مکان های خطرناک دنیا

مکان های خطرناک دنیا

همیشه در نوشته های مختلف حرف از مکان های زیبا و دیدنی دنیا بوده است، اما این بار در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از مکان های خطرناک دنیا آشنا کنیم، مکان هایی که حتی نام آنها باعث ایجاد ترس و دلهره در افراد می شود.

بیابان دناکل

بیابان دناکل که در  بخش شمال شرقی کشور اتیوپی قرار دارد، یکی از مکان های خطرناک در دنیا است. چیزی که باعث خطرناک شدن این بیابان شده است، خروج گرمای شدید و گازهای سمی از چشمه های جوشان و آتشفشان های واقع در آن است که باعث انتشار هوای سمی و گرمای غیر قابل تحمل (۵۰ درجه سانتی گراد) می شود.مکان های خطرناک دنیا

مایلوسویلو

مایلوسویلو که در جنوب کشور قرقیزستان واقع شده، به دلیل این که معدن اورانیوم است، جزو مناطق رادیوکتیوی و خطرناک جهان به شمار می رود. افزایش خطر آلودگی رادیواکتیوی با توجه به طوفان و سیل و رانش زمین در این منطقه امری طبیعی به نظر می رسد.

 

باغ سمی انگلستان

یکی از باغ های سمی و مشهور کشور انگلستان که برگرفته از باغی در ایتالیا است. این باغ پوشیده از انواع و اقسام گیاهان و درخت های سمی بوده که در آن پرورش و کاشت گیاهان حشیش و کوکائین برای مصارف خاص یا آزمایشگاهی آزاد است.اگر قصد رفتن به این مکان را داری باید قبل از رفتن مجور بگیرید و با لباس هایی مخصوص به آنجا بروید.

مکان های خطرناک دنیا

معبد توفت

ترسناک ترین و عجیب ترین مکانی که حتی فکر رفتن به آنجا انسان را به وجد می آورد. باستانی های کارتاژ کودکان و نوزادان را قربانی می کردند و عقیده داشتند گریه کردن در هنگام قربانی از ثواب این کار کاسته در نتیجه در موقعیتی مناسب آنها را قربانی و به کشتن می دادند. در سال ۱۹۲۱ باستان شناسان محلی را کشف کردند که تعداد زیادی کوزه پر از خاکستر حیوانات و کودکان در آن نگهداری می شد.

مکان های خطرناک دنیا

دالول

در شمال کشور اتیوپی، دالول یا شهر ارواح قرار گرفته که یکی از مناطق داغ، پست و دور افتاده زمین محسوب می شود. چشمه های داغی که در این شهر وجود دارد، گازهای سمی را در هوا منتشر می کند. علاوه بر این آب زیر زمینی شهر دالول اسیدی بوده و طعم بسیار شوری دارد.

 

بورکینا فاسو

بورکینا فاسو کشور کوچکی است که در غرب آفریقا در میان خشکی قرار گرفته است. این کشور به دلیل وقوع زیاد آدم ربایی و حملات تروریستی، جزء چهارمین مناطق خطرناک جهان است. اکثر این حملات تروریستی در هتل ها یا رستوران ها و کافه ها انجام می شود تا تلفات بیشتری در پی داشته باشد.

 

دره مرگ

در نزدیکی مرز کالیفرنیا و نوادا دره مرگ قرار دارد. این دره در طول تابستان به شدت داغ و در طول زمستان شدیدا سرد می شود. علاوه بر این ها به دلیل وقوع طوفان در کوه ها، کف دره مستعد بروز سیلاب های شدید است.

 

جزیره فریزر

این جزیره در کشور استرالیا قرار گرفته و علی رغم ظاهر زیبایی که دارد در صدر نقاط خطرناک جهان قرار می گیرد. بر خلاف آب شفاف و ماسه های سفید ساحل این جزیره، دریای آن پر از عروس های دریایی کشنده و کوسه است. وجود سگ های درنده ی دینگو و عنکبوت های سمی و کشنده، خطرناک بودن این جذیره را دو چندان می کند.

مکان های خطرناک دنیا

جزیره مارها برزیل

از خطرناک ترین مکان های جهان جزیره‌ی مارها است که نام رسمی آن جزیره‌ی بزرگ رایت (Ilha de Queimada Grande) است، در جوار ساحل سائو پائولوی برزیل واقع شده است. این جزیره که به خاطر داشتن مارهای بیش از اندازه بدنام است، تنها مکانی در کره‌ی زمین است که افعی سرنیزه‌ای زرین خوفناک در آن زندگی می‌کند. زهر این مار نیز آن قدر قدرتمند است که گوشت انسان را متلاشی و ذوب می‌کند. تعجبی ندارد که دولت برزیل از ورود بازدیدکنندگان به این منطقه جلوگیری می‌کند.مکان های خطرناک دنیا

کوه سینابونگ اندونزی

کوه سینابونگ، یک آتشفشان چینه‌ای فعال واقع در جزیره‌ی سوماترای اندونزی است. فوران‌ها در این منطقه بسیار زیاد اتفاق می‌افتند، که اغلب باعث بی‌خانمان شدن و از دست رفتن زندگی هزاران نفر می‌شوند. بسیاری از شهرها و روستاهای اطراف چندین بار، که اخیرترین آن‌ها در ۲۰۱۰، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، و ۲۰۱۶ بوده است، به طور کامل با مواد مذاب و خاکستر پوشیده شده است. متاسفانه، ده دوازده نفر اخیرا در این فوران‌ها جان خود را از دست داده‌اند.مکان های خطرناک دنیا

 

 

منبع بازده
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
sina
امتیاز :
     

سلام
.
من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
.
با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
.
ممنون

تکنیک های افزایش فروش
قانون جذب چیست؟
 | بازاریابی عصبی چیست؟