بهترین مناطق ایران برای ماه عسل

بهترین مناطق ایران برای ماه عسل

می توان گفت ماه عسل یکی از مهم ترین خاطرات ماندگار برای تمام زوج ها به حساب می آید و می تواند یک زندگی شاد را به ارمغان بیاورد؛ مکان های رمانتیک و عاشقانه زیادی در ایران و جهان وجود دارد که برای اولین مسافرت دو نفره، به علت سهولت ارتباط با مردم، سفر داخلی پیشنهاد می شود.

ایران سرشار از مکان های دیدنی، جذاب و خاطره انگیز برای ثبت لحظات خوش است و بعلت چهار فصل بودن کشورمان، در تمام فصول و در نقاط مختلف شاهد زیبایی های خاص و منحصر بفرد هستیم که می خواهیم تعدادی از آن ها را به شما معرفی کنیم.

ساحلی زیبا برای شروعی زیبا

بی شک دریا و سواحل ماسه ای شمال و جنوب کشور یکی از بهترین پیشنهادات ما برای ماه عسل است؛ شهر های ساحلی استان های گیلان، مازندران و گلستان، جزایر کیش و قشم و…. مقصد های جذابی برای فصول سرد سال هستند که می توانند سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند.

ضمن اینکه درکنار ساحل های زیبایشان، بازار های خوبی هم دارند.

سرزمین آذری ها

یکی دیگر از مقصد های پیشنهاد شده ما به تازه عروس و دامادها، استان های آذری نشین کشور است که با مکان های تاریخی و گردشگری بی نظیر، آبگرم های متعدد، بازارهای فراوان و سوغات مخصوص، سفر هیجان انگیزی را برای شما بوجود می آورد.

شیراز، شهر گل و بلبل

زیبایی های شهر شیراز بر هیچکس پوشیده نیست و همگان می دانند که شیراز و فضای شاعرگونه اش، می تواند مقصدی دلنشین برای زوج های جوان باشد تا در کنار ارامگاه سعدی و حافظ و…، با خواندن بیتی شعر برای یار، شروعی بینظیر داشته باشند.

مکان های مناسب برای اولین سفر متاهلی به همین تعداد محدود نمی شود و علاوه بر گزینه های بالا، می توانید از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، یزد، کرمانشاه و سایر شهرهای خوش آب و هوای ایران برای ماه عسلی ماندگار دیدن کنید.

بهترین مناطق ایران برای ماه عسل

شیراز، شهر خاطره ها

شیراز نیز یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای جوانان می باشد. شیراز را به عنوان شهر همیشه بیدار می شناسند و خوشگذرانی ها و شب نشینی هایی که در نیمه های شب در این شهر انجام می‌شود می‌تواند برای هر زوج جوانی بهانه قدم زدن و پیاده روی در خیابان های این شهر را فراهم آورد و از رستوران ها و کافه هایی که تا صبح مشغول خدمات‌رسانی هستند استفاده نمایند. همچنین افرادی که به شیراز سفر می‌کنند می‌توانند از مقبره حافظ، سعدی و مزار کوروش کبیر و اثر تاریخی بی نظیر تخت جمشید دیدن کنند و از نارنجستان قوام، موزه تاریخ طبیعی، دروازه قرآن و نقش رستم نیز بازدید نمایند.  ضمن اینکه شیراز دارای اقامتگاه های بسیار با کیفیت و خوبی می‌باشد و همچنین غذاها و خدماتی که در رستوران ها و کافه های این شهر ارائه می گردد بی نظیر است و می تواند نظر هر سلیقه ای را جذب نماید.

ماه عسل کجا بریم؟

مشهد، گزینه خاطره انگیز ماه عسل

در شهر مشهد شما می‌توانید برای گذراندن ماه عسل به مقبره فردوسی بروید یا به پدیده شاندیز رفته و از فضای رستوران های شاندیز و طبیعت دلنشین آن استفاده نمایید. در فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ این منطقه  مانند مرکز لوکس آرمیتاژ و تفریحاتی که در آنها تعبیه شده است استفاده نمایید و اوقات بسیار خوبی را در این منطقه سپری نمایید.
ضمن اینکه می توانید از مجموعه کوه سنگی که در شهر مشهد قرار دارد دیدن کنید و مجموعه پارک های آبی که در شهر مشهد است و پارک طبیعی هفت حوض، پارک وکیل آباد، باغ گیاه‌شناسی، غارمغان، بند گلستان، باغ وحش وکیل آباد، باغ ملی، بازار رضا، پارک ملت و شهربازی ها دیگر جاذبه های گردشگری شهر مشهد بهره ببرید که می تواند کاملا زمان شما را پر کند و سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

بهترین مناطق ایران برای ماه عسل

انتخاب مقصد ماه عسل بر اساس هتل ها

همچنین شما میتوانید تور گردشگری ماه عسل خود را بر اساس هتل ها انتخاب نمایید. هتل های بسیار خوبی هستند که در کشور ایران خدمات سفر ماه عسل را به شما ارائه می دهند که از جمله آنها می توان هتل مجلل درویشی مشهد را نام برد. همچنین هتل های پارسیان در رشت می تواند انتخاب خوبی باشد.
منبع ایران هتل آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها