بهترین رستورانهای کیش

یکی از مکانهایی که در هر سفر باید اطلاعات زیادی درباره‌ی آن داشت، رستورانها هستند. برای اینکه بهترین خاطره را از هر سفر را در ذهن داشته باشید خوب است که بهترین رستورانهای آن شهر را بشناسید. در این مقاله به معرفی بهترین رستورانهای کیش می‌پردازیم پس با مجله گردشگری تاریخ  ما در این مقاله همراه باشید.

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش یک رستوران با دکور داخلی از سنگ و صخره که بسیار شیک و جالب است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره‌ای رویایی را به وجود می‌آورد. در منوی این رستوران، غذایی هست به اسم بروشه فرانسوی که زبانزد همه است و در کل، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که تمام سلیقه‌های غذایی را جوابگو باشد. رستوران کوه نور، موسیقی زنده و کافی شاپ هم دارد.

رستوران کوه نور
رستوران کوه نور

آدرس رستوران کوه نور:

میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش

رستوران کوه نور
رستوران کوه نور

رستوران کوه سنگی

رستوران کوه سنگی یک رستوران کاملا سنتی است. در دل کوه قرار گرفته و نمای بیرونش آبشار و دار و درخت زیادی دارد. وارد رستوران هم که می‌شوید فضایی کاملا سنتی بر آن حاکم است و تخت دارد. دیزی را در ظروف سنگی همراه ریحان تازه، نان سنگک و یک پارچ دوغ محلی می‌آورند، دیزی ای که ویژگی اصلیش پخت آن با گوشت تازه گوسفندی است.

رستوران کوه سنگی
رستوران کوه سنگی

اگر در کوه سنگی خواستید غذای دیگری جز دیزی بخورید، کوبیده، جوجه و میرزاقاسمی آن هم لذیذ است و قیمت هایش هم گران نیست. هتل پارمیس هتلی است که در دوقدمی این رستوران قرار دارد و اگر در آن اقامت دارید می‌توانید با دو-سه دقیقه پیاده‌روی به رستوران کوه‌سنگی برسید.

آدرس رستوران کوه سنگی:

کیش، کنار بازار پردیس

رستوران کوه سنگی
رستوران کوه سنگی

رستوران رویال استار

یکی از شیک ترین رستوران های کیش، رویال استار است. دکور جذاب و پررنگ و لعابی دارد و به خصوص برای خانواده‌هایی که کودک دارند مناسب است.

رویال استار، بیشتر توقعات یک رستوران خوب را پوشش می‌دهد. رستوران نوسازی است، برخورد پرسنلش مودبانه است و علاوه بر فضای داخلی و دکوری با میز و صندلی های رنگی، تراس هم دارد و از آنجایی که غذاهای سبک سرو می کند برای صرف شام می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

Image result for ‫رستوران رویال استار‬‎

رویال استار را بیشتر به استیک‌ها و برگرهایش می‌شناسند و می‌گویند بهترین استیک و برگر جزیره را باید در آن خورد. علاوه بر این چیکن پارمزان، بشقاب غذاهای دریایی، پاستای آلفردو و سالاد سزار آن هم نظر خیلی ها را جلب کرده. غذاخوردن در رویال استار مستلزم این است که سرکیسه را کمی شل کنید!!

آدرس رستوران رویال استار:

کیش، بلوار صدف ، خیابان کرمان ، خیابان هرمزگان

 

Royal Star Restaurant (1).jpg555-26BvLVYBNrSZehJBXvw7.jpeg

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش در حوالی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده و قسمتی از مجموعه‌ی تاریخی پایاب کیش محسوب می‌شود (سرزمینی زیرزمینی با نام پای آب که در گذشته محلی زیرزمینی برای تأمین آب مورد نیاز اهالی بومی جزیره بوده است) که به‌عنوان جاذبه‌ی گردشگری جزیره توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است.

بهترین رستورانهای کیش
بهترین رستورانهای کیش

این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر، جزو رستوران‌های معروف کیش به‌شمار می‌رود و به‌لطف موسیقی زنده و سنتی، فواره‌ها و جوی‌های آب روان در محیطش یکی از رستوران‌های موزیکال و جذاب این جزیره است که غذا خوردن در این رستوران  بهشدت توصیه می‌شود. علاوه‌براین چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد که آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. غذاهای خوشمزه‌ای در این رستوران سرو می‌شود که عمده‌ی تمرکز آن‌ها بر غذاهای اصیل ایرانی مثل قرمه سبزی و قیمه و انواع کباب‌ها و دیزی و آبگوشت است.

رستوران پایاب کیش
رستوران پایاب کیش

آدرس رستوران پایاب کیش :

میدان المپیک- خیابان المپیک

رستوران پایاب کیش
رستوران پایاب کیش

رستوران شاندیز صفدری از بهترین رستورانهای کیش

رستوران ساحلی شاندیز صفدری فضای بسیار چشم‌نوازی به‌خصوص هنگام غروب دارد. این رستوران در زمستان سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در غربی‌ترین نقطه‌ی جزیره کیش و در نزدیکی کشتی یونانی کیش ساخته شده است. شما می‌توانید در محیط آرام و منحصربه‌فرد و در کنار موسیقی زنده از غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران نهایت لذت را ببرید. ظرفیت رستوران شاندیز صفدری کیش ۹۰۰ نفر است و شیشلیک‌های مشهور این رستوران باعث شده است که رستوران شاندیز صفدری به عنوان پدر شیشلیک ایران با پنجاه سال سابقه شناخته شود. رستوران مذکور بزرگ‌ترین رستوران ساحلی ایران به‌شمار می‌رود و تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس از داخل این رستوران باعث شده است که صرف نهار در این رستوران بیش از رستوران‌های دیگر کیش لذت‌بخش شود. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به لابستر، ماهی شکم پر، شیشلیک مخصوص، برگ گوسفندی مخصوص،‌ جوجه بدون استخوان و… اشاره کرد.

بهترین رستورانهای کیش
بهترین رستورانهای کیش

این رستوران تاکنون پذیرای بسیاری از افراد مشهور از قبیل هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران همچون علی دایی، محمد علیزاده، بهنام بانی و بسیاری دیگر از اشخاص سرشناس بوده است. علاوه‌براین در نزدیکی همین رستوران هم بانجی جامپینگ کیش ساخته شده است که به رستوران شاندیز صفدری کیش تعلق دارد و شکل ظاهری سکوی پرتاب بانجی جامپینگ حرف S است (نشانه اول حرف Shandiz) و فرود آن روی سطح دریا انجام می‌شود.

آدرس رستوران شاندیز صفدری:

جزیره کیش- جاده جهان- بین کشتی یونانی و کلبه هور- رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری
رستوران شاندیز صفدری

 

رستوران میر مهنا کیش 

یکی دیگه از رستوران های ساحلی کیش که بین مسافران محبوبیت زیادی داره رستوران میر مهنا ست. رستوران میر مهنا  علاوه بر محیط زیبا، غذاهای باکیفیت و خوشمزه و نزدیک بودن به ساحل دریا یک حسن دیگه هم داره که باعث شده این رستوران در گروه بهترین رستوران های کیش قرار بگیره و اون اجرای موسیقی زنده در رستورانه که هر روز مشتری های زیادی رو جذب می کنه.

رستوران میر مهنا کیش 
رستوران میر مهنا کیش

آدرس رستوران میر مهنا کیش :

نوار ساحلی – جنب هتل رز

رستوران میر مهنا کیش 
رستوران میر مهنا کیش

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار با حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت یکی از بزرگترین رستوران های کیش هست که با غذاهای خوشمزه لبنانی و ایرانی از مشتریانش پذیرایی می کنه. غذاهای خوشمزه، محیط زیبا و پرسنل مودب و محترم باعث شده رستوران شاندیز آبشار جزء بهترین رستوران های کیش قرار بگیره.

بهترین رستورانهای کیش
بهترین رستورانهای کیش

آدرس رستوران شاندیز آبشار کیش :

پارک آبشار – جنب مجسمه پنگوئن

رستوران شاندیز آبشار کیش
رستوران شاندیز آبشار کیش
رستوران شاندیز آبشار کیش
رستوران شاندیز آبشار کیش

 

رستوران خانه سوخاری کیش 

یکی از بهترین فست فودهای کیش که مرغ کنتاکیش هم بین مشتریان محبوبیت زیادی داره رستوران خانه سوخاریه. این رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود از مهمانان پذیرایی می کنه و با وجود ظرفیت ۸۰ نفره معمولاً میز خالی پیدا نمی کنی.

رستوران خانه سوخاری کیش 
رستوران خانه سوخاری کیش

آدرس رستوران خانه سوخاری کیش  :

شهرک صدف – بلوار مروارید

رستوران خانه سوخاری کیش 
رستوران خانه سوخاری کیش

 

سایر منابع

لیست ۱۰ تایی بهترین رستوران های کیش – نت نظر

منبع لست سکند اسنپ تریپ کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها