دیدنی ترین مکان های دنیا

دیدنی ترین مکان های دنیا

اگر می‌خواهید با دیدنی ترین مکان های دنیا آشنا شوید ادامه مطلب را مطالعه نمایید. آشنایی با دیدنی ترین مکان های دنیا شما را شگفت زده خواهد کرد و همچنین اطلاعات زیادی از سراسر دنیا به شما خواهد داد. پس در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

دریاچه مورین

این دریاچه یخ زده زیبا در کشور کانادا و در دره ده قله، پارک ملی بنف واقع شده است. این مکان یکی از مکان های دیدنی در دنیا است، که هرساله گردشگران زیادی به خصوص عکاسان را به خود جذب می‌کند. از امکانات رفاهی در این دریاچه می‌توان به ماهیگیری، اسکی، قایق سواری و پیاده روی در مسیر های بی نظیر در این دریاچه اشاره کرد. این دریاچه مساحتی حدود ۱۲۰ هکتار دارد، که عمق آب آن حدود ۱۴ متر می‌باشد. از زیبایی ها بی نظیر موجود در این دریاچه می‌توان صخره هایی که در کف این دریاچه قرار دارد را نام برد، که زمانی که دریاچه پر از آب است حاله ای فیروزه ای رنگ در آب دریاچه ایجاد می‌کند که باعث می‌شود زیبایی این منظره چندین برابر شود.

دیدنی ترین مکان های دنیا

آشنایی با ۱۰ جاذبه گردشگری برتر جهان

شفشاون : این شهر تاریخی بی نظیر در کشور مراکش در دره ریف (نزدیک دریای مدیترانه) واقع شده است، که زیبایی چشم نوازی دارد. علت زیبا بودن این شهر این است که تمام شهر به رنگ آبی است که همین یک نواختی زیبایی خاصی را به شهر بخشیده و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این شهر در قدیم یک مکان برای پناهندگان یهود بوده است، که این پناهندگان در سال ۱۹۳۰ همه شهر را با رنگ آبی رنگ آمیزی کردند، که این رنگ را قدرت خداوند می‌دانسته اند. در این شهر شما می‌توانید صنایع دستی از جمله کفش، کیف پول چرمی و جلیقه را خریداری کنید.

شالیزار های پلکانی بانائو، فیلیپین

فیلیپین، بانائو دو هزار ساله، یا شالیزار های پلکانی کشت برنج را بعنوان هشتمین عجایب دنیا معرفی می‌کند. با مشاهده این پلکان مشخص می‌شود که فیلیپینی های بومی، با وسایل دست ساز خود، مهندسین خلاقی بوده اند که موفق به کندن کوه های ایفاگائو شده اند و با تعبیه یک سیستم آبیاری، آب را از جنگلهای مجاور به این زمینها سرازیر کرده اند. گرچه کشت برنج در این طبقات کم است ولی گردشگری در این منطقه به سرعت در حال رشد می‌باشد و هزاران نفر از این مکان دیدن می‌کنند تا بخوبی با فرهنگ منحصر به فرد ایفاگائو در تعامل باشند.

دیدنی ترین مکان های دنیا

آبشار ویکتوریا زامبیا / زیمباوه

آبشار ویکتوریا که نام محلی آن موسی اوآ تونیا می‌باشد به روی رود زامبزی در امتداد مرز زامبیا و زیمباوه قرار دارد. در امتداد حدود این آبشار دو پارک ملی وجود دارد که اکوسیستم و حیات وحش منحصر به فردی از جمله گونه های بوم زادی در بر می‌گیرد. این آبشار مسلما یکی از بلندترین آبشار های دنیاست که آب رودخانه زامبزی را در سطح جنگل اسپری می‌کند و عامل باران شبانه روزی این منطقه می‌باشد. در زمان ماه کامل، هنگام غروب آفتاب، بازتاب نور ماه در آب بشکل رنگین کمان نمایان می‌شود. در بین هفت عجایب طبیعی دنیا، این مکان یکی از زیبا ترین هاست.

دیدنی ترین مکان های دنیا

ماچو پیچو، پرو

ماچو پیچو به معنی کوه قدیمی، یکی از قلعه های اینکاست که در قرن ۱۵ ساخته شده و در منطقه ماچو پیچو در پرو و در بالای دره اسکرد قرار دارد. این قلعه سه ساختار منحصربه فرد دارد، معبد خورشید، سنگ آیینی و اتاق سه پنجره، در طول زمستان این سنگ آیینی مستقیما به سمت خورشید اشاره دارد. یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا و میراث جهانی یونسکو، هماهنگی معماری این قلعه با کوه می‌باشد که در جوار ۲۰۰ ساختمان با تراسهای موازی قرار دارد. این بنا یکی از بهترین سازه های سنگی زمان خود است. اینکاها عموما از سنگهایی با وزن بیش از ۵۰ تن استفاده می‌کردند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها