جزیره «فیل» که اصلاً فیل ندارد!

آیا در گذشته تمدنهایی به مراتب پیشرفته تر از تمدن امروزی وجود داشته و بنا به عللی که هنوز بر ما معلوم نیست از میان رفته است؟

آیا نوعی ماده انفجاری نیرومند یا سلاحی ویرانگر دنیای ما را به نابودی کشانده و بشر دوباره از صفر آغاز کرده است؟ و آیا….

این پرسشها سالهاست که ذهن دانشمندان را به خود مشغول داشته است. هر چند پاسخ قانع کننده ای در این باره به دست نیامده اما آثار و مدارکی وجود دارد که انسان متمدن امروزی را به تفکر وا می دارد!

جزیره «فیل» که اصلاً فیل ندارد!

در یکی از نقاط جهان نیز جزیره بسیار قدیمی وجود دارد که مردم بومی آن را جزیره فیل می نامند. عجیب اینکه در آن جزیره اصلاً فیلی وجود ندارد! باستان شناسان نیز هیچ نشانه ای از اسکلت یا بقایای فیل از زیر خاک پیدا نکردند. اهالی آن جزیره هم نمی دانند چرا محل سکونتشان به این نام خوانده می شود. پس موضوع چیست؟

دانشمندان سرانجام این معما را کشف کردند و دریافتند که این جزیره از ارتفاع خیلی بالا عیناً شبیه فیلی است که به پهلو در آب خوابیده است! آیا نیاکان ما از وسایل پیشرفته ای مانند هواپیما و هلیکوپتر و سفینه هوایی و نظایر آن برخوردار بوده اند که توانسته اند این جزیره را از ارتفاع بالا ببینند؟ از این گونه نمونه ها فراوان یافت می شود.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
ابراهیم

عکسشو هم اگه میشه بذارین.من تو گوگل دنبال عکسش گشتم ولی شبیه فیل نبود.اگه عکسشو گذاشتین توضیح در موردش هم بدین که بفهمیم چطوری شبیه فیله