معرفی خلیج یالونگ

معرفی خلیج یالونگ

یکی از بهترین سواحل چین در قسمت ۲۸ کیلومتر جنوب شرقی این کشور است، این ساحل تشکیل شده از شن و ماسه های طلایی خیره کننده می‌باشد که چشم هر توریست را نوازش می‌کند و باعث جذب به این منطقه می‌شود. در ادامه با معرفی خلیج یالونگ همراه تاریخ ما باشید.

سواحل خلیج یالونگ به دلیل نرمی شن و ماسه و از طرفی به دلیل رنگ آن ها و آب و هوای خوب این منطقه به هاوایی آسیا معروف است.

این ساحل در سانیا در جزیره هانیان چین واقع شده است. این ساحل شامل امکاناتی از جمله کلاس گلف ، هتل های بین المللی بسیار و طول ساحل شنی ۷ کیلومتری می‌باشد.

این خلیج را جزو زیباترین مناطق هفتاد و دولت نیز می‌دانند، رفت و آمد زیاد در این نقطه باعث افزایش و ازدحام جمعیت شده است.

معرفی خلیج یالونگ

ونیز هلند، مقصد محبوب گردشگران چینی

خوراکی های یالونگ

در معرفی خلیج یالونگ در این بخش به معرفی خوراکی های یالونگ می‌پردازیم. یکی از ویژگی های کشورهای پرجمعیت تنوع غذایی بالای آن هاست همانند چین که یکی از متنوع ترین منوهای غذایی را داراست.

سوشی ها، غذاهای دریایی و گیاهی می‌تواند نمونه هایی از خوراکی های هر نقطه از چین باشد.

در خلیج یالونگ نیز غذاهای دریایی و سوشی های محلی بومی ، با استفاده از ادویه و سبجزیات طعم داده می‌شوند مختص به این منطقه از کشور پهناور چین است.

صنایع دستی

به طور کلی در چین بسیاری از مردم قدیم با استفاده از هنر دست خود، آثاری نفیس خلق میکردند، لیستی از صنایع دستی چین و به ویژه خلیج یالونگ در ادامه آمده است.

قالی بافی، ابریشم بافی، حصیربافی، صنایع دستی دریایی که به ویژه در شهرهای کنار دریا مانند خلیج یالونگ یا دیگر سواحل و خلیج های چین این نوع صنایع دستی مورد توجه بیشتری است.

برای دیگر صنایع دستی میتوان به شیشه گری و نقاشی پشت شیشه، سفال کاری، سرامیک و بدل چینی نیز اشاره کرد.

سنگ یشم و مرمر نیز به وفور در چین یافت میشود و در تولید صنایع دستی به آن توجه زیادی می‌شود.

تفریحات یالونگ 

معرفی خلیج یالونگ

این ساحل دو کیلومتری در شهر دنج و خلوت سانیا هنوز جا دارد که توسط گردشگرهای خارجی به‌طور کامل ‏شناخته شود. برای این‌که با شلوغی و ازدحام مسافران در ساحل یالونگ (‏Yalong‏) برخورد نکنید، توصیه ‏می‌کنیم زمانی به‌جز تعطیلات کریسمس و سال نوی چینی در ماه فوریه را برای سفر انتخاب کنید. در ساحل ‏یالونگ گردشگران از تماشای مناظر زیبا و پرداختن به تفریحات آبی پرنشاطی مثل کایاک سواری و راندن ‏جت اسکی لذت می‌برند. چنانچه دلتان خواست از غذاهای مختلف و پرطرفدار چینی میل کنید می‌توانید ‏از دست‌فروشان بومی انواع غذاها، میوه‌ها و آبمیوه‌های تازه‌ را خریداری کنید. هتل دل‌باز (‏St. Regis‏) در ‏این خلیج با معماری کامل، استخرهای روباز و محوطه ساحل خصوصی‌اش کاشانه‌ بسیار مناسبی برای اقامت ‏کردن گردشگران است.‏

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها