر، کـتاب‌های خودیاری متعددی در بازار کتـاب وجود دارند که هر یک از آن‌ها با رویکرد متفاوتی نحوه رسیدن به موفقیت را شرح داده‌اند. در این مقاله با چند کـتاب پرفروش در این زمینه آشنا شدید که خواندن آن‌ها می‌تواند به موفق‌تر شدن شما کمک کند.

نویسنده: مینا معین اسـلام

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها