۱۰ جای ترسناک جهان

۱۰ جای ترسناک جهان

امروزه مکان های ترسناک در بین مردم از جذابیت خاصی برخوردار است. در نتیجه بیشتر مردم به دنبال مکان های عجیب و غریب هستند. هر کدام از این مکان ها در دل خود داستانی ترسناک و به یاد ماندنی دارند. حتی رفتن به برخی از این مناطق شجاعت می خواهد، زیرا بعضی از این مکان ها ناشناخته و ترسناک هستند. در ادامه به بررسی ۱۰ جای ترسناک در جهان می پردازیم.

۱۰ جای ترسناک جهان

آشنایی با دیدنی ترین نقاط جهان

شهر معدن ماتسوئو، ژاپن

این شهر توسط مه ای عجیب احاطه شده است به همین به شهر ارواح مشهور می باشد. این شهر به صورت متروکه به حال خود رها شده است. در سال ۷۰ ساکنان این شهر به طور خیلی ناگهانی این شهر را ترک کردند و هنوز دلیل آن مشخص نیست.

آکودسوا، توگو

آکودسوا توگو یکی از عجیب ترین بازارها در جهان است و دلیل آن وجود اجناس عجیب و غریب آن است. اگر به دنبال طلسم، جادوی سیاه، مومیایی و هر چیزی که بسیار عجیب و ناشناخته است می توانید به این بازار سر بزنید. در این بازار حتی می توانید با جادوگرها نیز روبرو شوید.

۱۰ جای ترسناک جهان

دخمه مردگان پاریس، فرانسه

دخمه مردگان پاریس در زیر خیابان این شهر قرار دارد. دخمه های تودرتو و ترسناک مردگان مردم فرانسه در زیر سنگ فرش های پاریس وجود دارد، که به عنوان مکانی ترسناک در دنیا شناخته شده است. وجود جو عجیب و ترسناک و همچنین بقایای ۶ میلیون مرده در این مکان باعث معروفیت آن شده است.

۱۰ جای ترسناک جهان

مرتفع ترین شهرهای جهان کدامند؟

پارک گرینلند تاکاکونوما، ژاپن

این پارک به عنوان مکانی برای زامبی ها شناخته شده است. دلیل ترسناک بودن این مکان به دلیل اتفاق افتادن مرگ های مختلف و وجود مه غلیظ است.

بیمارستان هلینگلی، ساسکس

این بیمارستان روانی جزو بدترین و ترسناک ترین بیمارستان ها در دنیا شناخته شده است. زیرا در سال ۹۰ و قرن بیستم بیماران روانی توسط شوک الکتریکی شکنجه می شدند. این مکان حتی برای افراد بومی نیز ترسناک است.

۵ مکان ترسناک دیگر جهان

به غیر از مکان هایی که گفتیم ۵ مکان دیگری وجود دارد که در دنیا به عنوان مکان های ترسناک شناخته شده است. جزیره عروسک‌ها، مکزیک، کابایان، فیلیپین، لانوریا و هامبرستون، شیلی، جنگل هویا، ترانسیلوانیا و هتل ریوگ یانگ، کره شمالی جزو دیگر مکان های ترسناک جهان هستند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها