سفر به مشهد با هواپیما

سفر به مشهد با هواپیما ؛ مشهد یکی از شهرهای شمال شرقی ایران است و هر ساله مسافران و زائران زیادی برای سفر این شهر را انتخاب می‌کنند. مشهد شهری است که در تمام فصل‌ها (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) مورد توجه مسافران و زائران است.

سفر به مشهد با هواپیما

مدت زمان سفر با هواپیما به مشهد تقریبا یک ساعت و پانزده دقیقه است و با سفر زمینی تفاوت زیادی دارد. البته چند نکته است که حتما باید به آن توجه لازم داشته باشید:

  • اینکه در زمان مناسب به فرودگاه برسید
  • حتما فاصله خانه تان تا فرودگاه رو مد نظر قرار دهید و یک ساعت قبل از پرواز هواپیما در فرودگاه حاضر باشید.
  • همچنین مدت زمانی در فرودگاه مشهد و تحویل گرفتن چمدان‌ها نیاز دارید.

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن روبرو هستند تاخیر پرواز است، یک راه برای اینکه با مشکل تاخیر پرواز مواجه نشوید این است که از پروازهای صبح مشهد که مناسب ترین پرواز هستند، استفاده کنید و تا حد امکان این پروازها را انتخاب کنید.

گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی شما از رفتن به سفر منصرف شوید تورهای هوایی یا همان سفر با هواپیما این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که پرواز را کنسل کنید اما شرط کنسل کردن پرواز این است که پرواز باید سیستمی باشد و اگر پرواز چارتری باشد امکان کنسل کردن وجود ندارد.

سفر به مشهد با هواپیما
سفر به مشهد با هواپیما

شرایط سفر به مشهد به هواپیما

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که منظور از پرواز چارتری و پرواز سیستمی چیست؟ پرواز سیستمی به مشهد، پروازی است که هزینه کودک ۲ تا ۷ ساله به صورت نیم بها حساب می‌شود  و قابل کنسل کردن است و چناچنه مسافری از پرواز سیستمی جا بماند، مقداری از هزینه بلیط مسافر به او بازگرداننده خواهد شد. اما پرواز چارتری به مشهد، پروازی است که کودکان بالای ۲ سال موظف هستند هزینه کامل را بدون هیچ قید و شرطی پرداخت کنند و دوم اینکه امکان تغییر دادن تاریخ بلیط هواپیما و کنسل کردن بلیط وجود ندارد.

چند مورد است که در انتخاب تور هوایی برای سفر به مشهد می‌تواند در پرواز  تاثیر بگذارد. اولین مورد خطوط هوایی است؛ سه شرکت تورهای هوایی مشهد ( ماهان، معراج، ایران) پروازهای سیستمی هستند و هزینه آن بیشتر از پرواز چارتری است و علت هزینه گران آن‌ها به دلیل امکانات و خدمات متنوع و خوب این پروازها است.

دومین نکته ساعت رفت و برگشت بلیط است که نقش مهمی در قیمت تور هواپیما دارد و شما حتما باید به ان توجه کنید چون بهترین زمان رفتن به مشهد در ساعات قبل ظهر یعنی ساعت ۹تا ۱۲ صبح است و بهترین زمان برگشت از مشهد ساعت ۲ تا ۶ بعد ازظهر است چون در اکثر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها ساعت دوازده باید اتاق خود را خالی کنید و تحویل دهید. سومین نکته کیفیت و مکان هتل در مشهد است.

گاهی اوقات ممکن است شما در یک تور هوایی و پرواز خوب را انتخاب کنید اما این تور با یک هتل نامناسب و با کمترین امکانات قرارداد داشته باشد البته ممکن است هتل ستاره دار باشد اما امکانات مناسبی به شما ارائه ندهد، پس برای اینکه با این قبیل مشکلات روبه رو نشوید از قبل راجع به تورهوایی مورد نظر پرس و جو و تحقیق نمایید یا از تجربه دیگران استفاده کنید و و شناخت کافی نسبت به ان تورهوایی داشته باشید.

سفر به مشهد با هواپیما
سفر به مشهد با هواپیما

قیمت سفر هوایی به مشهد

قیمت سفرهای هوایی با توجه به زمان سفر به مشهد  تفاوت دارد یعنی در زمان مناسبت‌ها و شلوغی گران تر است و اختلاف تور هوایی و زمینی هم بسیار زیاد است اما در ایامی مانند مهرماه و شروع شدن مدرسه‌ها، زمان امتحانات دانش آموزان یعنی دی ماه، اواخر اردیبهشت، اواخر فروردین و شروع شدن کارهای اداری و مدرسه‌ها قیمت تورهایی هوایی مشهد بسیار ارزان‌تر از ایام تعطیلات و مراسم شهادت و تولدهاست.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها