تفریحات رایگان تهران

تفریحات رایگان تهران

همانطور که می‌دانید تهران به شهر موزه‌ها معروف است به همین جهت راه‌های زیادی برای گشت وگذار نیز در آن وجود دارد. اما باید به این نکته توجه کنید که ممکن است این تهرانگردی نیازمند صرف هزینه های زیادی باشد. البته جایی برای نگرانی نیست زیرا اماکن مختلفی هم وجود دارد که  بدون صرف هزینه میتوانید به صورت رایگان از آن‌ها دیدن کنید. ما در این مقاله شما را با مکان‌های تفریحی رایگان در تهران اشنا می‌کنیم تا برای گشت وگذار در تهران نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید. در ادامه مطلب می‌توانید با تفریحات رایگان تهران آشنا شوید.

بازدید از ده ونک و باغ ایرانی

اگر به دنبال منطقه‌ای آرام در دل تهران هستید که برای گردش در آن نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشید، ده ونک و باغ ایرانی که در قلب آن است، پیشنهاد ما به شماست. این منطقه آرام در شمال میدان ونک قرار داشته و از مناطق قدیمی تهران است. ده ونک زمانی باغ‌هایی بزرگ داشت که امروزه دیگر وجود ندارند. با این حال نبودن باغ‌ها چیزی از جذاب بودن این منطقه نمی‌کاهد و کوچه‌های باریک و درهای چوبی زیبایی هستند که منظره‌ی چشم نوازی ایجاد کرده‌اند. تهران پارک‌های بسیاری دارد و از این رو باغ ایرانی کمتر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

تفریحات رایگان تهران

تماشای تهران از بالای بام تهران

بام تهران در منطقه ولنجک در قسمت شمالی تهران قرار دارد.یکی از تفریحات رایگان تهران، رفتن به فراز بام تهران و تماشای شهر از آن بالا، مخصوصا به هنگام شب است. برای رسیدن به این منطقه پرطرفدار،  باید از پیچ وخم‌های دامنه رشته کوه البرز عبور کنید و خود را به توچال برسانید و یا  به کمک اتوبوس‌های برقی به بام تهران بروید. بعد از رسیدن به بام می‌توانید از مناظر و چشم اندازهای شهر لذت ببرید.

بهترین مناطق گردشگری اطراف تهران

گردش در بازار بزرگ تهران

سفرنامه تهران بدون گشت و گذار در مغاره‌های بازار بزرگ معنا ندارد. از آن جهت که بازار بزرگ تهران در نزدیکی کاخ گلستان قرار دارد می‌توانید بعد از بازدید از بازار بزرگ از کاخ گلستان هم دیدن کنید و از تماشای معماری آن لذت ببرید.

به دلیل اینکه بازار بزرگ مکانی عمومی است، طبیعتا بسیار شلوغ است بنابراین تماشای فروشگاه‌ها انرژی  زیادی را از شما می‌گیرد در همین راستا بهتراست صبح را برای رفتن به آنجا انتخاب کنید. البته این مکان سوژه مناسبی برای عکاسان خواهد بود تا آنان بتوانند صحنه های ناب و روزمرگی‌های مردم را  ثبت کنند.

تفریحات رایگان تهران

بازدید از خانه هنرمندان ایران

از دیگر مواردی که میتوان به عنوان تفریحات رایگان تهران به آن اشاره کرد بازدید از خانه هنرمندان است. خانه هنرمندان به علت داشتن نمایشگاه ‌و گالری از آثار فاخر معاصر نظر بسیاری از دانشجویان و دوست داران هنر را به خود جلب می‌کند. اگر تابه الان از این مکان دیدن نکردید حتما بازدید از آن را به برنامه‌های گردشی خود اضافه کنید.

منبع جاذبه ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها