بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

دبی یکی از شهرهای امارات متحده ی عربی است. دبی شهری مهم و بندری است،در ادامه ی این مطلب به معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان میپردازیم.با ما همراه باشید.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل سوفیتل در دبی

یکی از بهترین و مدرن ترین هتل هایی که می توان در دبی برای اقامت انتخاب کرد هتل سوفیتل است.که در فاصله ی ۸ تا ۱۰ دقیقه ی (پیاده روی)ساحل جمیرا واقع شده و رو به روی برج الخلیفه قرار گرفته است. طراحی و دیزاین داخلی هتل سوفیتل از سبکی فرانسوی برخوردار است. انواع گیاهان زینتی فرانسوی که در پانسیون های واقع شده در لابی این هتل هستند فضایی دل انگیز تر را فراهم کرده و طراحی هتل که تقریبا سبک فرانسوی را داراست تایید می کنند. امکانات رفاهی ویژه ی این هتل  شامل :انواع رستوران های بین المللی_سالن های ورزشی مجهز_صرافی_زمین تنیس و…است که همگی واقع شده در داخل و محوطه ی هتل است.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین هتل های لوکس در دبی محسوب می شود. این هتل بزرگ جزو هتل های پنج ستاره است،که دارای ۴۰۰ اتاق مجهز میباشد.این هتل دارای خدمات رفاهی با کادری مجرب است،خدمات رفاهی این هتل پنج ستاره شامل رستوران های بسیار عالی که سرو انواع غذاهای بین المللی را شامل میشود-باشگاه و سالن های مجهز ورزشی-ماساژ های مختلف-استخر-صرافی-بار-که همگی در داخل هتل است.یکی از خدمات ویژه ی این هتل را میتوان اشاره به حمل ونقل و سرویس دهی (رایگان) برای یکسری از مکان های از پیش تعیین شده دانست،مانند:مرکز خرید-رفتن به مرکز شهر-و…

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

دیدنی های دبی

هتل برج العرب دبی

یکی از لوکس ترین و اشرافی ترین و مجلل ترین هتل های دبی است،و البته یکی از گران قیمت ترین هتل های دبی و جهان نیز هست.این هتل اشرافی در جزیره ی اختصاصی خود با همین نام که در فاصله ی ۲ تا۳ دقیقه پیاده روی از ساحل قرار دارد واقع شده.باید جزو اقشار ثروتمند بود تا بتوانید شبی را در این هتل اقامت برگزنید البته انتخاب این هتل شامل تمامی اقشار نمیباشد.یکی از مکان های که در داخل این هتل نظر شما را به خود جلب میکند، اتاق کهکشان راه شیری است ،که در دیزاین این اتاق،بالغ بر ۲۹۰۰۰ قطعه ی کریستال استفاده شده.هتل برج العرب دارای امکاناتی همچون:سرو انواع غذا های بین المللی در لوکس ترین رستوران ها-دارای مجهز ترین و لوکس ترین باشگاه دنیا -استخرهای رو باز و رو بسته همراه با ماساژ توسط کادری مجرب و اموزش دیده-محل های افتاب گیری که از تنوع و ویو های مختلف برخوردار هستندو…

هتل آیبیس دیره دبی

در کنار معرفی هتل های دبی،مانند برج العرب که جزو گران قیمت ترین هتل ها است ،اکنون می خواهیم هتل آیبیس دیره دبی را معرفی کنیم که برای مسافرانی با بودجه ی محدود ترمناسب است، این هتل در امتداد همان خیابانی که بهترین و معروف ترین مرکز خرید آن یعنی سیتی سنتر دیره است واقع شده.وقتی در این هتل اقامت برگزینید به راحتی تفاوت دبی قدیم و دبی جدید از بالای این هتل خود نمایی میکند،این هتل در وسط بافت قدیمی شهر است و تفاوت دبی در قدیم و جدید را بخوبی نمایش میدهد.

دیره:(یکی از محله های قدیمی که قلب و روح شهر دبی است)

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها