مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز خرید پالادیوم تهران

یک مرکز خرید  تفریحی_رفاهی_تجاری_اداری در تهران است که یکی از بارزترین ویژگی های این مرکز لوکس بودن و طراحی های به روز ان است. این مرکز خرید علاوه بر خرید شامل خدمات رفاهی دیگری میشود همانند: سالن زیبایی_شهربازی_سوپرمارکت_گل فروشی_خشکشویی_کارواش_سالن های ورزشی_بدن سازی_استخر_سونا وجکوزی_انواع ماساژها_رستوران و کافه ها_کلینیک پوست و زیبایی. با ما همراه باشید تا بیشتر با این مرکز خرید اشنا شویم.

مرکز خرید پالادیوم تهران

بخش های مختلف پالادیوم

یک مرکز خرید شیک و مجلل در شمالی ترین قسمت تهران که در منطقه ی زعفرانیه واقع شده است.هنگامی که به داخل پاساژ وارد میشویم ۱۳طبقه در جنوبی ترین ضلع ان و۱۱طبقه در شمالی ترین بخش ان و ۶طبقه زیر همکف را دارا میباشد.و از طبقه ۵ تا ۱۱ این مرکز خرید مربوط به بخش اداری ان است. سبک معماری این مرکز خرید در داخل و خارج از ساختمان به صورت چند وجهی و مدرن است.

مرکز خرید پالادیوم تهران

پارکینگ

یکی از نکاتی که در طراحی این مجتمع بزرگ رعایت شده و از امتیاز بالای برای مردم بازدید کننده دارا است مربوط به پارکینگ است در این مجموعه ۶ واحد پارکینگ در نظر گرفته شده که بازدید کنندگان به راحتی میتوانند ساعت ها به خرید و تفریح خود با خیالی اسوده و بدون نگرانی در این زمینه  بپردازند.

آشنایی با مکان های ناشناخته تهران

مساحت و سال تاسیس پالادیوم

این مرکز خرید شیک و مدرن در مساحتی برابر با ۱ هکتار در سال ۱۳۸۸تاسیس شد و بعد از ۳سال تکمیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

معماری ساختمان پالادیوم

سبک معماری ها از دیروز تا به امروز متغییر بوده و وقتی اسم پاساژ یامجتمع خرید می اید فقط مطلق به خرید نمیشود و  خدمات رفاهی_تفریحی_ورزشی وسرگرمی را مشمول خود کرده است که مجتمع پالادیوم تهران هم بی نصیب از این سبک معماری امروزی و مدرن نمانده  و دارای فروشگاه های مختلف و شیک است که چشم هر بازدید کننده را به خود جلب میکند. سالن های ورزشی شهربازی و حتی کتابخانه در این مجتمع دیده می شود که میتوان گفت این مرکز خرید یکی از استاندارد ترین پاساژهای تهران است.

مرکز خرید پالادیوم تهران

خانه ی کودک

یکی دیگر از خدمات رفاهی که در این پاساژ به چشم میخورد وجود خانه کودک است سالنی برای سرگرمی کودکان وخردسالان که شما میتوانید کودکان خود را در اینجا به مربیان مجرب و اموزش دیده سپرده و باراحتی خاطر به خرید خود برسید.

خرید

وجود برند های معروف دنیا در فروشگاه های این مرکز و خدمات ویزه رفاهی از جمله سالن های بزرگ ومجهز ورزشی که خود شامل خدمات ویژه ی را دربرمیگیرند. اگر سخت سلیقه هستید و برای خرید به پالادیوم امده اید به جرات می توان گفت که دست خالی از این مرکز خارج نمیشوید اما نا گفته نماند که در مصداق کلام خرید و تفریح در پالادیوم مشمول تمام اقشار نمیباشد زیرا اکثر اجناس اورجینال و اصل هستند و به همین میزان قیمت ها به صورت نسبی بالا و گران هستند.اما این همهمه و شلوغی گویای این امر است که قیمت ها برای همه بالامحسوب نمیشود و برای بسیاری افراد خرید بسیار اسان به نظر میرسد .

آدرس مرکز خرید پالادیوم

آدرس:تهران/خیابان مقدس اردبیلی/بعد از میدان الف/جنب کوچه ی عروضی.

اگر قصد رفتن با مترو را دارید میتوانید از خط ۱تجریش استفاده کنید و قسمت کمی از راه را با تاکسی و ون های مخصوص که در مسیر هستند  تا مرکز خرید طی کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها