معرفی شهر نیژنی نووگورود 

معرفی شهر نیژنی نووگورود  ( Nizhny Novgorod)

این شهر نیز بسیار دیدنی و زیبا است. این شهر در غرب کشور روسیه واقع‌شده است. ۵.۱ میلیون انسان در این شهر ساکن هستند. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. بسیاری از این جاذبه‌ها تاریخی می‌باشد. ازاین‌جهت به این شهر پایتخت سوم روسیه نیز می‌گویند. این شهر در قرن ۱۹ از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. به‌طوری‌که مشهور بود در آن دوران سنت پترزبورگ سر روسیه، مسکو قلب آن و نیژنی نووگورود نیز کیف پول روسیه می‌باشد. آب‌وهوای این شهر مرطوب و قاره‌ای است. در ادامه با معرفی شهر نیژنی نووگورود  همراه تاریخ ما باشید.

پله‌های چکالوف  (The Chkalov Staircase)

پله‌های چکالوف  (The Chkalov Staircase) از زیباترین دیدنی‌های این شهر می‌باشد. این پله‌ها یکی از جاذبه‌های دیدنی است که دولت روسیه به‌منظور افزایش تعداد گردشگران آن را به وجود آورده است. حتماً شما هم می‌پرسید تعدادی پله چطور می‌تواند گردشگران را به خود جذب کند؟ پاسخ بسیار ساده است. مسئله خود پله‌ها نیست بلکه منظره بالای پله‌ها است. در بالای این پل‌ها می‌توانید بهترین منظره برای تماشای غروب آفتاب را داشته باشید. در بالای این پله‌ها همچنین یکی از بناهای یادبود روسیه قرارگرفته است. چکالوف یک خلبان روسی است که برای اولین بار از مسکو به شهر ونکوور پرواز کرد. نام این پله‌ها را نیز از نام این خلبان برگرفته‌شده است. در بالای این پله‌ها نیز بنای یادبود و مجسمه‌ای از او به نمایش گذاشته‌شده است.

معرفی شهر نیژنی نووگورود 

معرفی شهر کازان روسیه

خیابان تاریخی بولشایا پوکروفسکایا  (Bolshaya Pokrovskaya Street)

خیابان تاریخی بولشایا پوکروفسکایا  (Bolshaya Pokrovskaya Street) یکی از خیابان‌های معروف این شهر است. همان‌طور که نوفل لوشاتو برای فرانسه زیباست، خیابان تاریخی بولشایا پوکروفسکایا  نیز برای این شهر زیباست. در این خیابان می‌توانید چیزهای بسیاری را مشاهده کنید. خانه‌های تاریخی قرن ۱۹ روسیه، موزه‌ها، تاتر ها، کلیساها، پارک‌ها، ایستگاه‌های تله‌کابین و بسیاری از زیبایی‌های دیگر را در این خیابان می‌توانید ببینید.

موزه ساخاروف (The Sakharov Museum)

موزه ساخاروف (The Sakharov Museum)یکی از موزه‌های زیبای این شهر است. ساخاروف یک فیزیکدان بزرگ و مخالف دولت روسیه و برنده جایزه نوبل است. در این موزه می‌توانید تمام داستان زندگی این فیزیکدان بزرگ را مشاهده نمایید.

موزه ها و خیابان های تاریخی با نوعی اصالت در این شهر وجود دارد. نیژنی نووگورود همان شهری است که برای جاذبه های تاریخی شهر های روسیه مناسب است.

کاخ کرملین نیژنی نووگورود (The Kremlin)

کاخ کرملین، کاخی بسیار معروف در بخش تاریخی نیژنی نووگورود است که دیوارهای ستبر و یازده برج آن در قرن شانزهم میلادی با چوب ساخته شده‌اند. در قدیم از این کاخ به‌عنوان یک قلعه نظامی استفاده می‌شده است. اگر به نیژنی نووگورود سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که از این کاخ زیبا حتما دیدن کنید.

معرفی شهر نیژنی نووگورود 

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها