معرفی خلیج جیمباران

معرفی خلیج جیمباران

خلیج جیمباران در گذشته  یکی از دهکده های ماهی گیری و بازارهای کوچک روزانه بود، اما امروزه به یکی از سواحل گران قیمت و جذاب بدل شده است که حتی نام منطقه میلیونرها را به این ساحل نسبت می‌دهند. اما دلیل این پیشرفت چیست؟ شاید ساحل سفید ماسه ای زیبایی که این خلیج را تشکیل داده است دلیل بر رشد این منطقه است و آن را به خواستگاه بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. در ادامه با معرفی خلیج جیمباران همراه تاریخ ما باشید.

تماشای غروب آفتاب در این ساحل زیبا و رومانتیک، یکی از خاطره انگیزترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورد که بعدها مرور آن همیشه باعث ایجاد حسی خوشایند در شما و شکل گرفتن لبخند بر صورتتان می‌شود.

جاذبه های جیمباران

یکی از مناظر زیبا و عجیب خلیج جیمباران ساحل واجی می‌باشد که متشکل از صخره های بلند و درختانی انبوه است که هر بیننده ای را به وجد می‌آورد.

ساحل خلیج جیمباران نیز با وجود شن و ماسه های سفید و خیره کننده خود باعث قرار گرفتن آن در زمره ی جذابیت های منطقه شده است.

فضایی آرام و امن باعث شده که ساحل جیمباران یکی از انتخاب های خوب برای شنا در آب های آزاد و بهترین تفریحگاه برای شما و خانوادتان باشد.

معرفی خلیج جیمباران

معرفی ساحل شامگاه

خوردنی های جیمباران

غذاهای دریایی که در خلیج جیمباران به فروش میرسند جذابیت این منطقه را چندین برابر می‌کند. جیمباران به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد غذاهای دریایی شامل میگو، صدف، خرچنگ و انواع ماهی را داراست.

چاشنی ها و ادویه جات مختلفی که در طبخ این غذاها به کار برده می‌شود باعث دلپذیرتر شدن این رژیم غذایی موجود می‌شود. طعم هایی مملو از ترشی،شوری، تندی که هر توریستی را به خود جذب می‌کند. یکی دیگر از غذاهایی که میتوانید سرو کنید سوپ ذرت است که در کنار آن کباب جانوران دریایی و برنج و سبزیجات محلی نیز قرار می‌گیرد.

اقامتگاه های جیمباران

برای اقامت در جیمباران نیازی به هزینه گزاف نیست. گردشگرانی که بودجه کافی ندارند می توانند در کوتا یا مهمانخانه های یک روزه اقامت کنند که ۲۰ دقیقه با جیمباران فاصله دارد.

جولی هاستل بالی یکی از اقامتگاه های عالی در این منطقه است که دارای امکانات عالی است و در قسمت جنوبی جاده اولوواتو و در صد متری منطقه جی دبلیو کی قرار دارد.  هزینه اتاق های این هتل ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ روپیه است.

آلیندرا ویلا، اقامتگاه دیگری است که جلوه گر معماری اندونزیایی است. این اقامتگاه دارای امکانات بسیاری است که از آن جمله می توان به تهویه هوا، چای و قهوه و سشوار، حمل و نقل رایگان،  دسترسی به وای فای ،   اجاره دوچرخه ، نگهداری از نوزاد،  خدمات پزشکی  و  لباسشویی اشاره کرد.

منبع تور یاب
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها