معرفی ساحل رادهاناگار

معرفی ساحل رادهاناگار

کشور هندوستان یکی از با قدمت ترین کشور های قاره ی پهناور آسیاست. کشوری که در آن انواع تمدن های مختلف بشری یافت می شود. اما گفتنی است که در این کشور مناطق دیدنی و سواحل بکر و زیبای بسیاری وجود دارد که می توان به جرعت گفت؛ گل سرسبد این سواحل، ساحل رادهاناگار است.

موقعیت جغرافیایی

جزایر آندامان گروهی از جزایر واقع در اقیانوس هند هستند که بین خلیج بنگال و میانمار قرار گرفته اند. بیشتر این جزایر بخشی از جزایر آندامان و نیکوبار هند به شمار می آیند و تعداد کمی از آن ها در شمال، متعلق به میانمار هستند و اما در این مجموعه جزایر زیبا ساحلی ناب و فوق العاده با نام ساحل رادهاناگار وجود دارد که با زیبایی چشم نواز و خیره کننده ی خود همچون الماسی در خاک هند خودنمایی می کند. در واقع این ساحل در جزیره ی هولاک واقع شده است که همین جزیره جزئی از مجمع الجزایر آندامان و در اقیانوس هند قرار دارد.

جذابیت های این ساحل

هر چند که این ساحل از امکانات و یا ساخت و ساز های جذب کننده ی توریستی مانند شهر بازی یا مراکز خرید و… بی بهره است، اما تنها ز یبایی و تمیزی این ساحل فوق العاده شما را شیفته ی خود می کند. اما به کلی این ساحل به غایت زیبا و دل انگیز چندی از امکانات رفاهی از قبیل کمد های قفل دار و اتاق رختکن را در خود جای داده است. همچنین شن های بسیار تمیز و یک دست ساحل رادهاناگار در کنار آب های فیروزه ای و درخشان و همچنین درختان نخل سرسبز شما را از تماشای آنان به وجد می آورد.

این تجربه ی دلنشین چقدر خرج بر می دارد؟

در معرفی ساحل رادهاناگار شاید بد نباشد که بدانیم سفر به ساحل رادهاناگارچه مقدار هزینه ای به دنبال دارد، از آن جایی که از ایران تا اقیانوس راه درازی پیش روست و همچنین با احتساب هزینه های هتل و غذا؛ می توان هزینه ی این سفر را در تور های مختلف مسافرتی از ۳۰۰ دلار به بالا به ازای هر نفر، به تفاوت امکانات تور برآورد نمود. به علاوه هزینه ی اقامت در این کشور نیز تا ۱۵۰ دلار هزینه برای شما ایجاد می کند. در مجموع می توان با ۶۰۰ دلار ناقابل یک تجربه ی فوق العاده رویایی و به یاد ماندنی را در شب و روزهای جزایر اقیانوس هند گذراند و از آن نهایت لذت را برد.

معرفی ساحل رادهاناگار

معرفی ساحل نانوک

جزایر آندامان

جزایر آندامان (‏Andaman‏) در اقیانوس هند مقصد کوتاهی برای سفر مسافران قاره کهن به شمار می‌رود، ‏اما بااین‌حال نباید از دیدن آن‌ها صرف‌ نظر کرد. ساحل رادهانگار (‏Radhanagar‏) در جزیره هولاک ‏‏(‏Havelock‏) ساحلی به‌غایت زیبا و دل‌انگیز است که انواع امکانات رفاهی و تسهیلات لازم از قبیل کمدهای ‏قفل‌ دار و اتاق رختکن را در خود جای داده است. شن این ساحل بسیار تمیز است و یک سوی آن را آب‌های ‏فیروزه‌ای درخشان و سوی دیگرش را درخت‌های سرسبز نخل احاطه کرده است. وقتی در جزیره هولاک باد ‏نمی‌وزد، آب ساحل رادهانگار به‌قدری آرام است که اقیانوس را همانند استخری بسیار بزرگ و بی‌کران جلوه ‏می‌دهد. گردشگرانی که از این ساحل بازدید می‌کنند معمولا تمایل دارند که یک روز تمام را در آن ‏بگذرانند. در سفر به این جزیره اگر خوش‌اقبال باشید می‌توانید یک فیل را در حال گشت زدن در اطراف ‏ساحل ببینید.

حرف آخر

هر چند که با توجه به ارزش بالای دلار در برابر ریال ایران چنین هزینه ای حتما خیلی گران برای شما آب می خورد؛ اما اگر از پس مخارج آن بر می آیید حتما سفر به آنجا را تجربه کنید!

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها