بهترین مناطق جنگلی گیلان

بهترین مناطق جنگلی گیلان

در رابطه با استان گیلان می­توان گفت که قطعه‌­ای از بهشت است که بر روی زمین افتاده است. گیلان با دارا بودن جنگل­‌های بسیار زیبا و مناطق بکر جنگلی یکی از بهترین مناطق جنگلی می­باشد. استان گیلان به قدر مناطق جنگلی متفاوت و زیبا را در خود جایی داده است که اگر شما سال­‌های سال نیز به آن سفر کنید باز هم مناطقی خواهد بود که از دیدنشان بی­نصیب مانده اید. در این مقاله قصد داریم تا چند نقطه از بهترین مناطق جنگلی گیلان را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بیش از پیش اطلاعات خود را از این استان زیبا افزایش دهید.

ییلاق دشت النزه

به جرعت می­توان گفت ییلاق دشت النزه یکی از بکرترین مناطق جنگلی گیلان می­باشد. این منطقه زیبا که در استان گیلان واقع شده است در میان کوه­‌های سر به فلک کشیده شاندرمن قرار دارد. ییلاق دشت النزه با منظره­ای فوق العاده که با مه و درختان افرای کهن سال پوشیده شده است حس زندگی به سبک گذشته را به انسان القا می­کند.

ییلاق دشت النزه

دیدنی های استان گیلان و مازندران

قلعه رود خان

افراد بسیاری منطقه قلعه رود خان را به سبب جاذبه­‌های تاریخی آن می­شناسند اما این منطقه با داشتن طبیعتی زیبا و جنگلی بکر هر ساله تعداد بسیار زیادی گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جلب می­کند.  منطقه قلعه رود خان با داشتن منظره‌­ای حیرت انگیز و دست نخورده به شما حس حظور در یک جنگل باستانی و بکر را القا خواهد کرد.

آبشار جنگل‌­های میلاش

روستای میلاش در شهرستان رودسر قرار گرفته است. شهرستان رودسر به خودی خود دارای چندین منطقه جنگلی بسیار زیبا و بکر می­باشد. همچنین دسترسی به این مناطق بسیار آسان است زیرا این منطقه دارای جاده آسفالته می­باشد. در مناطق جنگلی روستای میلاش یک آبشار ۲۵ متری وجود دارد که یکی از جاذبه­های گردشگری جنگل­های میلاش است. در صورتی که در فصل تابستان به جنگال­های میلاش سفر کنید می­توانید در آبشار ۲۵ متری میلاش به آب تنی و شنا نیز بپردازید.

آبشار جنگل‌­های میلاش

دیلمان

دیلمان از مرتفع ترین ییلاق های گیلان است که آن را بهشت کوچک گیلان نیز نامیده اند. بعد از گذر از جاده ای جنگلی وقتی به دیلمان می رسید مناظر سرسبز و اسب ها و دام هایی که آزادانه در دشت مشغول چرا هستند چنان تلفیقی از زیبایی و آرامش طبیعت را مقابل چشم هایتان قرار می دهند که بیشتر به یک تابلوی نقاشی می ماند تا واقعیت. در این میان جاذبه های طبیعی و تاریخی دیلمان قلعه گرماور، آرامگاه بابا ولی، آبشار لونک نیز از جمله دیدنی های گیلان است که نباید از دست دهید. همچنین دشت شقایق از جاهای دیدنی دیلمان در بهار است.
آدرس:۴۵ کیلومتری سیاهکل

منبع سلطان سفر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها