دیدنی ترین نقاط جهان

دیدنی ترین نقاط جهان

در این جهان بی انتها نقاط دیدنی بسیاری وجود دارد که هرکسی با دیدن تصویر آنها آرزو میکند حتی برای چند ساعت هم آن جا باشید، ممکن است با بسیاری از این اماکن آشنایی داشته باشد اما نقاط دیدنی در جهان وجود دارد که ممکن است حتی اسم آنها نشنیده باشید!

در این مقاله به معرفی کوتاهی از برخی از دیدنی ترین نقاط جهان میپردازیم، با ما همراه باشید.

سوپر کامیوکانده در ژاپن | Super Kamiokande

نوترینوها ذراتی هستند که به فراوانی یافت میشوند اما همچنان از اسرار آمیزترین ها هستند، در شهر هیدا ( کشور ژاپن )  آزمایشگاهی طراحی و ساخته شده که هدف اصلی آن رصد این ذرات اسرارآمیز است، جالب است که بدانید این آزمایشگاه در عمق ۳۰۰ فوتی در زیر زمین، زیر کوه کامیوکاکو ساخته شده است چرا که این آزمایشگاه باید در برابر اشعه های گوناگون کاملا ایزوله باشد.

دیدنی ترین نقاط جهان

کلیسای غرق شده پتسی در ونزوئلا | Drowned Church of  Potosi

دو دهه پیش کلیسای پتسی کاملا در آب فرو رفته بود و چیزی آن قابل مشاهده نبود، اما اتفاقی که باعث شد تا کلیسایی غرق شده قابل رویت بشود خشکسالی های پی در پی بود که در این کشور اتفاق افتاد و باعث شد تا کلیسای پتسی به یکی از دیدنی ترین نقاط جهان تبدیل بشود، این کلیسای در نقطه از ونزوئلا قرار دارد که بسیاری معتقدند توسط ارواح تسخیر شده است.

۱۰ جاذبه گردشگری برتر در جهان

پل شیطان در آلمان | Rakotzbrücke

پل شیطان ،پلی سنگی به شکل یک نیم دایره است و وقتی که تصویر آن در آب می افتد تشکیل یک دایره کامل میدهد، در واقع آب مانند آینه عمل میکند و باعث میکشد پل نیم دایره به صورت یک دایره کامل نمایش داده بشود، نام این پل بارها در فهرست دیدنی ترین نقاط جهان قرار گرفته است.

این پل توسط یک شوالیه در سال ۱۸۶۰ سفارش داده شده است اما متاسفانه امروزه به دلیل محافظت از آن امکان عبور از آن وجود ندارد.

دیدنی ترین نقاط جهان

خیابان کمپتون در انگلستان | Compton St

کمپتون خیابانی در پایتخت یکی از کشورهای پرهیاهوی جهان، انگلستان قرار دارد، این خیابان قدمت طولانی دارد و از لحاظ تاریخی بسیار اهمیت دارد، اما نکته جالب این است که نه تنها توریست ها، بسیاری از لندنی ها نیز تاکنون از این خیابان دیدن نکرده اند.

مارگاف در اسپانیا | Margalef

مارگارف روستایی دیدنی و کوچک در کشور زیبای اسپانیا و در منطقه کاتالونیا است، اما بازدید از این روستای زیبای کار اصلا ساده ای نیست و برای بازدید آن باید حسابی به خودتان زحمت بدین، چرا که باید صخره نوردی کنید و عملا ممکن نیست تا با پیاده روی معمولی به این روستا برسید!

ساحل دریای قرمز در چین | Red Sea Beach

برای دیدن یکی از خیره کننده ترین نقاط دیدنی جهان، تنها کافیست خود را به پایتخت کشور چین یعنی پکن برسانید، از آنجا نیز باید به منطقه داوا (Dawa) برسانید، در آنجام میتوانید یکی از زیباترین زمین های مرطوب جهان را ببینید، در همه جای ساحل چیزی جز گلهای قرمز نروییده است و در هیچ جای دیگری از این کره خاکی چنین منظره ای پیدا نخواهید کرد.

دیدنی ترین نقاط جهان

دریای شیری | The Milky Seas

درخشش بخشی از دریا در تاریکی شب!

چه منظره ای زیباتر از این؟در آب های شاخ آفریقا، در کشور مراکش نوعی باکتری به نام Vibrio Harveyi  در آب وجود  دارد که باعث میشود که دریا در تاریکی شب بدرخشد، اما چقدر باید خوش شانس باشیم تا در زمان مناسب، در جای مناسب باشیم و بتوانیم از منظره زیبا لذت ببریم.

سخن پایانی

در این جهان نامحدود هستی نقاطی وجود دارد که زیبایی خاص و حیرت انگیزی دارد، همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ممکن است حتی نام بسیاری از آنها را نشنیده باشیم، ما در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم، اما نقاطی وجود دارد که شما باید آنها را پیدا کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها