آرامش‌بخش ترین شهرهای دنیا برای تعطیلات (بخش دوم)

آرامش بخش ترین مکان های جهان برای تعطیلات

سفر به محیط های آرامش بخش آرزوی بسیاری از گردشگران است. بعد از طی یک سال پر استرس و شلوغ یک مکان آرامش بخش ممکن است انتخاب هر فردی باشد. اگر می خواهید تعطیلات بدون استرس و شلوغی داشته باشید بهتر است یکی از مکان های آرامش بخش را انتخاب کنید. در دنیا مکان هایی وجود دارد که می توانید آرامش را در آنجا تجربه کنید. برای آشنایی با آرامش بخش ترین مکان های جهان برای تعطیلات بهتر است با ما همراه باشید.

آرامش بخش ترین مکان های جهان برای تعطیلات

۱- وین، اتریش

شهر وین پایتخت کشور اتریش یکی از گزینه های مناسب برای تعطیلات است. اگر از نظر مالی و اقتصادی مشکلی ندارید می توانید این شهر را انتخاب کنید. هوای وین تنها نیمی از روز آفتابی است و همین امر باعث جو آرامی در این شهر شده است. پارک های بی شماری در وین وجود دارد که می توانید هوای تازه و تمیزی را در آنجا تنفس کنید.

آرامش بخش ترین مکان های جهان برای تعطیلات

۲- پورتلند، اورگن

شهر پورتلند یکی از مناطقی است که گردشگران برای رسیدن به آرامش آن را انتخاب می کنند. این شهر به نزدیکی به دره‌ی رودخانه‌ی کلمبیا، کتاب‌فروشی و غذاهای گیاهی معروف است. کیفیت هوای پورتلند بسیار زیاد است به طوری که در آمریکا رتبه دوم را در بین شهرهای دیگر کسب کرده است. این شهر دارای ۳۵۱ مسیر پیاده روی است که مساحت آن به ۳۷۵,۵۴۸ کیلومتر مربع می رسد.

سفر دو روزه کجا برویم؟

۳- مونیخ، آلمان

مونیخ آلمان از نظر کیفیت هوایی در رتبه های نخست شهرهای اروپایی قرار دارد. ۳۵۰ مسیر پیاده روی در این شهر وجود دارد. گشت گذار در جنگل های انبوه این شهر می تواند حس آرامش را به هر شخصی تزریق کند. در این شهر باغ های زیادی وجود دارد که می توانید وقت خود را در آنجا سپری کنید. در باغ های مونیخ می توانید حس آرامش و آسایش را به راحتی حس کنید. اگر به این شهر مسافرت کرده اید حتما از دریاچه‌ی اشتارنبرگ دیدن کنید.

مونیخ، آلمان

۴- پرتو، پرتغال

پرتو پرتغال، محلی عالی برای رسیدن به آرامش، فاصله‌گرفتن از مشکلات و انجام فعالیت‌های متعدد برای کاهش استرس است. محله‌ی Foz do Douro به‌لطف وجود پنج مورد از بهترین سواحل شهر و پارک‌های کنار ساحل، محلی ایده‌آل برای لذت‌بردن از یک روز آفتابی در کنار اقیانوس به‌شمار می‌رود. رایحه‌درمانی می‌تواند روش خوبی برای ریلکس‌کردن باشد، پس برای این منظور به مزرعه‌ی Cantinho das Aromáticas بروید، جای که به پرورش گیاهان دارویی و چای‌ها اختصاص دارد. اگر هم به حیوانات علاقه دارید، سری به O Porto dos Gatos بزنید که کافه‌ی گربه‌ها است و می‌توانید از خواندن کتاب، نوشیدن قهوه و گربه‌ای خانگی به انتخاب خودتان نهایت لذت را ببرید.

۵- شیکاگو، ایلینوی

شیکاگو، سومین شهر بزرگ آمریکا است که به‌دلیل داشتن ۳۲۱ اسپا و ۲۱۸ مسیر پیاده‌روی در فهرست بهترین شهرهای آرامش‌بخش دنیا قرار گرفته است. برای ریلکس‌کردن می‌توانید در یکی از سواحل شهر از هوای تازه‌ لذت ببرید یا در پارک میلنیوم یا پارک گرانت (Grant Park) قدمی بزنید یا به تماشای بازی در استادیوم ریگلی فیلد (Wrigley Field) بپردازید. از فعالیت‌های فضای بسته‌ی شیکاگو نیز می‌توان به تماشای ستاره‌ها در آسمان‌نمای ادلر (Adler Planetarium)،‌ بازدید از دنیای زیرآب در آکواریوم شِد و کاوش تاریخ طبیعی در موزه تاریخ طبیعی فیلد (Field Museum of Natural History) اشاره کرد.

شیکاگو، ایلینوی

ارزان ترین مقاصد برای تعطیلات کدامند؟

۶- سیدنی، استرالیا

سیدنی، بزرگ‌ترین شهر استرالیا به‌لطف وجود ۲۵۰ روز آفتابی در سال و متوسط دمای هوای ۱۸ درجه، احساس ناراحتی و استرس را از شما دور می‌کند. این شهر به‌خصوص در ماه ژانویه محلی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات است، چراکه در همین زمان جشنواره‌ی سالانه‌ی سیدنی آغاز می‌شود و تئاتر و موسیقی زنده و چندین هنر دیگر را پیشکش مردم و گردشگران می‌کند. حتما از این شهر جذاب و با امکانات فراوان دیدن کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها