معرفی ساحل نانوک

معرفی ساحل نانوک

ساحل نانوک در شهر دانانگ واقع شده است دانانگ شهری بندری است که در سواحل شرقی کشور ویتنام و در ساحل دریای جنوبی چین قرار دارد. این مکان یک انتخاب مناسب برای گردشگران ماجراجو و عاشقان هیجان می باشد. اگر اهل ورزش موج سواری هستید، این ساحل زیبا، جذاب و مواج را از دست ندهید. نانوک بیشتر مناسب موج سواری است تا شنا کردن، افرادی که قصد شنا دارند، معمولا زیاد از ساحل دور نمی شوند تا درگیر موج های خروشان آن نشوند. در ادمه مطلب با معرفی ساحل نانوک همراه تاریخ ما باشید.

جاذبه های تفریحی

گردشگران ساحل نانوک می توانند بر روی یک صندلی آفتاب گیر در کنار ساحل نشسته و حمام آفتاب بگیرند و از تماشای چشم اندازهای زیبای اطراف آن لذت ببرند. توریست هایی که با این مکان آشنایی دارند می دانند که باید با شکم خالی به اینجا بیایند تا بتوانند از خوردن غذاهای خوشمزه ویتنامی در رستوران های زنجیره ای ساحل لذت کافی برده و طعم آن ها را در ذهن خود ثبت کنند. علاوه بر رستوران ها، فروشندگان دوره گردی در ساحل حضور دارند که غذاها و نوشیدنی های محلی را برای بازدید کنندکان و گردشگران آماده می کنند. پیشنهاد می کنیم خوردن غذاهای محلی این منطقه را در بین زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا به هیچ عنوان از دست ندهید.

معرفی ساحل نانوک

۱۰ شهر برتر دنیا برای زندگی

ملزومات سفر به ساحل نانوک

همه این تفریحات مستلزم گردآوری بودجه کافی میباشد چون این ساحل یکی از گرانترین سواحل تفریحی و گردشگری دنیا میباشد به طوری که برای ورود به ساحل نیز مبلغی از گردشگران گرفته میشود علاوه بر این به علت موقعیت جغرافیایی جزیره که برای موج سواری و قایق سواری بسیار مناسب میباشد قیمت اجاره قایق و تخته موج سواری بسیار بالا میباشد.علاوه بر این افرادی که به سیری شکم خود و طعم های غذاهای آسیای شرقی علاقه دارند بهتر است از این ساحل دیدن نمایند چونکه غذاهای سرو شده در این ساحل از خوشمزه ترین غذاهای ساحلی دنیا میباشد.

معرفی ساحل نانوک

ساحل نانوک

ساحل نانوک، شهر بندری دانانگ، در حوزه سواحل شرقی کشور ویتنام، ساحل نانوک یکی از پرطرفدارترین کانون‌های ‏موج‌سواری برای گردشگران عاشق تنش و هیجان به شمار می‌رود. آب دریا در محوطه این ساحل بسیار ‏درخشان و جذاب است، اما برای شنا کردن کمی بیش‌ازحد مواج است و به خاطر همین مسافرانی که ‏موج‌سواری نمی‌کنند معمولا زیاد از ساحل دور نمی‌شوند.

در ساحل نانوک شما می‌توانید لباس ‏شنا بخرید، از فروشندگان دوره‌گرد غذا و نوشیدنی بخرید، یک صندلی آفتاب‌گیر اجاره کنید و در کنار ساحل ‏حمام آفتاب بگیرید. توصیه می‌کنیم با شکم گرسنه از این ساحل دیدن کنید و تجربه خوردن بهترین ‏غذاهای ویتنامی را در رستوران‌های زنجیره‌ای آن ضمیمه خاطراتتان کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها