تفریح با حال در تهران

ایران کشوری چهار فصل است که در هر فصل تفریحات هیجان انگیز و با حال برای انجام دادن وجود دارد. با آمدن فصل بهار و دل انگیز تر شدن هوا، تفریح کردن یکی از بهترین راه ها برای رهایی از خستگی کارهای روزمره، به ویژه در شهر شلوغ تهران است. تفریح های با حال و هیجان انگیز در شهر تهران با قدمت زیاد، با توجه به سلیقه های گوناگون افراد، دارای تنوع زیادی است، به قول معروف ” هیچوقت حوصلتان سر نخواهد رفت “. این گوناگونی شامل تفریحات ورزشی، آبی، رستوران ها و کافه ها، پارک ها و شهربازی های مختلف، محل های تاریخی و دیدنی، کنسرت های مختلف، طبیعت های زیبا، استخر و بازی هایی مثل پینت بال، کارتینگ، بولینگ و ده ها تفریح باحال و هیجان انگیز در شهر تهران منتظر شما است.

تفریح با حال در تهران

خیلی از افراد همیشه به دنبال هیجان و آدرنالین زیاد هستند، مثل تفریحاتی با سرعت بالا و یا ارتفاع زیاد. پس با ما همراه باشید تا با بهترین تفریح های با حال تهران آشنا شوید.

بانجی جامپینگ توچال

اگر عاشق ارتفاع، سرعت و هیجان بالا هستید، حتما بانجی جامپینگ مناسب شماست. قطعا سقوط از ارتفاع ۴۰متری می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، البته چند ثانیه طول نمی کشد، اما آدرنالینی که در بدن شما ترشج می شود، می تواند حداقل تا چند روزی شما را سرحال نگه دارد. البته تجربه این هیجان فقط برای آقایان بالا ۱۴سال مجاز است. همچنین برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و یا دچار کمردرد و پادرد هستند نیز ممنوع است.تفریح با حال در تهران

جت اسکی در دریاچه مصنوعی فشافویه

بله درست خواندید جت اسکی در تهران. اکثر تهرانی ها برای تفریحات آبی به جنوب کشور مسافرت می کنند، بی خبر از آن که در نزدیک تهران مجموعه ای وجود دارد که می توان به تفریح های آبی هیجان انگیزی مثل جت اسکی، قایق سواری، کایاک سواری و… پرداخت. این دریاچه مصنوعی در ۱۸ کیلومتری اتوبان تهران قم قرار دارد.تفریح با حال در تهران

سقوط آزاد پارک ارم

احتمالا تا الان تا ارتفاع ۸۵ متری از سطح زمین بالا نرفته اید، یا اگر هم رفته اید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد نداشته اید. این دستگاه سقوط آزاد بلند ترین دستگاه در بین تمام شهر بازی های ایران است که هیجان شما را تا مرز ایست قلبی بالا می برد.

زیپ لاین توچال

اگر از سقوط آزاد ترس دارید ولی عاشق سرعت به همراه یک منظره زیبا و به یاد ماندنی هستید، پس حتما زیپ لاین را امتحان کنید. اگر هیجانش بیشتر از بانجی جامپینگ نباشد، کمتر هم نیست. زیپ لاین توچال از روی دره ولنجک در یک مسیر ۱۷۰ متری و در ارتفاع ۶۰ متری عبور می کند که قطعا زیبایی خاصی دارد.

مجموعه تفریحی ورزشی کارتینگ آزادی

این جمله ساده شعار مجموعه تفریحی ورزشی کارتینگ آزادی است. از روزی که چند خلبان قدیمی نشستند و از وسایل کنار دستشان یک ماشین ساده و کوچک ساختند و توسط آن با هم به رقابت پرداختند مدت زیادی می گذرد. اما این ماشین های کوچک کم کم جای خود را بین مردم و عاشقان سرعت باز کردند و ورزش هیجان انگیزی به نام کارتنیگ را به وجود آوردند.

سورتمه سواری در ارتفاعات

سورتمه ریلی تشکیل شده از یک کابین که روی یک ریل غیرمستقیم و پیچ در پیچ حرکت می کند. این وسیله با خم و قوس ها، سربالایی و سرپایینی های مختلف در ارتفاعات تهران تجربه هیجان هرچه بیشتر را برای مصرف کنندگان امکان پذیر می سازد. علاوه بر اینها موقعیت مکانی سورتمه تهران باعث می شود در زمان استفاده از این وسیله از دیدن مناظر زیبای شهر تهران هم لذت زیادی ببرید.

 

منبع برترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها