هتل های خوب اصفهان

هتل های خوب اصفهان

سفر به اصفهان یکی از جذاب‌ترین سفرها برای هر فرد است و برای افراد مهم است که چگونه جابه جا شوند و یا در کجا استراحت کنند به همین دلیل برای این موارد تحقیق می‌کنند، بنابراین ما در این قسمت به معرفی هتل های خوب اصفهان نصف جهان پرداخته‌ایم تا شاید برای شما مفید باشد.

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان از مرتفع‌ترین ساختمان‌های شهر اصفهان است که در سال ۱۳۸۴ در ۱۳ طبقه بهره‌برداری شد. این هتل دارای ویژگی‌هایی چون اتاق‌های یک تخته، دو تخته، انواع سوئیت‌های معمولی و رویال است. از لحاظ موقعیت مکانی نیز به مراکز دیدنی اصفهان و فرودگاه اصفهان دسترسی راحت دارد و چشم‌انداز اتاق‌های این هتل، رودخانه زاینده‌رود اصفهان نصف جهان است. هتل آسمان با بهترین خدمات آماده پذیرایی شما مسافرین گرامی در شهر اصفهان است.

هتل توریست اصفهان

هتل ۳ ستاره توریست اصفهان دارای امکانات رفاهی عالی با بهینه‌ترین هزینه است. این هتل دارای اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشک‌شویی، صندوق امانات و بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها است. با اقامت در این هتل دسترسی به مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان بسیار آسان است. این هتل با کمترین هزینه آماده خدمت‌رسانی به شما میهمانان عزیز و گرامی است.

هتل های خوب اصفهان

علاوه بر این، رستوران هتل نیز در فضایی صمیمی با غذاهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند ضمن اینکه کافی‌شاپ فیروزه‌ی هتل با نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ آماده‌ی پذیرایی از آنها است. نزدیک بودن به مکان‌های گردشگری و تاریخی نصف جهان، از دیگر مزایای هتل توریست اصفهان است. پارکینگ در مجاورت هتل و به صورت رایگان از ساعت ۸ الی ۲۳ و روزهای تعطیل و جمعه ها از ساعت ۱۰ الی ۲۳ در خدمت میهمانان عزیز می باشد. پارکینگ به صورت رمپینگ میباشد و قابلیت ماشین شاسی بلند را ندارد. سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.

۱۰ مکان دیدنی اصفهان

هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان دارای ۱۰ طبقه با ۵۱ اتاق و سوئیت‌های مختلف است و در مرکز شهر اصفهان واقع است و از مهمترین مزایای این هتل مجلل موقعیت مکانی آن است که به آثار جذاب تاریخی شهر مانند میدان نقش جهان، چهل ستون و رودخانه زاینده‌رود دسترسی آسان دارد. هتل مجلل زهره اصفهان با بهترین کارکنان و خدمات آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

هتل های خوب اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان با معماری نوین در سال ۱۳۷۱ افتتاح، جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. از لحاظ موقعیت مکانی با اقامت در این هتل به راحتی به مکان‌هایی چون بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ دسترسی دارید. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

منبع جاباما اقامت24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها