چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟

چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟

چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟ همه ما همیشه به فکر ظاهری مرتب و آراسته هستیم، که در زمان های متفاوت طرز پوشش ما متفاوت می‌باشد. طرز پوشش ما نشان دهنده شخیصت و احترامی است که برای طرف مقابل قائل هستیم. همانطور که ما در مراسمات مختلف لباس های مخصوص و مرتبی را داریم،

در سفر نیز باید همین آراستگی حفظ شود. بعضی افراد به دلیل نداشتن وقت یا اینکه طرز پوشش در مسافرت از اهمیت چندانی برخوردار نیست ظاهری نامسب در سفر دارند، اما باید توجه داشت که ظاهری خود در سفر نیز بسیار اهمیت دارد.

چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟

شما می‌توانید با پیروی از چند نکته مهم و همینطور ساده ظاهر خوب خود را در سفر نیز رعایت نمایید. برای اینکه در سفر وقت شما گرفته نشود می‌توانید از لباس هایی که پارچه آن ها چروک نمی‌شود و یا پوشیدن لباس هایی که از نظر رنگ یا جنس باهم مناسب هستند ظاهری بسیار شیک داشته باشید.

همچنین در کنار لباس آرایش و مدل موی شما ظاهر شما را جذاب تر خواهد کرد. ممکن است شما در سفر هایی که مدت زمان آن ها طولانی است دچار خستگی و ظاهری نامسب شوید، پس بهتر است که در نزدیکی رسیدن به مقصد کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید. اگر می‎خواهید با ترفند های ظاهر آراسته آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

برای سفر کجا برویم؟

قسمت اول

انتخاب و پوشیدن لباس مناسب و زیبا

انتخاب لباس با جنس بافتنی یا کشی: لباس از مهم ترین وسایل در سفر برای ظاهر شما است، که بهتر است در سفر از لباس های راحت یا گشاد که بسیار مناسب است استفاده کنید. یکی از مناسب ترین لباس ها، لباس های بافتنی است که به راحتی در چمدان شما جای می‌گیرد. علاوه بر لباس های بافتنی لباس هایی که جنس آن ها کشی است انتخاب مناسبی هستند.

لباس های کشی به خاطر جنسشان چروک نمی‌شوند که به همین دلیل بهترین گزینه برای اکثر افراد هستند، پارچه های صد درصد کتان نیز ظاهر خود را حفظ می‌کنند و وقت زیادی از شما نمی‌گیرند. همچنین جالب است بدانید بیشتر این لباس ها باعث عرق بدن شما نمی‌شوند که یکی از بهترین ویژگی ها این جنس پارچه ها است. اگر لباسی از جنس کتان دارید به هیچ وجه در سفر استفاده نکنید زیرا خیلی زود چروک شده و ظاهری نامسب برای شما به وجود می‌آورد.

لباس مناسب بیرون

در قسمت انتخاب لباس بیرون بستگی به سلیقه شما دارد و شما می‌توانید هرگونه تیپ و لباسی را که می‌خواهید انتخاب کنید. انتخاب لباس به سلیقه خود باعث می‌شود اعتماد به نفس شما بیشتر شود؛ همچنین انتخاب لباس به سلیقه خودتان باعث می‌شود تا شما احساس راحتی کنید.

لباس مناسب بیرون

لباس متناسب برای بانوان

یکی از ترکیب هایی که بانوان می‌توانند با آن ظاهری مرتب داشته باشند پوشیدن یک مانتو یا لباس زنانه ساده و راحت همراه با یک ژاکت است. همچنین وجود یک شلوار و شال بلند ظاهر شما را چندین برابر زیبا تر خواهد کرد.

لباس متناسب برای بانوان

لباس متناسب برای آقایان

یکی از بهترین گزینه ها برای آقایان پوشیدن یک شلوار جین به رنگ تیره همراه با یه پلیور است که ظاهری جذاب را به افراد می‌بخشد. پلیور نسبت به کت شلوار و پیراهن راحت تر است، و از تیشرت بسیار پوشش بهتری دارد. یکی دیگر از ست ها با شلوار جین استفاده از ژاکت های سبک با رنگ هایی خنثی مثل مشکی یا سرمه ای است که استایلی جذاب به شما می‌دهد.

لباس متناسب برای آقایان

پوشیدن چندین لباس روی هم

این سبک پوشش یکی از بهترین استایل ها برای سفر است. این استایل می‌تواند شما را در انواع آب و هوا همراهی کند مثلا شما می‌توانید در هوا سرد روی لباس ها لباسی دیگر به تن کنید، یا می‌توانید در هوای گرم یکی از لباس ها را از تنتان بیرون کنید. برای مثال شما می‌توانید یک ژاکت روی لباس اصلی سفر بپوشید، و اگر گرمتان شد آن را در بیاورید؛ یا برای مثالی دیگر شما یک ژاکت همراه خود داشته باشید تا در زمانی که هوا سرد است آن را روس لباس اصلی سفرتان به تن کنید.

پوشیدن چندین لباس روی هم

با چند تغییر در ظاهر خود جلب توجه کنید

همه ما در سفرهایمان خواهان راحتی هستیم، اما شما می‌توانید با کمی تغییر در استایل و ظاهر خود توجه دیگران را به خود جلب کنید. البته باید توجه داشت که آیا شما می‌خواهید توجه دیگران به شما جلب شود یا نه! دو کار که می‌توانید در استایلتان با آن ها جلب توجه کنید پوشیدن یک روسری با طرح هایی زیبا که به روی آن نقش بسته است یا به دست گرفتن یک کیف دستی زیبا که توجه دیگران را به شما جلب می‌کند. از دیگر وسایلی که می‌توانید ظاهری زیبا به خود بدهید و نظر دیگران را به خود جلب کنید به دست کردن النگو، انداختن گردنبند، عینک آفتابی های بزرگ و یا سربند هایی زیبا است.

سفر یک هفته ای کجا بریم؟

کفش مناسب

شما در سفرتان احتیاج به کفشی دارید که بسیار راحت باشد تا در پیاده روی هایتان به شما آسیب نزند. یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه داشته باشید استفاده نکردن از کفش های نو است زیرا ممکن است که باعث آسیب رسیدن و یا تاول زدن به پای شما شود.

چند نکته مهم در مورد کفش

چند نکته مهم در مورد کفش

یکی از نکات مهم در رابطه با انتخاب کفش این است که کفش شما دارای بند نباشد تا در موقع پا کردن یا بیرون آوردن پا دچار مشکل نشوید و راحت باشید؛ این نکته در فرودگاه بسیار مهم است زیرا در هنگام بازرسی بدنی ممکن است نیاز باشد شما کفشتان را در آورید. همچنین یکی دیگر از نکات ضروری انتخاب جوراب مناسب است تا پای شما عرق نکند و در طول سفر پاهای شما را گرم نگه دارد.

چند نکته مهم در مورد کفش

قسمت دوم

مدل مو و آرایش مناسب هنگام سفر

مرطوب کننده پوست

وضعیت آب و هوایی هر شهر دلیل بر استفاده نکردن از مرطوب کننده نمی‌شود، زیرا این کار باعث حفظ سلامتی و ظاهر بهتر و آراسته تر خواهد شد. برای مرطوب کردن صورت از ضد آفتاب و برای مرطوب کردن بدن از لوسیون باید استفاده شود. یکی از مواد طبیعی که خود می‌توانید برای سفر و مراقبت از پوستتان تهیه کنید مخلوط کردن مقداری آب با چند قطره روغن اسطوخودوس است، که برای استفاده کردن از آن می‌توانید آن را درون اسپری بریزید و روی پوست خود اسپری کنید؛ این کار باعث شادابی پوست می‌شود. استفاده کردن از مرطوب کننده خوشبو برای دستانتان باعث آرامش شما خواهد شد.

مرطوب کننده پوست

مدل مو مناسب در سفر

این کار بستگی به سلیقه افراد دارد؛ یعنی بعضی افراد با بالا بردن موی خود یا بعضی افراد با پایین آوردن موی خود راحت تر هستند. اما توجه داشته باشید مدل مویی که انتخاب می‌کنید بهتر است ساده باشد. اگر شما در سفر بخواهید مدل مویی خاص به موهایتان دهید زمان زیادی را باید صرف انجام دادن این کار کنید و زمان شما به سادگی هدر خواهد رفت؛ حتی ممکن است شما این کار را با عجله انجام دهید و در پایین مدل موی دلخواه خود را به دست نیاورید.

مدل مو مناسب در سفر

یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از ریزش موها روی صورتتان بافتن مو است، که هم زیبایی خاصی به شما می‌دهد و هم راحتی. اگر شهری که به آن سفر کرده اید مرطوب است شما می‌توانید برای پیشگیری از بهم ریختگی موهایتان قبل از بیرون رفتن از محل استراحتتان کمی سرم مو به موهایتان ماساژ دهید.

آرایش مناسب در سفر

اکثر بانوان علاقه دارند که در سفر آرایش های غلیظ انجام دهند؛ این کار باعث می‌شود تا زمان زیادی را به آرایش کردن بپردازید و از سفر خود لذت کافی را نبرید. یکی از آرایش های مناسب در سفر استفاده کردن از سایه چشم و خط چشم ملیح همراه با یک رژ لب است که می‌توانید ظاهری زیبا به شما ببخشد. همچنین همراه داشتن چند دستمال آرایش پاک کن بسیار ضروری است؛ زیرا ممکن است در هنگام آرایش صورت شما بسیار زیاد چرب یا براق شود در این صورت می‌توانید با استفاده از این دستمال ها آرایش خود را پاک نمایید.

آرایش مناسب در سفر

قسمت سوم

سلامتی به همراه ظاهری آراسته

خواب کافی در هنگام سفر

چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟ این کار باعث زیبا تر شدن ظاهر شما در هنگام سفر می‌شود؛ زیرا بدن شما خستگی ندارد. یکی از کار هایی که می‌توانید برای یک خواب راحت در سفر انجام دهید استفاده از چشم بند است. اگر چشم بند در دسترس خود نداشتید می‌توانید در فضایی آرام کمی بخوابید تا خستگیتان تمام شود.

خواب کافی در هنگام سفر

نوشیدن آب

یکی از نکاتی که به ما کمک می‌کند پوستی شاداب داشته باشیم نوشیدن زیاد آب است و باعث ظاهری خوب در ما می‌شود. خوردن آب را در سفر، مخصوصا سفر های هوایی به هیچ وجه فراموش نکنید. خوردن نوشیدنی های مضر به هیچ وجه به شما توصیه نمی‌شود. خوردن هر یک ساعت آب در هنگام سفر ضروری است؛ اگر طعم آب را دوست ندارید می‌توانید با استفاده از آب میوه، آب مورد نیاز خود را طعم دار کنید.

نوشیدن آب

استفاده از غذای مفید و سالم

چگونه در سفر ظاهر خوب خود را حفظ نماییم؟ بیشتر ما در سفرهایمان علاقه به مصرف فست فود ها داریم، اما این کار به سلامتی ما ضرر می‌رساند و علاوه بر آن احساس سنگینی به افراد می‌دهد. استفاده از موادی همچون ساندویچ هایی که مواد مورد علاقه شما در آن به کار رفته است، مغز و دانه های مغزی، سالاد، انواع میوه جات و سبزیجاتی مانند هویج و کرفس استفاده کنید.

استفاده از غذای مفید و سالم

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها