دیدنی‌های کیش برای کودکان

دیدنی‌های کیش برای کودکان

بسیاری از گردشگران در زمان سفر دغدغه‌ آن را دارند که کودکانشان از لذت و تفریحات سفر بی‌بهره نمانند. یکی از مزیت‌های جزیره‌ی کیش این است که کودکان و خردسالان هم می‌توانند در تفریحات آن سهیم شوند و از سرگرمی‌های سفر استفاده کنند. در ادامه به تعدادی از این دیدنی‌های کیش برای کودکان اشاره می‌کنیم.

دیدنی‌های کیش برای کودکان
دیدنی‌های کیش برای کودکان

 

پارک ماسه ار دیدنیهای کیش برای بچه ها

بیشتر کودکان لذت زیادی از بازی با ماسه می‌برند. علاوه بر این، ماسه بازی می‌تواند به افزایش مهارت‌های حرکتی و ذهنی‌ در خردسالان کمک کند و در کنار جنبه‌ی تفریحی، جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد. پارک بازی ماسه‌ی جزیره‌ی کیش برای کودکان در هر سنی مناسب است.

دلفیناریوم

بدون شک کودکان نیز در کنار والدین خود از تماشای دلفین‌ها در دلفیناریوم کیش لذت زیادی خواهند برد. کودکانی که بیشتر از سه سال دارند را می‌توانید برای تماشای رقص دلفین‌ها، همراه خود به این محل ببرید.

باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش درون مجموعه‌ی پارک دلفین قرار گرفته است و می‌توانید با رفتن به این محل، با یک تیر دو نشان بزنید. تماشای پرندگان گوناگون و رنگارنگ برای کودکان بسیار جذاب است. کودکان همواره در حال کشف دنیای اطرافشان هستند. آن‌ها تلاش‌ می‌کنند با طبیعت ارتباط برقرار کنند و معمولاً از حیوانات خوششان می‌آید. کودکان در باغ پرندگان علاوه بر به وجد آمدن از تماشای پرندگان، می‌توانند نکات زیادی را درباره‌ی طبیعت بیاموزند.

شهربازی هایلند

شاید اولین جایی که در رابطه با تفریح کودکان به ذهن بسیاری از پدر مادرها برسد، یک شهربازی خوب است. شهربازی هایلند کیش، بازی‌ها و امکاناتی مانند رولر کاستر آبی، رنجر، چرخ‌وفلک، ماشین ضربتی آبی، ماشین ضربتی برقی، سورتمه، سفینه، تاب بچه، سینما دو هزار، سیمیلاتور، قطار پلاستیکی، آبشار و رودخانه وحشی را به گردشگران ارائه می‌کند. انتخاب شما در این محل بستگی به سن و سال کودک دارد اما مطمئن باشید این‌ شهربازی نا امیدتان نخواهد کرد.

دیدنی‌های کیش برای کودکان
دیدنی‌های کیش برای کودکان

خانه‌ی کودک مجموعه‌ی پارس سافاری کیش، پدل بورد، پاراسل و اوشن پارک بعضی دیگر از مکان‌هایی است که می‌توانید در کیش برای تفریح کودکانتان به آن‌ها سر بزنید.

خانه کودک مجموعه پارس سافاری کیش

در خانه کودک مجموعه پارس سافاری کیش مربیان متبحری در حال فعالیت‌اند که می‌توانید با خیالِ راحت دقایق یا ساعات خوشی را برای کودکان بسازید. خیلی از والدینی که همراه با کودکشان به جزیره کیش سفر می‌کنند نگران این هستند که نتوانند از تفریحات لذت ببرند، اما اگر از مشتاقان سافاری کیش باشید می‌توانید کودکتان را به خانه کودک مجموعه سافاری بسپارید و خودتان در تورهای سافاری شرکت کنید.

پدل بورد و تفریحات کیش برای کودکان

کمتر پیش می‌آید که پدر و مادری فرزندشان را با خودشان به دل دریا ببرند. اکثر تفریحات آبی، این امکان را به والدین نمی‌دهند. پدل بورد کیش اما از آن دست تفریحات آبی است که می‌توانید کودکتان را که خیلی کوچک نیست با خود سوار نوعی از پدل‌بوردها کنید و دوتایی از این تفریج جذاب آبی لذت ببرید. این مدل از پدل بورد، مدل Flat Water است که همانطور که برای افراد مبتدی مناسب است برای همراه کردن کودک با خود نیز کاربرد دارد.

پاراسل کیش و تفریحات کیش برای بچه ها

پاراسل کیش نیز از تفریحاتی است که می‌توانید با رعایت ایمنی کودک و یا نوجوانتان را با خودتان همراه کنید و به آسمان ببرید! چترهای پاراسل کیش این امکان را به شما می‌دهند که دو نفره همراه با کودکی که سنش در قوانین پاراسل سواری تعریف شده باشد از این تفریح لذت ببرید.

اوشن پارک

اگر به دنبال پارک آبی کیش برای کودکان هستید، اوشن پارک را فراموش نکنید. این مکان بزرگترین پارک آبی روباز ایران محسوب می‌شود و تفریحات بسیار جذاب و هیجان انگیزی را برای بزرگسالان فراهم آورده است. همچنین مادرها و پدرها می‌توانند در سانس مربوط به خود، فرزند خود را به پارک برده و در قسمت استخر کودک به بازی بپردازند. علاوه بر این پارک ماسه‌ای کودک اوشن پارک برای بچه‌های زیر ۳ سال نیز مناسب است و امکان استفاده رایگان از آن وجود دارد.

اوشن پارک

سواحل کیش

یکی از ارزان ترین تفریحات کودکانه در کیش می‌تواند بازدید از سواحل زیبای این جزیره باشد. شما در سفر به کیش به همراه فرزندتان به راحتی می‌توانید خود را به ساحل برسانید تا ضمن لذت بردن از دریا، فرزندتان را از امکانات بازی کودکان استفاده برخوردار کنید و شن بازی را در کنار ساحل تجربه نماید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها