هتل های خوب کیش

هتل های خوب کیش

کیش یکی از بهترین گزینه ها برای سفر در درون کشور می باشد. این جزیره زیبا و چشم نواز با آب و هوایی دلپذیر و با امکاناتی پیشرفته، همه ساله مسافران بسیاری را به خود جذب می کند.

به طور قطع برای هرچه دلچسب تر شدن سفر نیاز است تا یک محل اقامت خوب را برای خانواده انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا هتل های خوب کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اطلاعات شما را برای انتخاب هتل محل اقامت در جزیره کیش افزایش دهیم تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

هتل های خوب کیش

هتل ترنج کیش

در بسیاری از پسترها و عکس های موجود در بازار شما تصاویری می بینید که در آن هتل هایی بر روی آب های نیلگون اقیانوس ساخته شده است و منظره ای فوق العاده را به تصویر کشیده است. هتل ترنج کیش یکی از همین هتل ها می باشد. هتل ترنج در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است و این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است تا تجربه استراحت بر روی هتل های ساخته شده روی آب را تجربه کنند.

آشنایی با جاذبه های گردشگری کیش

هتل مارینا

یکی دیگر از هتل های شگفت انگیز کیش، هتل مارینا می باشد. این هتل پنج ستاره با معماری بی نظیر و زیبای خود دارای امکانات بسیار خوبی همچون امکان غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس، جت اسکی، باشگاه ورزشی مجهز، فودکورت ساحلی و پارک آبی است. همچنین هتل ماریانا به دلیل نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری و نزدیکی به مرکز خرید مرجان کیش از هتل های خوب کیش به شمار می آید.

هتل های خوب کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش محسوب می شود. این هتل پنج ستاره با معماری هخامنشی خیره کننده خود نمایی بسیار زیبا و دلنشین دارد و حس آرامش را در نگاه اول به انسان القا می کند. هتل داریوش از لحاظ امکانات و طراحی داخلی و همچنین خدمتکاران مجرب با هتل های پنج ستاره دیگر کشورهای جهان قابل مقایسه است. این هتل خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش به شمار می رود.

هتل های خوب کیش

هتل فلامینگوی کیش

در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا واقع شده و دارای فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آب های نیلگون خلیج فارس است.
طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز ۱ و ۲ ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر ۲۰۲ اتاق و سوییت است. دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره از مزایای مهم این هتل است که می توان به بازارهای مهم و اسکله تفریحی جدید (برای استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و …) و بولینگ مریم اشاره کرد.
امکانات هتل فلامینگو کیش: رستوران هتل فلامینگو با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو. هتل فلامینگو در همجواری با اسکله تفریحی، بولینگ مریم، تالار شهر و ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد

منبع برترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها