یخ در چال ایرانی: بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی را بشناسید

تا چند سال پیش اگر قصد خرید یخچال ایرانی داشتید حق انتخاب های زیادی نداشتید و شاید با توجه به کیفیت برندهای خارجی خیلی  برای خرید برندهای داخلی مردد بودید اما خوشبختانه تعداد شرکت های تولیدکننده یخچال فریزر ایرانی در سال های پایانی دهه نود شمسی بیشتر شده اند و حتی برندهایی که از قبل در بازار حضور داشتند نیز برای این که بتوانند سهم خود را در این رقابت حفظ کنند ناگزیر تنوع و امکانات یخچال فریزرهای شان را بیش از پیش کردند و کیفیت را بهبود داده اند.
اکنون که تنوع برند در بین یخچال فریزرهای ایرانی زیاد شده است در این مقاله زنبیل قصد داریم تا شما را با بزرگترین و بهترین برندهای ایرانی سازنده یخچال فریزر آشنا کنیم و نگاهی به سطح قیمت آنها بیندازیم.

برند اسنوا

یکی از بهترین برندهای ایرانی که با تولید لوازم خانگی با کیفیت قابل قبول توانسته است جای خود را در منازل ایرانی ها پیدا کند، اسنوا است. اسنوا بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر را برخوردار بوده و با ارائه خدمات پس از فروش سراسری و قدرتمند همواره کوشیده است تا رضایت مصرف کنندگانش را حفظ نماید. امکاناتی مثل آبریز، یخساز و نمایشگر لمسی در بسیاری از مدل های یخچال فریزر اسنوا وجود دارد و از این نظر چیزی از رقبای خارجی خود کم ندارد.
اسنوا یکی از برندهای ایرانی است که یخچال فریزر ساید بای ساید تولید می کند و در کنار انواع دیگر یخچال فریزرهای دوقلو، فریزر پایین و فریزر بالا تنوع خوبی در محصولات خود ایجاد کرده است. شما برای خرید یخچال فریزر ساید اسنوا چیزی حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان باید هزینه کنید، یخچال فریزر های دوقلوی اسنوا حدود  ۲۸ میلیون تومان و سایر یخچال فریزر های اسنوا بسته به امکانات و ظرفیت شان بین ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومان قیمت دارند.

امرسان

شرکت امرسان از سال ۱۳۶۶ با تولید اولین یخچال فریزرهای ۱۶ فوت به طور جدی وارد عرصه تولید یخچال فریزر در کشور شد. امرسان که به شعار معروفش می بالد سهم قابل توجهی از بازار را در صنعت یخچال فریزر مال خود کرده است و به لحاظ تنوع محصول نیز مدل های متنوع  معمولی، دوقلو و حتی ساید بای ساید را تولید کرده است.
تنها مدل یخچال ساید بای ساید فعلی امرسان به قیمت حدود ۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد، مدل های یخچال فریزر دوقلوی امرسان بین ۱۶ تا ۲۲ میلیون تومان قیمت دارند و مدل های معمولی یخچال فریزر بالا و پایین امرسان غالبا بین ۵ تا ۱۴ میلیون هستند در این میان مدل هایی که دارای آبریز و یخساز و نمایشگر لمسی هستند، قیمت بالاتری هم دارند. البته  در بین مدل های یخچال امرسان یخچال فریزر های بالا پایین جدید ۱۶ و ۲۰ فوت این برند با داشتن رنگبندی خاص و طراحی زیبا و منحصر به فرد نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کنند و بهترین گزینه برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت هستند، رنگ این یخچال فریزرها نقطه تمایز آنها با سایر محصولات موجود در بازار است. البته باید توجه داشت این رنگ تنها برای مدل‌های خاصی در نظر گرفته شده و سایر محصولات رنگ‌های معمول را دارند. در کنار این یخچال ها محصولات دیگری از برند امرسان نیز تولید شده‌اند که با این ترکیب رنگی هماهنگ هستند و در خانه‌های با سبک مدرن که سادگی و رنگ دو عامل تغییر دکوراسیون هستند قطعاً استفاده از این یخچال ها و محصولات  تکمیل کننده دیزاین شیک و مدرن مورد انتظار شما خواهد بود.

جی پلاس

جی پلاس را می توان فرزند شرکت گلدیران، خدمات دهنده ال جی در ایران نام نهاد. این برند با وجود اینکه مدت زیادی از شروع به کارش نمی گذرد، به سرعت وارد چرخه مصرف عمومی در کشور شد و موفق شد نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند تا لوازم خانگی خود را از برند جی پلاس انتخاب کنند. جی پلاس در تولید یخچال فریزر هم مانند سایر لوازم خانگی چیزی کم نگذاشته و همه مدل های مرسوم یخچال فریزر از ساید بای ساید و دوقلو گرفته تا یخچال های فریزر بالا و پایین را با تنوع بالا تولید کرده است. وجود آبریز و یخساز و نمایشگر لمسی و فناوری های روز دنیا در یخچال فریزرهای جی پلاس باعث شده تا سطح انتظارات مصرف کنندگان از این برند بالا باشد.
اگر در برندهای دیگر ایرانی، مدل های زیادی از یخچال فریزرهای ساید وجود ندارد در عوض جی پلاس انواع و اقسام مدل های ساید بای ساید را تولید می کند و دست شما در انتخاب آنها بازتر است. قیمت یخچال فریزرهای ساید جی پلاس بین ۱۷ تا ۲۲ میلیون تومان، مدل دوقلو ۲۷ میلیون تومان و مدل های معمولی فریزر بالا و پایین جی پلاس بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان فروخته می شود.

هیمالیا

هیمالیا در دهه ۵۰ شمسی فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال فریزر آغاز کرد و به تدریج دامنه فعالیتش را از تولید یخچال فریزرهای صنعتی به یخچال فریزرهای ایستاده خانگی گسترش داد و در طول چند دهه ای که از عمر این برند ایرانی می گذرد؛ توانست پیشرفت مناسبی در این حیطه داشته باشد. هیمالیا نیز مانند دیگر بزرگان تولیدکننده یخچال فریزر ایرانی، انواع مختلف یخچال فریزر را در سبد محصولات خود دارد.
تقریبا همه مدل های یخچال فریزر هیمالیا دارای آبریز و نمایشگر لمسی هستند، تنها مدل یخچال فریزر ساید هیمالیا با قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان فروخته می شود. یخچال فریزرهای دوقلوی هیمالیا بین ۲۲ تا ۲۷ میلیون تومان و سایر یخچال های این برند اکثرا بین ۱۱ تا ۱۶میلیون تومان قیمت دارند.

الکترواستیل

شرکت الکترواستیل با چیزی حدود نیم قرن سابقه به طور تخصصی فقط به تولید محصولات صنایع برودتی مشغول است و کارش را در طول سالیان طولانی از شروع فعالیت خود، با تولید یخچال فریزرهای صنعتی و خانگی گسترش داده است. با این توضیح تعجبی ندارد که تنوع محصولات برند الکترواستیل تکمیل باشد و همه نوع یخچال فریزری در این برند بتوان پیدا کرد.
الکترواستیل نیز مانند سایر رقبا از امکانات مرسوم مثل آبریز و یخساز و پنل لمسی در محصولات خود استفاده می کند. یخچال فریزر ساید الکترواستیل  حدود ۲۶ میلیون تومان، یخچال فریزر دوقلو ۲۲ تا ۲۷ میلیون تومان و یخچال فریزر بالا و پایین الکترواستیل نیز ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به فروش می رسند.

خرید یخچال فریزر ایرانی را از کجا انجام دهیم؟

حالا که بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر ایرانی را شناختید برای خرید این یخچال فریزرها و مقایسه آنها با یخچال فریزر  برندهای خارجی مشابه سامسونگ و ال جی، بهتر این است که از روش خرید اینترنتی استفاده کنید. با در نظر گرفتن این که بسیاری از فروشگاه ها جنس فروخته شده را به هیچ وجه پس نمی گیرند و در قبال قیمت فروش محصول و گارانتی آن حتی بعد از گذشت یک ساعت از خرید هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما معرفی می کنیم . زنبیل مرجع جامعی برای مقایسه و خرید محصولات به ویژه لوازم خانگی می باشد و ۱۰ روز گارانتی خرید این فروشگاه تضمین قیمت، اصالت، مغایرت و عودت را شامل می شود .

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر دوو با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ساید اسنوا

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال پاکشوما

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها