۱۰ جای عجیب دنیا

۱۰ جای عجیب دنیا

امروزه گردشگران بسیاری به دنبال دیدن مکان های عجیب در دنیا می گردند. به همین منظور ما در ادامه به معرفی ۱۰ جای جالب و عجیب در دنیا می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

۱- رستوران زیر دریایی در مالدیو

اگر می خواهید سفری دلپذیر و به یاد ماندنی داشته باشید از جزیره ی رنگالی دیدن کنید. این جزیزه در کونراد مالدیو قرار دارد. با خوردن غذا در این جزیره و در عمق ۵ متری اقیانوس سفر متفاوتی را تجربه می کنید.

۱۰ جای عجیب دنیا

آشنایی با عجایب کوه پردیس

۲- هتل رستوران گروتا پالازس در ایتالیا

رستوران زیبای گروتا پازازس دارای منظره ی دریای آدریاتیک است. مطمئنا با رفتن به این هتل رستوران ایتالیایی سفر جذابی خواهید داشت.

۳- باغ های قصر مارکیزی

یکی از عجیب ترین مکان در جهان باغ های قصر مارکیزی در فرانسه است. تماشای دره در ارتفاع ۲۰۰ متری بوته های شمشاد شما را حیرت زده می کند.جاذبه ی اصلی شهر وزاک در ایالت وزاک در فرانسه، قصر مارکیزی و باغ های ان است. مناظر تندیس گونه ی اطراف قصر در اواخر قرن ۱۷ میلادی ایجاد شده است. بر بالای یک دره ی زیبا و در ارتفاع ۲۰۰ متری هزاران بوته ی شمشاد کاشته شده است. این گیاهان هندسه ی باغ ها و حصار های اطراف مسیر را مشخص کرده، در طول این راه های پر پیچ و خم چندین محل استراحت، کلبه های سنگی و مکان هایی برای تماشای اطراف در نظر گرفته شده است. از سال ۱۹۹۶ و بعد از انجام برخی تعمیرات این باغ ها بروی عموم باز شدند.

۱۰ جای عجیب دنیا

آشنایی با عجایب مصر باستان

۴- آکواریوم یخی

قرارگیری ۴۰ نوع موجود در آکواریوم یخی ژاپن واقعا شگفت انکیز است.

۱۰ جای عجیب دنیا

۵- رستوران آبشار

غذا در رستوران آبشار در کنار آبهای کریستالی سرو می شود اگر می خواهید تجربه صرف غذا در یک مکان عجیب را تجربه کنید دیدن این رستوران را پیشنهاد می کنیم.

۶- هتل برفی

هزاران سال قبل انسانها در قطب شمال سرگردان بودند و از همان زمان هم می دانستند که مسیر دریاچه ی لتوجاروی بهترین مسیر منطقه است. این مردمان برای ما نشانه ای به یادگار گذاشتند تا این محل را به خاطر داشته باشیم، و آن سر یک گوزن شمالی است که برای تزئین قایق های عصر حجر استفاده می شده است. هتل برفی قطب شمال در همین محل و درست همان جایی که مسافران باستانی اتراق می کردند ساخته شده است. این هتل زیبا در قطب شمال قرار دارد. برای تزئین هتل برفی از سر یک گوزن شمالی استفاده شده است.

۷- باغ کاواچی

این باغ دارای مسیر پیاده روی گلپوش است که در کشور ژاپن قرار دارد.

۱۰ جای عجیب دنیا

۸- آبشار ویکتوریا

بر بالای آبشار ویکتوریا یک تالاب زیبا قرار دارد. این تالاب کوچک یک استخر شنای شیطان است.

۱۰ جای عجیب دنیا

۹- واندرلند کالکار

واندرلند کالکار یک پارک تفریحی است که سالانه گردشگران بسیاری را جذب می کند.

۱۰- کلبه اسکیمو

تماشای درخشش این کلبه در شب و زیبایی میلیون ها ستاره لذت بخش می باشد. کلبه اسکیمو در وسط جنگل واقع شده است. شفاف بودن و یخ نزدن در سرمای زیاد این کلبه به دلیل به کارگیری فناوری است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها