هتل خورشید قم، هتلی جذاب در شهر قم

معرفی هتل خورشید قم

شهر قم، به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و وجود مسجد جمکران، یکی از شهرهای مهم و معنوی ایران محسوب می شود و سالانه مسـلمانان ایرانی و خارجی زیادی به این شهر سفر می کنند تا بتوانند به زیارت مسجد جمکران و حرم خواهر امام رضا (ع) بپردازند.

اینکه در شهر قم چگونه اقامتی داشته باشیم، می تواند در کیفیت سفر ما بسیار موثر باشد؛ زیرا اقامت در یک هتل خوب و مناسب، باعث می شود که سفری لذت بخش و راحت را تجربه کنیم.

هتل خورشید قم، یکی از هتل های مجلل و شیک شهر قم است که در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س) واقع شده و از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. این هتل چهار ستاره، امکاناتی فوق العاده را به مهمانان خود ارائه می دهد و در مقایسه با هتل های چهار ستاره دیگر، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

اگر قصد سفر به شهر قم را دارید و به دنبال یک هتل مجلل و عالی هستید، از شما دعوت می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل خورشید قم بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل خورشید قم

هتل خورشید قم، هتلی چهار ستاره است که ساختمانی ۶ طبقه دارد. ۲ طبقه از این ساختمان به صورت واحدهای اقامتی هستند که ۶۵ واحد اقامتی در آنها تعبیه شده است و می توانید برای اقامت از آنها استفاده کنید.

در هتل خورشید قم، شما می توانید از میان اتاق های یک تخته، دو تخته رویال، دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان رویال چهار نفره و آپارتمان رویال پنج نفره، واحد اقامتی موردنظر خودتان را انتخاب کرده و اقدام به رزرو هتل خورشید قم کنید.

موقعیت مکانی هتل خورشید قم

وقتی به یک شهر زیارتی مانند قم سفر می کنیم، دلمان می خواهد که به حرم حضرت معصومه (س) نزدیک باشیم تا به راحتی خودمان را به حرم برسانیم و مشکلی بابت رفت‌و‌آمد نداشته باشیم.

هتل خورشید، در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س) و مقابل صحن جوادالائمه واقع شده است که رفت و آمد به حرم را برایتان آسان می کند. برخی از واحدهای اقامتی این هتل، نمایی از حرم حضرت معصومه دارند که فضایی معنوی را برایتان فراهم می کند.

همچنین این هتل به مراکز خرید مهم قم دسترسی خوبی دارد و می توانید به راحتی به این مراکز خرید بروید و خرید سوغاتی و محصولات موردنیاز خودتان را انجام دهید.

نکته دیگری که باید بدانید این است که این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو نزدیک است. در صورتی که خودروی شخصی ندارید، می توانید سوار اتوبوس و مترو شوید و خودتان را به بخش های دیگری شهر قم مانند کوه خضر و مسجد جمکران برسانید.

امکانات هتل خورشید قم

امکانات رفاهی هتل خورشید قم

با رزرو هرکدام از واحدهای اقامتی هتل خورشید، شما از امکاناتی مانند چای ساز، دستمال توالت، تلویزیون، اینترنت، سشوار، اسپلیت و مینی بار بهره‌مند خواهید شد.

همچنین هتل خورشید خدمات تکمیلی دیگری مانند رـوم سرویس و اتاق چمدان را به مهمانان خود ارائه می دهد. رستوران و کافی شاپ این هتل نیز از امکانات دیگری هستند که می توانید به این مکان ها بروید و غذا و نوشیدنی های دلخواه خودتان را سفارش داده و میل کنید.

شما با رزرو هتل خورشید قم، از بوفه صبحانه رایگان نیز بهره‌مند خواهید شد و می توانید صبح خودتان را با صبحانه خوشمزه این هتل شروع کنید و انرژی بیشتری برای زیارت و خرید داشته باشید.

رزرو هتل خورشید قم در سامانه سفربازی

هتل خورشید قم، هتلی چهار ستاره است که امکانات مناسبی را برای مسافران خود ارائه می دهد و همچنین از قیمت خوبی نیز برخوردار است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر قم دارد و رفت و آمد از این هتل به مکان های مهم شهر قم، بسیار راحت است.

برای رزرو هتل خورشید قم، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید تا بتوانید این هتل را بررسی کرده و عکس های آن را مشاهده کنید و سپس با بهترین قیمت، واحد اقامتی موردنظر خودتان را رزرو کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها