چه موقع به کیش برویم؟

چه موقع به کیش برویم؟

چه موقع به کیش برویم؟

چه موقع به کیش برویم؟ کیش جزیره ای رویایی در دل کشور پهناورمان می باشد که درصد بیشتری از مقاصد گردشگری و تفریحی جذاب و محبوب را به خود اختصاص داده است.

اینکه انتخاب کنید چه زمانی به کیش سفر کنید، پیش از هر چیزی به هدف شما از سفر به این جزیره ی رویایی بستگی دارد.

مناسب ترین زمان برای سفربه کیش ممکن است از نظر آب و هوایی، شرکت در رویداد های فرهنگی جزیره، خلوت بودن و مناسب بودن هزینه سفر و مواردی از این دست باشد؛ که هر کدام از این موارد زمان خاص خود را می طلبند تا شما در مناسب ترین زمان، از سفر خود لذت ببرید و هزینه و وقت خود را هدر ندهید.

اکنون اگر به دنبال این هستید که در سفر به کیش لذتی دوچندان نصیبتان گردد، تاریخ ما را با مقاله ای تحت عنوان چه موقع به کیش برویم؟ را همراهی کنید.

کیش، جزیره ی زیبایی ها

کیش یکی از زیبا ترین جزایر خلیج فارس و کشور ایران می باشد که سالانه گردشگران زیادی به آنجا می روند تا از مناطق و مناظر رویایی و بی نظیر آن دیدن کنند و سفری به یادماندنی را برای خود رقم زده باشند.

می توانیم بگوییم در کشورمان، کیش تنها مقصد ایده آلی است که گردشگران با علاقه ها و سلیقه های مختلف جذب آن می شوند.

زیباترین مکان های تفریحی، مراکز خرید مدرن، و شهربازی های هیجان برانگیز، سواحل آرامش بخش و بهترین رستوران ها و هتل ها ازآن جزیره ی زیبای کیش می باشد؛ به همین واسطه گردشگران در فصول مختلف به آنجا هجوم میبرند و لحظاتی پراز آرامش و هیجان و شادی را در آن جا تجربه می کنند.

چه موقع به کیش برویم؟

اما اینکه چرا می گوییم چه زمانی برای سفر به کیش مناسب است؟ فقط به این دلیل می باشد که سفر به کیش در زمان مناسب از هر لحاظ شما را راضی نگه می دارد و لذت دوچندانی را نصیب شما می کند.

پس ابتدا هدف خود را از سفر به کیش مشخص کنید و با توجه به راهنمایی هایی که در این مقاله آمده است، مناسب ترین زمان سفر به جزیره‌ی رویایی کیش را انتخاب کنید.

مناسب ترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

اگر بخواهیم به طور کلی تعریفی از آب و هوای جزیره ی زیبا کیش داشته باشیم، می توانیم بگوییم شما در تمام فصول سال در این جزیره با آب و هوایی مرطوب روبه رو هستید.

اما اینطور نیست که تغییراتی در آب و هوای این جزیره ایجاد نشود؛ بیشتر زمان ها دما و رطوبت آن به قدری زیاد است که شاید بسیاری از افراد به خاطر مشکلات تنفسی نتوانند به مدت زیادی در آنجا زندگی کنند و یا سفری طولانی داشته باشند.

از این رو در این قسمت از مقاله ما به شما خواهیم گفت که در چه فصلی می توانید هوایی بهاری را در کیش تجربه کنید.

هر ساله مسافران زیادی از اوایل دی ماه تا اواخر فرودین به خاطر بهاری بودن هوای این جزیره در این چند ماه به آنجا سفر می کنند؛ پس شما هم اگر به دنبال مناسب ترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوایی هستید، از دی ماه تا فروردین ماه، برنامه ریزی های خود را انجام دهید و سفری خوش را برای خود رقم بزنید.

بعضی از اوقات اردیبهشت ماه نیز از آن زمان هایی است که هوا خیلی گرم نشده است و شب های آن می تواند زمان مناسبی برای سفر و گشت و گذار در کیش باشد؛ اما گاهی اوقات نیز پیش می آید  که دمای هوا در فروردین ماه  افزایش پیدا کند و برای برخی از افراد دمایی قابل تحمل نباشد.

شاید شما در هیچ کجا نتوانید در فصل زمستان هوایی بهاری را تجربه کنید؛ ولی جزیره ی کیش به طور منحصر بفرد حس خوبی را با هوای بهاری اش در فصل زمستان به شما تقدیم می کند.

پابرجا بودن گرما و رطوبت دمای جزیره

رطوبت و گرمای کیش تقریبا در همه ی زمان ها پابرجاست و با وجود داشتن هوای بهاری در فصل زمستان، مسافران همچنان رطوبت خاص آن را حس می کنند.

شدت این رطوبت و گرما در فصل زمستان به حداقل می رسد و کمتر مسافران را از این بابت نگران می کند.

افراد علاقه مند به سواحل و دریاهای جزیره ی زیبای کیش بهتر است در فصل تابستان به این جزیره سفر نکنند و اگر سفر می کنند از رفتن به سواحل و دریاها خودداری کنند چرا که بعضی اوقات رطوبت هوا در این فصل به قدری زیاد می شود که نفس کشیدن را برای افراد بسیار سخت و دشوار میکند.

اگر دوست دارید باران های سیل آسا را در جزیره ی کیش تجربه کنید، ماه های آذر و دی لذت این باران ها را به شما می دهند.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش از نظر مناسب بودن هزینه سفر

یکی از مهم ترین مسائلی که در سفرهای مختلف افراد به آن می اندیشند، میزان هزینه ی سفر می باشد که اگر بدون برنامه ریزی باشید و هیچگونه مدیریتی در کنترل هزینه های سفر نداشته باشید، هزینه هایتان کمر شکن خواهد بود.

سفر به کیش با مناسب ترین هزینه نیز زمان خاص خود را می طلبد. تور های ارزان قیمت در فصل هایی که هوایی مطلوب نیز دارند، به مسافران ارائه میشود و مناسب ترین زمان اسفند می باشد.

در فصل زمستان و اسفند ماه نه تنها تورهای ارزان قیمت نگرانی شما را از بابت هزینه ها کم می کند، بلکه خلوت بودن این جزیره در اسفند ماه، سفری خوش را برای شما رقم می زند.

با کمی جستجو در بین فروشنده بلیط های هواپیمایی، می توانید ارزان ترین تور را انتخاب کنید و به کیش رویایی ترین جزیره ایران سفر کنید.

مناسب ترین زمان سفر به کیش از نظر خلوت بودن جزیره

مطمئنا خلوت بودن مقصدی که قصد سفر به آن را دارید، آرامش بیشتری را نصیب شما می کند.

زمان هایی نیز در جزیره کیش وجود دارد که مطابق خواسته شما خلوت و لذت بخش می باشد و آن هم معمولا، اواسط هر هفته و اسفند ماه می باشد.

جالب است که بدانید با خلوت بودن جزیره، هزینه های سفر شما نیز کاهش پیدا می کند ولی در عوض برنامه های شاد و مفرحی که پایان هرهفته در کیش برگزار می شود را از دست می دهید.

مناسب ترین زمان سفر به کیش از نظر شرکت در رویداد های فرهنگی جزیره

سالانه فستیوال ها و جشنواره های فرهنگی زیادی در کیش برگزار می شود و همین موضوع گردشگران و مسافران زیادی را به سمت جزیره ی زیبا کیش می کشاند، و متاسفانه شدت گرمای کیش و بالا بودن میزان رطوبت دمای آن بسیاری از افراد را از لذت این جشنواره ها بی نصیب می کند.

اما بسیاری از افراد سختی های سفر تابستانه به کیش را نادیده می گیرند و تابستان خود را شاد و پر لذت در این جزیره سپری می کنند.

بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی در تابستان به خاطر برپایی جنگ های شبانه، کارناوال های شادی، برگزاری مسابقات هیجان انگیز با میلیون ها جوایز نقدی و غیر نقدی، کنسرت ها، برنامه های ورزشی مفرح، لذت بخش تر شدن شبگردی در جزیره با آذین بندی کردن خیابان ها، به جزیره ی زیبای کیش سفر می کنند و بهره و لذت کافی را از این مراسمات و برنامه های شاد و مفرح می برند.

چه موقع به کیش برویم؟

مختصری از برنامه ها و خدمات جشنواره های تابستانی در جزیره ی رویایی کیش

  • اگر در فصل تابستان به کیش سفر کنید در مراکز خرید آن با تخفیف های فوق العاده ای روبه رو می شوید که گرفتن تخفیف و خرید بیشتر، خود لذتی وصف نشدنی دارد.
  • هتل ها در فصل تابستان به صورت رایگان خدماتی را به مسافران خود ارائه می دهند و جشنواره هایی تحت عنوان آبنبات چوبی برای کودکان زیر ۷ سال به صورت رایگان برگزار می کنند.
  • در جشنواره های مختلف، شما می توانید با هنرمندان محبوب خود دیداری داشته باشید و با استندآپ ها و برگزاری کنسرت گروه های موسیقی لحظاتی مفرح و شاد را تجربه کنید.
  • اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی با انجام قرعه کشی های متعدد در این مراسمات و جشنواره ها از دیگر برنامه های تابستانی جزیره کیش می باشد.

سخن آخر…

اکنون که می دانید در چه فصلی با توجه به هدفی که از سفر به جزیره رویایی کیش دارید، سفر کنید. به چند نکته ضروری دیگر نیز دقت کنید.

  • سیستم های تهویه مطبوع مناسب در مراکز خرید کیش نصب هستند و در تابستان اگر بیشترین هدف شما خرید از مراکز خرید می باشد؛ جای هیچ نگرانی نیست و شما با خیال راحت می توانید از خرید خود در این فصل لذت ببرید.
  • پیش از شروع هر مسافرتی سعی کنید جستجوگر خوبی باشید تا با روشن شدن تمام جنبه های یک موضوع، بهترین انتخاب ها و تصمیم ها از سوی شما گرفته شود و هیچگونه پشیمانی پس از سفر و حتی در حین سفر شما را آزار ندهد.
  • نوع تفریحات شما بیشتر، غواصی، قایق سواری و مواردی از این دست می باشد، از طوفانی نبودن دریا مطمئن شوید و سرعت وزش باد را حتما چک کنید.
  • انتخاب رستوران و هتلی که قصد اقامت در آن را دارید تا حد زیادی بر بالا رفتن هزینه های سفر شما تاثیر می گذارد. با کمی پرس و جو و مقایسه کردن رستوران ها و هتل های مختلف، می توانید بهترین رستوران و هتل را با قیمتی مناسب انتخاب کنید.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها