هتل های خوب باکو

هتل های خوب باکو

پایتخت کشور آذربایجان همسایه شمالی ایران، باکو است. باکو شهری زیبا است و در کنار دریای خزر قرار دارد به همین دلیل سفر و یا مهاجرت به این شهر زیاد است. برای سفر به این شهر لازم است با هتل های خوب باکو که در این مقاله معرفی گردیده است، آشنا شوید.

هتل Bilgah Beach (بیلگاه بیچ)

بیلگاه بیچ یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر باکو است که در کنار سواحل زیبای این شهر در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع گردیده است و دارای ۱۸ طبقه و باغی زیبا است. از جمله امکانات این هتل زیبا می‌توان به وجود وسایل حمل و نقل رایگان به مراکز خرید شهر، زمین بازی برای کودکان، استخر کودکان و مربی جهت نگهداری از کودکان، مرکز تجاری، اتاق‌های ملاقات و سالن برگزاری همایش اشاره کرد. این هتل زیبا امکانات خوبی برای شما توریست‌های عزیز ذر نظر گرفته است تا از سفر به شهر باکو لذت فراوان ببرید.

هتل Hilton (هیلتون)

هتل هیلتون یکی از هتل‌های ۵ ستاره باکو در فاصله ۳۰ کیلومتری از فرودگاه شهر باکو و نزدیک به بافت قدیمی و تاریخی شهر با امکانات بسیار عالی است. این هتل دارای رستوران‌های دریایی، باشگاه تناسب اندام و مرکز ماساژ درمانی است. رستوران‌های این هتل دارای نمایی زیبا از دریای خزر است و تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی عالی، تلویزیون و مبلمان است. این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما توریست‌های گرامی است.

هتل های خوب باکو

جاذبه های تاریخی و تفریحی شهر باکو

هتل چهار فصل باکو

یکی از هتل‌های قدیمی و توسعه یافته شهر باکو، هتل چهار فصل باکو است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، رستوران، اتاق ورزش، اتاق‌های بسیار مدرن و مجهز است و از لحاظ موقعیت مکانی به مراکز خرید، موزه هنر و فرودگاه بسیار نزدیک است.

هتل پارک این رادیسون باکو 

این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای کاسپین (خزر) را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. هتل پارک این رادیسون باکو که از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است به ارائه‌ی خدمات بسیار لوکس و با کیفیت مشهور است. با انتخاب هتل پارک این رادیسون برای اقامت خود در باکو می‌توانید تجربه‌ی اقامتی لوکس را داشته باشید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و می‌توانید در طول اقامت خود از مرکز تناسب اندام و استخر هتل هم استفاده کنید.

هتل های خوب باکو

رستوران هتل با نمای زیبایی از بلوار شهر نیز مکان بسیار مناسبی برای جشن و مهمانی است و می‌توانید از غذاهای درجه یکی که در این رستوران تهیه می‌شوند میل کنید.

میدان اصلی شهر تنها ۱۰ دقیقه از هتل فاصله دارد و اگر با ماشین شخصی به باکو سفر کرده‌اید، می‌توانید به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده کنید. موقیعت مکانی خوب هتل هم از دیگر امکاناتی است که هتل پارک این رادیسون را به یکی از بهترین هتل های باکو تبدیل کرده است.

منبع لست کند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها