بهترین مناطق خرید ویلا در شمال

بهترین مناطق خرید ویلا در شمال

استان های شمالی ایران آنقدر مکان های زیبا و طبیعی دارند که نمی توان لقب بهترین را به یک جاذبه محدود کرد و سر تا سر آن برای گذراندن اوقات فراغت مناسب است؛ در ادامه با تعدادی از این جاذبه ها برای خریدن ویلا آشنا می شویم.

استان مازندران

آمل، چمستان و نور

این منطقه را به قطب ویلای مازندران می شناسند و بخاطر نزدیکی آن به جنگل و دریا، به پاتوق مسافران و علاقمندان خرید ویلا تبدیل شده است.

منطقه ییلاقی چمستان با ویلاهایی شیک و مدرن مکان مناسبی برای خرید ویلا به شمار می رود.

نکات مهم در سفر به شمال

رامسر

به دور از واقعیت نبوده که رامسر را عروس شمال نامیده اند؛ وجود مکان های گردشگری و سیاحتی باعث شده تا رامسر به مکانی مناسب برای خرید ویلا تبدیل گردد.

شرق مازندران

شرق مازندران از مرز استان مازندران با استان گلستان شروع می‌شود و تا شهر بابلسر امتداد می‌یابد. این منطقه با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی نتوانسته به بازار جذابی برای ویلا تبدیل شود. زیرا از شهرهای آن مثل ساری تا اولین جنگل‌ها باید ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به سمت جنوب رفت و برای رسیدن به ساحل نیز مسافت ۳۰ کلیومتری به سمت شمال را باید طی کرد؛ به همین علت معمولا افرادی که هدف‌شان زندگی در شمال است و نه تفریح، در این مناطق به دنبال ویلا هستند. بورس‌ترین منطقه در شرق مازندران برای ویلا را باید بلوار دریا در شهر ساری دانست. جالب است بدانید که قیمت ویلا در شرق مازندران از غرب آن گران‌تر است.

بهترین مناطق خرید ویلا در شمال

غرب مازندران

به جرات می‌توان غرب مازندران را به‌عنوان بورس ویلای ایران و پر رونق‌ترین منطقه برای خرید و فروش ویلا در شمال در نظر گرفت. غرب مازندران به علت نزدیکی جنگل به دریا و همچنین نزدیکی به پایتخت، اکثر مشتریان ویلا در شمال را به سمت خودش جذب کرده و این منطقه را باید به ۳ قسمت اصلی تقسیم کرد. منطقه اول حد فاصل آمل چمستان و نور، منطقه دوم نوشهر، متل قو و نمک‌آبرود و منطقه سوم، عروس شمال یعنی شهر رامسر است.

استان گیلان

بندر انزلی

منطقه ای ساحلی که شهرک ساحلی آن زبانزد عام و خاص است؛ ویلاهایی شیک و امن که بخاطر کلاس قیمتی بالای آن، منطقه ای لوکس نشین به شمار می رود و با وجود بازار های آزاد بندر، در اکثر زمان های سال بازار رهن و اجاره ویلا بر وفق مراد ویلا داران است.

 

زیبا کنار

ویلاهای این منطقه جنگلی که در نزدیکی کیاشهر واقع شده، نسبت به سایر نقاط شمال، اقتصادی تر و بصرفه تر می باشند و می توان با ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان صاحب ویلا شد. ضمن اینکه زیبا کنار، بکر تر و آرام تر از بندر انزلی می باشد.

بهترین مناطق خرید ویلا در شمال

 

استان گلستان

بندر ترکمن

یکی از مناسب خرید ویلا در استان گلستان، بندر ترکمن می باشد که علاوه بر بازار خوب و پر رونقش، مردم اصیل و خونگرمی نیز دارد.

بندر گز

یکی دیگر از مکان های بکر و پر رفت و آمد استان گلستان که خریدن ویلا در آنجا صرفه اقتصادی بینظیری دارد، بندر گز می باشد که بخاطر بازارچه ها و فروشگاه های بیشمارش، همواره با مسافرهای زیادی روبرو بوده و مکان مناسبی برای اجاره ویلا و درآمد زایی است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها