معرفی ساحل شامگاه

معرفی ساحل شامگاه

ساحل ها همواره به عنوان یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین محیط های طبیعی شناخته می شوند. ساحل شامگاه در جزیره ای کوچک به نام کولایپ در کشور تایلند و در نزدیکی مرز تایلند و مالزی واقع شده است. این ساحل و جزیره در حومه پارک ملی دریایی تاروتو واقع شده است. ساحل مورد نظر در غرب جزیره واقع شده است و برای غواصی بسیار مشهور می باشد. در ادامه با معرفی ساحل شامگاههمراه تاریخ ما باشید.

امکانات تفریحی وعمومی ساحل شامگاه

کافه Boom Bar در این ساحل واقع شده و فضایی ارام را همراه با موسیقی ارائه می نماید. کافه Cozy Cove که نیز در غرب ساحل واقع شده است و دارای منظره و چشم اندازی بی نظیر می باشد. همچنین کافه Mia Luna که آن هم درغرب ساحل است موسیقی های بین المللی ارائه کرده و فضای مناسبی برای جوانان می باشد.

تا پایان سال ۲۰۱۲ هنوز هیچ دستگاه خودپردازی نه در ساحل شامگاه و نه در جزیره وجود نداشت. پس بنابراین بهتر است کمی پول نقد همراه خود داشته باشید. شما می توانید همه وسایلی که برای تعطیلات در ساحل نیاز دارید را تهیه نمایید اما همچنان هیچ مرکز خرید مدرنی در این منطقه وجود ندارد. فروشگاه های راحت و مینی مارکت ها در دسترس می باشند، بنابراین شما می توانید تنقلات، نوشیدنی هاف کرم بدن، باتری و چیزهای کوچک دیگر را که ممکن است در تعطیلات خود به آن ها نیاز داشته باشید خریداری کنید. همچنین شما می توانید صنایع دستی و جواهرات دست ساز را نیز در این جزیره خریداری نمایید. نکته دیگر اینکه ساحل شامگاه بر خلاف دیگر ساحل های این منطقه مثل پاتایا ورود رایگان میباشد. آب این ساحل آرام، تمیز و کم‌عمق است. همچنین تپه‌های دریایی زیبایی نیز وجود دارد.بر خلاف دیگر ساحل های اطراف این منطقه این ساحل از گردشگرهای کمی برخوردار است و مکان دنجی برای افرادی است که از هیاهو و شلوغی گریزان هستند.

معرفی ساحل شامگاه

چرا تایلند را باید حداقل یکبار دید؟

ساحل شامگاه، جزیره کولیپ، تایلند

اگر بگوییم که این جزیره یکی از عاشقانه‌ترین جزایری است که تابه‌حال روی آن پا گذاشته‌اید گزاف ‏نگفته‌ایم. این ساحل در همخوانی با نامش، حقیقتاً غروب‌های ‏شگرف و دل‌نشینی دارد. مسافران این جزیره با گردآمدن در پلاژهایی که در فضای باز جلوی ساحل قرار دارد از زیبایی شامگاه بی‌نظیر این ساحل لذت کامل می‌برند.

جذاب‌ترین ویژگی جزیره ‏کولیپ این است که جمعیت مسافران آن نسبت به سایر جزیره‌ها و به‌خصوص جزیره پرطرفدار  پاتایا بسیار کم‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم که با سفارش دادن یک پرس غذای دریایی تازه و یک دلستر ‏محلی دل‌چسب، غروبی زیبا و به‌یادماندنی را در این جزیره در کنار همراهانتان بگذرانید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها