اسکله ­ی تفریحی کیش

جزیره­ ی مرجانی کیش، مروارید خلیج فارس، یکی از دیدنی­ترین مناطق ایران است. تفریحات لذت­بخش آن علاوه بر ایرانیان، توریست‌های خارجی را نیز به سمت خود کشیده است.

اسکله ­ی تفریحی کیش

اسکله­ ی تفریحی کیش یکی از این تفریحات بسیار جذاب است. اگر به کیش سفر می­ کنید این اسکله یکی از محل­هایی است که حتماً باید به آن سر بزنید. در این محل می­توانید چند ساعت، یا حتی یک روز کامل گشت ­وگذار کنید. این اسکله همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری است.

اسکله ­ی تفریحی کیش
اسکله ­ی تفریحی کیش

 

مشخصات اسکله

اسکله ­­ی تفریحی کیش بیش از ۴۰۰ متر طول دارد و عرض آن حدود ۲۰ متر است. این اسکله با ۱۰ هزار متر مربع مساحت، در مردادماه سال ۱۳۸۵، در بهترین منطقه­ ی کیش به بهره ­برداری رسید. نحوه­ی ساخت آن بسیار مهندسی است. به­ طوری که بدون رسیدن هرگونه آسیب به زیستگاه ­های جانوری و گیاهی آب­های کم­ عمق ساحلی، بیشترین خدمات را ارائه دهد. این مجموعه­ ی کامل، در نزدیکی سایر محل­های تفریحی برتر جزیره ­ی کیش قرار گرفته است و میتوانید از امکانات آنها نیز استفاده کنید.

امکانات فراهم ­شده در اسکله

در اسکله ­ی کیش تفریحات و امکانات زیادی پیدا می­ شود. جت اسکی، انواع قایق‌ها مانند پدالی، ماهیگیری، قایق‌های موتوری و قایق پارویی معمولی، سه چرخه ­ی آب، قایق‌های شیشه‌ای. در قایق های شیشه ­ای مخصوص شما می‌توانید کف دریا و زندگی گیاهان و جانوران زیر دریا را ببینید و از تجربه­ ی متفاوت گشت ­زنی در آب­های جزیره لذت ببرید. علاوه بر این، تجهیزات و افراد ماهر برای آموزش غواصی نیز فراهم است. چه کاملاً مبتدی باشید، چه تجربه ­ی غواصی داشته باشید، در اسکله می­توانید از غواصی کردن زیر آب­های جزیره­ ی کیش لذت ببرید.

سایر تفریحات

تنوع تفریحات آن­قدر زیاد هست که هرکسی با هر سلیقه ­ای را راضی کند. یک مسیر بسیار مناسب برای پیاده‌روی در این اسکله وجود دارد که به­ ویژه برای زمان‌های خاص مانند صبح زود، برای کسانی که علاقه‌مند به صبح‌گردی هستند، توصیه می­شود. علاوه بر آن، یکی از بهترین قسمت‌های جزیره­ ی کیش برای ماهیگیری، اسکله ­ی تفریحی است. در این­جا می‌توانید در آرامش به دیدن زندگی آبزیان مانند لاکپشت‌ها، ماهی‌ها و پرندگان دریایی بپردازید.

اسکله ­ی تفریحی کیش
اسکله ­ی تفریحی کیش

هتل‌های نزدیک به اسکله

اما مسافران تور کیش شاید علاقه‌مند به اقامت در نزدیکی اسکله باشند. در این حالت دو هتل ۵ ستاره بسیار ایده‌ال و یک هتل ۳ ستاره مناسب تور ارزان کیش در نزدیکی این اسکله واقع شده‌اند. هتل‌های ۵ ستاره شایان و بین‌المللی کیش بوده که از امکانات رفاهی زیاد برخوردار هستند و هتل ۳ ستاره هتل پارسیان است.

هتل شایان 

هتل پنج ستاره شایان کیش، یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که بیش از ۵۰ سال هم قدمت دارد.

این هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده و در سال ۱۳۸۸ به مجموعه هتل‌های پارس پیوسته است. هتل شایان ۴ طبقه و ۱۹۴ واحد اقامتی دارد. اسکله تفریحی جزیره کیش دقیقا روبه‌روی هتل قرار دارد.

واحدهای این هتل زیبا شامل اتاق‌های دو و سه تخته، اتاق دوبلکس چهار تخته، سوییت ساحلی یا کابانا، ویلاهای ساحلی و رویال سوییت می‌شود.

در این رستوران رستوران لوشاتو، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی و یک کافی شاپ قرار دارد. صبحانه‌های بسیار لذیذ هتل شایان به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و شیک هستند و اکثر آن‌ها نمایی رو به دریای خلیج‌فارس دارند.

این هتل پیشنهاد ما برای زوج‌های جوانی است که قصد گذراندن ماه عسل را با تور کیش دارند. نزدیکی به مراکز خرید، اسکله تفریحی کیش و سایر مراکز تفریحی از جمله بولینگ مریم و ایستگاه دوچرخه‌سواری می‌تواند تضمین‌کننده سفری دلنشین برای شما باشد. این هتل اتاق‌های رو به دریای بسیار زیبایی دارد.  علاوه بر این‌ها هتل شایان مهمانی‌های شبانه‌ای را به مهمانان خود هدیه می‌دهد که هر نیمه‌شب تا ساعت ۳ بامداد ادامه دارند.

هتل بین‌المللی کیش

هتل ۵ ستاره و لوکس بین‌المللی کیش یکی از جدیدترین هتل‌های کیش است که در اواسط ماه شهریور تاسیس و شروع به کار کرده است. این هتل که به تازگی ساخته شده، همان طور که از نامش پیداست، هتلی بین‌المللی است و هر گونه مسافر با هر نوع موقعیت را پذیرا می‌شود.

این هتل دارای همه امکانات است که در بلوار دریا کیش قرار دارد و نزدیک به ساحل و مراکز خرید خوب کیش است این هتل با نرخ‌های ارزان تورهای کیش خود را به فروش می‌رساند و انتخاب خوبی از بین هتل‌های کیش است. هتل بین‌المللی کیش اتاق‌های مختلفی را دارد از جمله اتاق‌های یک تخته و دو تخته رو به دریا و رو به باغ که اتاق‌های رو به دریای آن حسی دل‌انگیز به گردشگران مهمانان این هتل می‌دهد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها