تفریحات جمعه تهران

تهران یکی از شهر های بزرگ ایران دارای جاذبه ها و مراکز تفریحی متعددی است که این امر برای ساکنان شهر تهران بسیار خوشایند است، زیرا می توانند آخر هفته خوبی را در کنار خانواده خود داشته باشند.

تفریحات جمعه تهران

یکی از مراکز اصلی تفریحی تهران دریاچه مصنوعی آن است که فرصتی مناسب برای بدست آوردن اوقات خوش در کنار خانواده را فراهم می کند. همچنین شهربازی و قایق سواری گزینه ای مناسب برای تفریحات جمعه در تهران هستند. از دیگر تفریحات جمعه تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک چیتگر

پارک جنگلی چیتگر یکی از معروف ترین پارک های تهران است که می توانید برای مدتی از محیط شهری فاصله گرفته و به دامان طبیعت بروید و از آن نهایت لذت را ببرید.

پل طبیعت

بی شک یکی از نماد های شهر تهران است. این پل زیبا معماری منحصر به فردی دارد که رستوران های متعددی را در خود جای داده است و شما را از پارک طالقانی به پارک آب و آتش وصل می کند. این پل یکی از مناطق دیدنی تهران به خصوص در شب است، زیرا جلوه ای زیبا و خیر کننده ایجاد می کند.

پارک ارم

یکی از پارک ها بزرگ تهران است که در دل خود شهر بازی های ارم ۱ و ۲ را جای داده است. این شهر بازی بزرگترین شهربازی تهران است که جاذبه های گردشگری همچون ماهی گیری در دریاچه، موزه و باغ وحش را در خود جای داده است. سیرک های بین المللی این مجموعه گردشگری را به منطقه ای جذاب برای تفریحات جمعه تهران تبدیل کرده اند.تفریحات جمعه تهران

پارک آب و آتش

یکی از پارک های جدید و فانتزی کلانشهر تهران به شمار می رود که در آن مجسمه ها و المان های جذابی قابل مشاهده است. همچنین این پارک دارای رصد خانه ای بزرگ است که بازدید آن برای عموم آزاد می باشد. رستوران های بین المللی این پارک بزرگ که دارای انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی است، لذت تفریح را برای عموم دو چندان می کنند.

برج میلاد

برج میلاد همواره یکی از بزرگترین و معروف ترین نقاط تهران است. در این مکان غرفه های خرید، گالری های عکس و رستوران ها توجه بازدیدکنندگان را جلب می کند. علاوه بر این برگزاری مراسم های مختلف در برج میلاد باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است.

خانه هنرمندان

میخواهید بدانید مقر گردهمایی جوانان هنردوست تهرانی کجاست ؟ باید به سراغ خانه ی هنرمندان واقع در خیابان طالقانی بروید. در این مرکز هر ماه نمایشگاه های متفاوتی از آثار هنرمندان تهرانی برگزار می شود که دیدنشان خالی از لطف نیست. خانه ی هنرمندان، خانه ای است برای نقاشی های کهن و معاصر فراوان در ۷ نگارخانه. علاوه بر بازدید از گالری ها و نمایشگاه ها در خانه ی هنرمندان می توانید هنرمندان بسیار جوان تهرانی را بیابید و گپ و گفتی با آن ها داشته باشید.

بام تهران

کفش های راحت به پا کنید تا با چند دقیقه پیاده روی سبک بر فراز پایتخت قرار گیرید. بام تهران قسمتی از دامنه ی رشته کوه های البرز است که در شمال تهران، منطقه ی ولنجک قرار گرفته است. پیاده روی تا بام و سپس تماشای شهر تهران در زیرپاهایتان بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است. بیشتر جمعیتی که در بام تهران می بینید، جوانان تهرانی هستند که برای گذران اوقات فراغتشان به این نقطه از شهر آمده اند.تفریحات جمعه تهران

در هر ساعتی از روز افراد مختلفی را می توانید در بام تهران بیابید اما به طور معمول این قسمت پایتخت بیشتر در ساعات پایانی شب شلوغ می شود. خانواده ها یا گروه های کوچک و بزرگ دوستانه ای که به بام  می آیند، گاهی با خود توپ یا راکت بدمینتون همراه کرده و به بازی مشغول می شوند. انواع مغازه ها، غذاخوری ها و کافه ها در محوطه ی بام تهران وجود دارند. چنانچه علاقه ای به پیاده پیمودن مسیر را ندارید و صرفا برای تماشای تهران غرق در نور آمده اید، می توانید با اتوبوس های متعددی که برای جا به جایی مردم تعبیه شده اند خود را به بالای بام برسانید.

 

 

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها