معرفی ساحل ریلی

معرفی ساحل ریلی یکی از بهترین های آسیا

ساحل ریلی در کرابی تایلند واقع شده است که جزیره ای کوچک و دارای چهار ساحل میباشد و از مکانهایی میباشد که گردشگران بسیاری به انجا سفر میکنند و فقط با قایق باید به انجا سفر کرد چون بر بر بالای سنگی قرار دارد و از مکانهای زیبا و دیدنی است. این جزیره کوچک دارای سواحل شنی سفید و صخره هایی از جنس سنگ اهک میباشد، در این جزیره هیچ ماشین و اتوبوسی وجود ندارد تنها وسیله رفت و امد قایق میباشد. ریلی مانند بهشت گرمسیری است که ارامش در ان وجود دارد جزیره ریلی شامل چهار ساحل است، ریلی غربی، شرقی، فرانانگ و تونسای میباشد. در ادامه با معرفی ساحل ریلی همراه تاریخ ما باشید.

معرفی ساحل ریلی

ریلی غربی

برای وارد شدن به این جزیره باید از ساحل ریلی غربی عبور ‌کرد و از اصلی ترین مسیر است و دارای ۶۰۰ متر طول و دارای مغازه و رستورانهای زیادی است. مسیر پیاده روی آن ساحل غربی را به شرقی وصل میکند و در انجا خیلی خانه های ییلاقی برای اسکان مسافران وجود دارد و۱۵ دقیقه پیاده روی برای رسیدن به ساحل فرانانگ فاصله است.

ریلی شرقی

ساحل ریلی شرقی با سه ساحل دیگر فرقی ندارد و در این ساحل گیاه شاه پسند و پرندگان مختلف وجود دارند و صید ماهی در انجا وجود دارد، در هتل و رستوران ها غذاهای محلی و عالی سرو میشود.

ساحل فرانانگ

ساحل فرانانگ همسایه ساحل آئو نانگ است و در جنوب ساحل ریلی قرار دارد، ۲۰ دقیقه با قایق از ساحل آئونانگ فاصله دارد و ۱۰ دقیقه پیاده روی از ریلی شرقی به فرانانگ فاصله است و از محبوبیت خاصی بهرمند است.

ساحل تونسای

ساحل تونسای نسبت به جزایر دیگر کمتر شناخته شده است و با صخره ها از ساحل غربی جدا شده است و محل مناسبی برای شنا در زیر آب با لوله تنفسی شهرت دارد.

مکانهای دیدنی ریلی اسیا

غار شاهدخت

این غار نزدیک ساحل فرانانگ است و این مکان دو غار شیبیه هم  وجود داردکه مارپیچ هستند.

غار الماس

غاری بزرگ که جزیره ریلی از کرابی را جدا میکند.

معرفی خلیج یالونگ

سنگ نوردی

شبه جزیره‌ی ریلی در جنوب تایلند برای سنگ‌نوردی‌هایش شهرت دارد و حتی برای افراد مبتدی نیز امکان سنگ‌نوردی وجود دارد. دماغه‌ی میان سواحل فرانانگ و ریلی شرقی محبوب‌ترین نقطه میان سنگ‌نوردان است. چرا‌که امکان سنگ‌نوردی را برای مبتدیان و افراد حرفه‌ای به خوبی فراهم کرده است..

مرداب پنهان سافرانانگ

سافرانانگ در زبان تایلندی به معنای «برکه‌ی شاهدخت مقدس» است. از آنجایی‌که رسیدن به این مرداب کمی سخت است، اگر جوان هستید حتما از آن دیدن کنید. این مرداب جذر و مد دارد. توجه داشته باشید که هنگام مد، بهترین زمان برای بازدید از آن است. برای بازدید از این مرداب، حتما لباس کافی و مناسب به تن داشته باشید.

حرف آخر

شبه جزیره ریلی تایلند مکانی بسیار زیباست و پر از جاذبه های گردشگری  برای یک سفر به یاد ماندنی میباشداگر قصد سفر به این جزیره رویایی را دارید حتما از تمام چهار ساحل آن بازدید داشته باشید.

معرفی ساحل ریلی

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها